Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Hoogste bod is € 22.- stuurt er iemand een mail, voor € 25.- incl wil ik het wel overnemen.....Dat is minder dan het hoogste bod.
Kitty1985 schreef:Zo irritant hé.
Ik heb 2 accounts op marktplaats(voor overzicht)
1 met boeken/dvd's
1 met hondenspullen.
Krijg op beide aardig wat reacties.
De mensen die op de boeken reageren, die reageren heel vlot en betalen ook snel.
De mensen die op hondenspullen reageren, daar hoor ik niets meer van.
En om veel geld gaat het niet bij de boeken. Maar alles is welkom.
Wasmachine is overleden, en hier in de buurt staat niks 2e hands. Zelfs geen centrifuges
x_spekkie_x schreef:kiki1976 schreef:Hoogste bod is € 22.- stuurt er iemand een mail, voor € 25.- incl wil ik het wel overnemen.....Dat is minder dan het hoogste bod.
Een bod zegt niets. Heel veel mensen doen een bod en laten vervolgens niets meer van zich horen. Om die reden stuur ik ook altijd een mail met de prijs die ik wil betalen ook al is het lager dan het hoogste bod. Ik laat dan weten direct zaken te willen doen. Dit heeft mij vaak genoeg het product opgeleverd. Maar ook reacties zoals jij die geeft. Kortom, ik probeer het altijd want ik heb er vaak genoeg wel succes mee gehad
x_spekkie_x schreef:kiki1976 schreef:Hoogste bod is € 22.- stuurt er iemand een mail, voor € 25.- incl wil ik het wel overnemen.....Dat is minder dan het hoogste bod.
Een bod zegt niets. Heel veel mensen doen een bod en laten vervolgens niets meer van zich horen. Om die reden stuur ik ook altijd een mail met de prijs die ik wil betalen ook al is het lager dan het hoogste bod. Ik laat dan weten direct zaken te willen doen. Dit heeft mij vaak genoeg het product opgeleverd. Maar ook reacties zoals jij die geeft. Kortom, ik probeer het altijd want ik heb er vaak genoeg wel succes mee gehad
Tyrcanol schreef:Bah ik ben al een tijd op zoek een bepaald soort zadel.
Bokker zou mij laten weten als hij te koop stond ..
Overeen gekomen. Nu nog een tijd af spreken om t op te halen...
Nu heeft ze m waarschijnlijk al verkocht aan iemand anders.
Vind dat echt niet netjes
kiki1976 schreef:Als ik ook echt iets wil hebben dan mail ik ook de verkoper, maar dan met de vraag wat ze ervoor in gedachten hebben.
Maar niet met een lager bod haha