Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:26

Moska schreef:
Sinds gisteravond is de Starlink geïnstalleerd en actief. Straks aan het werk, ben benieuwd :=
Gisteren viel Odido weer een paar keer weg, dus laat op de avond toch de boel nog klaargemaakt (waren we nog niet aan toegekomen). Tot nu toe hogere snelheden en een sterker WiFi signaal. Duimen dat dit zo blijft!

Super! Hopelijk werkt t bij jullie ook zo goed!

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:31

Ben echt moed aan het verzamelen om te gaan hardlopen.

Dat m’n mede runner (de te dikke teckel) nog ligt te slapen op de bank is niet helpend. _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:56

Ach,met zijn korte pootjes.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 10:09

Mijn buren krijgen nieuwe kozijnen wil ik ook nog... dus wel jaloers ;) Maar daardoor zit ik ook de hele dag in de werkherrie. Heerlijk -O-

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 10:31

De overburen hebben een klussenman vandaag, dus om 7:00 werd ik wakker van wat autodeuren die open en dicht gingen en daarna iemand die heel vrolijk fluitend allerlei rammeldingen aan het uitladen was. Ik ben maar naar de logeerkamer verhuisd om nog even verder te slapen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 10:54

Wederom koud op kantoor (wanneer niet) :brr:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:23

Net een goed gesprek gehad met mijn ruin van 29 en mijn geitje van 17 dat ze niet ziek of dood mogen gaan in mijn vakantie.Ze hebben het beide beloofd.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:42

Overheidsinstanties, in dit geval landelijke overheid die ik nodig heb voor mijn werk.

Lijsten opgeven, letterlijk op het niveau van: 2 hamers, 15 schroevendraaiers, 2 schuifmaten, 1 accu-slijpmachine en dan een afwijzing van de lijst krijgen omdat je eerst het merk, dan het typenummer en dan het serienummer moet opgeven.

En als je dat dan doet kan krijg je een afwijzing omdat je letterlijk de woorden 'merk' , 'typenummer' en 'serienummer' moet gebruiken in de beantwoording. -:(-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:14

Cowboy55 schreef:
Overheidsinstanties, in dit geval landelijke overheid die ik nodig heb voor mijn werk.

Lijsten opgeven, letterlijk op het niveau van: 2 hamers, 15 schroevendraaiers, 2 schuifmaten, 1 accu-slijpmachine en dan een afwijzing van de lijst krijgen omdat je eerst het merk, dan het typenummer en dan het serienummer moet opgeven.

En als je dat dan doet kan krijg je een afwijzing omdat je letterlijk de woorden 'merk' , 'typenummer' en 'serienummer' moet gebruiken in de beantwoording. -:(-

Leuker kunnen we het niet maken, moeilijker wel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:23

Winged schreef:
Mijn buren krijgen nieuwe kozijnen wil ik ook nog... dus wel jaloers ;) Maar daardoor zit ik ook de hele dag in de werkherrie. Heerlijk -O-

Wij binnenkort ook. Zie er enorm tegenop :=.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:50

Had geen lunch meer dus online een recept gezocht voor pannenkoekjes met griekse yoghurt.
Vond de verhoudingen in het recept al vreemd, maar sure, wat weet ik ervan.

Het werd aan aangebrande gore brij :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:51

JudithGigi schreef:
Had geen lunch meer dus online een recept gezocht voor pannenkoekjes met griekse yoghurt.

Stond het niet in cups ofzo? Dat kan ook. :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:52

MarlindeRooz schreef:
JudithGigi schreef:

Nope, echt in ml's en grammen.

Gelijk nog een ergernis: Deze maand een deel IKB uit laten betalen, echt janken hoe weinig daar netto van over blijft -O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 13:00

Dat ik vandaag de hele dag op kantoor ben en had ingepland om heel veel achterstallig werk weg te werken. Maar dat er een klant lastminute komt met wat vragen en dat duurt dan in totaal twee uur... dan nog wat telefoontjes met vragen en spoed. En nu nog steeds geen flikker kunnen doen. Had beter lekker met mijn paard het bos in kunnen gaan.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 13:16

JudithGigi schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nope, echt in ml's en grammen.

Gelijk nog een ergernis: Deze maand een deel IKB uit laten betalen, echt janken hoe weinig daar netto van over blijft -O-

Jaaah dat herken ik.
Daar gaat iets van 49% vanaf.
Lijkt altijd erg veel, maar blijft bar weinig van over.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 13:41

Gisteravond was de ergernis een gillend klein kind in het sushi-restaurant. En dan echt hárd en hoog. Gelukkig waren ze klaar toen wij nog wel even te gaan hadden, anders had ik om een andere tafel gevraagd.

En nu wil ik alleen maar dat het weekend is. Wat een week. Oh maar in het weekend ook geen rust waannnttt dan moet ik leren voor de cursusdag van maandag ;(

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 13:52

Als je in de 2e schijf zit (met 49,5%) dan heb je toch nog een leuk inkomen hoor, dan verdien je meer dan 75000 per jaar :D De eerste schijf is belast met 36,97%. En het lijkt alsof je veel belasting moet betalen over een ikb (of vakantiegeld oid), maar dat komt omdat daar geen heffingskorting en arbeidskorting mee verrekend wordt.

Iemand hier een tip om horzels uit de wereld te helpen? Mijn paarden vlogen net als een malle door het land om aan zo’n @&!@ beest te ontkomen. Heb geprobeerd het kreng neer te slaan om vervolgens te kunnen vermorzelen, maar dat is niet gelukt helaas.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 13:55

Moska schreef:
Als je in de 2e schijf zit (met 49,5%) dan heb je toch nog een leuk inkomen hoor, dan verdien je meer dan 75000 per jaar :D De eerste schijf is belast met 36,97%. En het lijkt alsof je veel belasting moet betalen over een ikb (of vakantiegeld oid), maar dat komt omdat daar geen heffingskorting en arbeidskorting mee verrekend wordt.

<KNIP>

Ik denk ook dat laatste.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 14:22

Ik ben terug van 12 dagen ALL INCL Egypte. Veel eten lukte al niet/ging niet goed ivm mijn zwangerschap (het meeste vond mijn maag niet zo leuk). Maar dat ik 2kg kwijt ben is ook niet helemaal chill :+ . Geeft wel aan hoe weinig ik gegeten heb....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 14:34

iirrssjjee schreef:
Ik ben terug van 12 dagen ALL INCL Egypte. Veel eten lukte al niet/ging niet goed ivm mijn zwangerschap (het meeste vond mijn maag niet zo leuk). Maar dat ik 2kg kwijt ben is ook niet helemaal chill :+ . Geeft wel aan hoe weinig ik gegeten heb....

Hopelijk kan je nu thuis wel weer beter eten. Ik viel in het begin van mijn zwangerschap ook veel af, kwam er later gewoon weer bij. Tot een week of 20 echt heel weinig gegeten, daarna werd het beter. Ik zat na mijn bevalling gewoon weer op mijn oude gewicht.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 14:48

Cowboy55 schreef:
Moska schreef:

<KNIP>

Ik denk ook dat laatste.

Anders mochten jullie mijn baas ook even mededelen dat hij te weinig overmaakt iedere maand, want ik kom toch echt niet eens in de buurt van 75k _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 15:04

Collega die niet doorwerkt en ik moet zijn werk nakijken, dus ik mag zitten duimendraaien tot het af is. Ik wilde vroeg weekend gaan vieren vanmiddag, maar dat gaat m zo niet worden 8)7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 15:07

Heel erg verkouden en hoofdpijn en voel me ziek. Bleeeh.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 15:13

Degene die mijn schoolboeken moest leveren kan ineens niet meer. Nu moet ik ze snel ergens anders bestellen en hopen dat ze dit keer wel aankomen! De volgende keer doe ik een gangbaardere opleiding, want dit is echt niet leuk |(

Heb er sommige nachten zelfs slecht van geslapen, maar dat komt gewoon omdat ik slecht met stress om kan gaan ;(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 15:54

Ze weten nog steeds niet of ik geopereerd moet worden of niet, en ik ben dus sinds 12 uur gisteravond nuchter. Getting hangry :=