Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik zou mij ziekmelden als je echt zoveel last hebt.
DuoPenotti schreef:Bij Suzanne F krijg ik geen crimineel gevoel, bij snoopy F. wel
Heb je avatar ook maar meteen aangepast
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Bij Suzanne F krijg ik geen crimineel gevoel, bij snoopy F. wel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
maralyn schreef:Even een terugval in mn burnout.
En dat mag.
Alleen de acnes (vermoeden ze tenminste) pijn is echt super irritant.
Maar deze terugval is logisch.
Vannacht een nachtje doorgetrokken. En niet omdat ik uitga.
Was dat maar zon feestje!
En daar ga ik toch niet zo lekker op.
Zebrastreep schreef:maralyn schreef:Even een terugval in mn burnout.
En dat mag.
Alleen de acnes (vermoeden ze tenminste) pijn is echt super irritant.
Maar deze terugval is logisch.
Vannacht een nachtje doorgetrokken. En niet omdat ik uitga.
Was dat maar zon feestje!
En daar ga ik toch niet zo lekker op.
Hoe deal je met dat soort momenten? Ik kan het absoluut niet merk ik....
Ik wil vooral van de hartoverslagen en hartkloppingen af, dan heb ik al zoveel hoop dat het beter gaat.
Vooral als je een nacht slecht slaap vind ik zo killing, gelijk 3 dagen last van....
Zebrastreep schreef:Het accepteren is inderdaad moeilijk...
Wel fijn dat je inmiddels al een mindset hebt wat werkt.
Ik hoop dat ik snel de hartoverslagen en kloppingen kan accepteren. Ben overal ook 24/7 mee bezig en elke klacht wordt uitgebreid geanalyseerd.
black_kelpie schreef:Kimberley_ schreef:Uitslag van de mri van mijn hersenen is binnen. Snap er niets van en google maakt me niet blij. Wordt pas 3 november gebeld met uitleg. Ik haat dit.
Dat is echt zo verrotVorig jaar zat er een maand tussen mijn hersen MRI en de uitslag, niet te doen.
vikawiek schreef:black_kelpie schreef:Dat is echt zo verrotVorig jaar zat er een maand tussen mijn hersen MRI en de uitslag, niet te doen.
Oh dit stopt de hoop die ik had dat ik snel de uitslag zal hebben van mijn hersen mri
Al ga ik er vanuit dat als het écht heel ernstig is dat ze me wel eerder inplannen om de uitslag te bespreken
Kimberley_ schreef:Ik ga er ook vanuit dat het niet levensbedreigend is maar er staan dingen in als eventuele trombose, röntgen met contrast en eventueel stenten het js allemaal eventueel enzovoort