Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Merexa schreef:Mijn achterbuurman die vorige week zijn bomen achter mijn stallen aan het snoeien is geweest en de takken nog steeds niet op heeft geruimd die nog rondom de stallen liggen.. Had hem vrijdag al geappt dat ik ze dit weekend weg wil hebben, maar vanavond reageerde hij pas met ''Sorry, niet gelukt dit weekend'' maar wel rustig op zijn zitmaaier rondtuffen..
Zebrastreep schreef:Ik hoorde net wat vallen in huis. Overal gekeken maar bij mij staat alles nog. Vreemd het klonk echt alsof het uit mijn badkamer kwam
Ik krijg langzamerhand het idee dat het hier spookt
Marcella schreef:Iets gaat er toch fout in de keuken. Als ik langs de koelkast loop krijg je stroom.
En nu net had ik mes in mijn hand en die raakte net rand Crisp bakplaat. Zag het knetteren en mijn keuken lamp schoot uit.
Maar voelt ook anders dan statisch. Ik hoop dat ik het mis heb.
Kinke schreef:Marcella schreef:Iets gaat er toch fout in de keuken. Als ik langs de koelkast loop krijg je stroom.
En nu net had ik mes in mijn hand en die raakte net rand Crisp bakplaat. Zag het knetteren en mijn keuken lamp schoot uit.
Maar voelt ook anders dan statisch. Ik hoop dat ik het mis heb.
aarde niet aangesloten?
Hutcherson schreef:Merexa schreef:Mijn achterbuurman die vorige week zijn bomen achter mijn stallen aan het snoeien is geweest en de takken nog steeds niet op heeft geruimd die nog rondom de stallen liggen.. Had hem vrijdag al geappt dat ik ze dit weekend weg wil hebben, maar vanavond reageerde hij pas met ''Sorry, niet gelukt dit weekend'' maar wel rustig op zijn zitmaaier rondtuffen..
Weet niet wat voor bomen het zijn maar als ze gevaarlijk zijn voor paarden zou ik even appen: dierenarts rekening is voor jou.
Lau schreef:Zebrastreep schreef:Ik hoorde net wat vallen in huis. Overal gekeken maar bij mij staat alles nog. Vreemd het klonk echt alsof het uit mijn badkamer kwam
Ik krijg langzamerhand het idee dat het hier spookt
Geen douch rekje met zuignappen die dacht yeet
Marcella schreef:chanicha schreef:An zou ik toch even bellen met de woningbouw want dit is niet goed Marcella!
Keuken is iedere keer een schokking gebeuren. Katten durven daar ook nog amper te komen.