Lees hier alles over mijn blog met als topic Are your old dreams stil valid?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Ik vind het een duidelijke blog sietje22.
@Hippologic: je plaatje bevat het verkeerde bijschrift (of je tekst bevat een fout), daar staat Souel in 1988, terwijl je tekst over 1998 spreekt. Maar een leuke blog weer, ik geniet er altijd van (en steek er regelmatig wat van op).
HippoLogic schreef:Ik heb een topic geopend over YouTube kanalen. [LZP] Heb jij een YouTube channel en zoja wat doe jij er mee?
HippoLogic schreef:HippoLogic schreef:Ik heb een topic geopend over YouTube kanalen. [LZP] Heb jij een YouTube channel en zoja wat doe jij er mee?
Nav bovenstaand topic (wat direct gesloten is) dan maar hier de vraag:
Wie van jullie heeft een YT kanaal met informatieve video's, behalve ik. Ik ben net opnieuw begonnen met een nieuwe naam (benelux achter de naam als je in Canada woont is niet handig).
En als je vlogt: hoe heb je je kanaal gepromoot? En hoe groeide je kanaal? Misschien kunnen we tips uitwisselen.
HippoLogic schreef:HippoLogic schreef:Ik heb een topic geopend over YouTube kanalen. [LZP] Heb jij een YouTube channel en zoja wat doe jij er mee?
Nav bovenstaand topic (wat direct gesloten is) dan maar hier de vraag:
Wie van jullie heeft een YT kanaal met informatieve video's, behalve ik. Ik ben net opnieuw begonnen met een nieuwe naam (benelux achter de naam als je in Canada woont is niet handig).
En als je vlogt: hoe heb je je kanaal gepromoot? En hoe groeide je kanaal? Misschien kunnen we tips uitwisselen.
Marrleen schreef:Hier ook nog even mijn artikel van vandaag: shoplog!
Nu snel schrijven aan mn artikel voor morgen...