Vanavond ook weer de nieuwe aflevering van Tony & Ziva kijken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Een freelancer die altijd heel enthousiast is over klussen waarvan ik denk 'mij niet bellen'
Ik kan hem mailen voor elke poedersuiker en krijg standaard terug 'Bedankt voor de opdracht, dit lijkt me heel leuk om te doen'
Alja schreef:Ik heb afgelopen week een bestelling van 300 foto’s gedaan en ik had woensdag al bericht dat het onderweg was naar de winkel.
Dus ik was er vanmorgen maar gelukkig was het nog niet binnen en daar ben ik echt super blij om!!
Nog even uitstel voor het inplakken
Marocje schreef:Gister ineens beide koplampen kapot. Heel vreemd zo ineens, beide tegelijk. Dus was al bang dat er meer aan de hand was.
Vandaag dus moed verzameld, motorkap open en de eerste lamp vervangen; oude was idd kapot. Ik verder met de 2e, komt er een man langsfietsen en die vroeg of het lukte: net kwam ie ook al voorbij en toen was ik al bezig..
Dus hij die 2e eruit willen halen, lukte niet. Er moest eerst een clipje los. Dus gelukt, hij de nieuwe lamp erin gedaan, kreeg ie hem niet meer vast..
Klopt, eerst zekeren, dan aansluiten. Dus uiteindelijk gelukt.
Waarom ik blij ben ondanks dat ik het zelf beter wist/heb gedaan? Omdat er iemand spontaan zijn hulp aanboodDat kan ik echt heel erg waarderen.