Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Wit onder wit zie je juist heel erg. Rood echt niet. Sinds ik dat weet draag ik altijd rood onder wit. Huidskleur staat zo niet sexy als je van jezelf al heel bleek bent.
Vind de jurkjes wel heel leuk, die draag ik ook veel
Ruby1995 schreef:Hoiik val even binnen, lees wel altijd mee..
ik moet binnenkort stage lopen in het ziekenhuis en moet hier zon wit uniform aan.
Maar ik heb niet zon verstand van witte broeken en ondergoed daar onder, heb namelijk geen witte broek zelf.
Mijn moeder werkt in een lingerie speciaalzaak en zegt dat je rood echt niet ziet... Maar is dit ook echt zo? Wil niet straks voor aap staan daar
_mexx_lady_ schreef:Ruby1995 schreef:Hoiik val even binnen, lees wel altijd mee..
ik moet binnenkort stage lopen in het ziekenhuis en moet hier zon wit uniform aan.
Maar ik heb niet zon verstand van witte broeken en ondergoed daar onder, heb namelijk geen witte broek zelf.
Mijn moeder werkt in een lingerie speciaalzaak en zegt dat je rood echt niet ziet... Maar is dit ook echt zo? Wil niet straks voor aap staan daar
Gewoon alle kleurtjes die je maar wil! Mijn broeken zijn van dat dik katoen waar je niet zo snel iets door heen ziet... En meestal valt je jasje er ook over heen
zijn stevige broeken van een dikke stof. 

maar die is een beetje chinese maat ofzo, dus hij was te klein voor me helaas. (was onesize, nou meer een xs
)
ik hebbze aan de kant laten zetten kan nog even nadenken
Grease schreef:Ik wil nog een skater skirt in het zwart maar ik wil graag een goedkope dus ik ben nog even aan het zoeken. ik heb al een zacht/oud/baby roze skater skirt besteld uit china, was geloof ik 4 dollarmaar die is een beetje chinese maat ofzo, dus hij was te klein voor me helaas. (was onesize, nou meer een xs
)
voor het jurkje hierboven, grijs of blauw misschien?