Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Beter van niet. Iemand heeft het met de beste bedoelingen gedaan en om daar nu ruzie over te maken. Je kunt beter blij zijn voor je kind dat het al zo'n grote stap heeft mogen maken. Ze was er schijnbaar eerder aan toe dan gedacht.
Aanvulling: ik heb ook niet alle eerste mijlpijlen meegemaakt. Dat is het "risico" als je een oppas hebt. Daarnaast gunde ik het de oppas ook en hoop ik dat mijn tijd komt als ik ooit oma wordt.
Lau07 schreef:Mijn stagiair die net aan kwam lopen met zijn scriptie. Of ik die wilde nakijken, want hij moet hem volgende week inleveren. En nu blijkt dat die scriptie bagger slecht geschreven is. En nu zit ik te twijfelen of ik wel wil gaan rennen en vliegen om hem aan een voldoende te helpen, omdat zijn instelling behoorlijk slecht is. Hij heeft een jaar de tijd gehad voor het schrijven van zijn scriptie, en het slaat echt helemaal nergens op. Hij heeft niet eens bronnen gebruikt.
Moestuin schreef:Iemand heeft ons dochter leren fietsen zonder zijwieltjes zonder dit even te overleggen. Mijn man en ik waren er al even over bezig dat ze er wel klaar voor leek en waren aan het rondkijken voor een grotere fiets, want de huidige was net iets te klein. En nu heeft iemand anders die op haar paste het haar geleerd. Kreeg opeens een hoop filmpjes: Kijk, ze fiets zonder wieltjes!
Langs de ene kant ben ik blij natuurlijk, maar het maakt mij ook verdrietig. Ik heb maar 1 kind en het voelt toch alsof ze mij een moment hebben afgenomen. Alsof je de eerste stapjes zou missen ofzo. Vind het best wel een mijlpaal waar we zelf naar toe aan het werken waren.
Lau07 schreef:Mijn stagiair die net aan kwam lopen met zijn scriptie. Of ik die wilde nakijken, want hij moet hem volgende week inleveren. En nu blijkt dat die scriptie bagger slecht geschreven is. En nu zit ik te twijfelen of ik wel wil gaan rennen en vliegen om hem aan een voldoende te helpen, omdat zijn instelling behoorlijk slecht is. Hij heeft een jaar de tijd gehad voor het schrijven van zijn scriptie, en het slaat echt helemaal nergens op. Hij heeft niet eens bronnen gebruikt.
Lau07 schreef:Lekker op z’n bek laten gaan. Je kunt hem wat algemene feedback geven, maar zeker niet gaan rennen en vliegen om hem te redden. Dan leert ‘ie het nooit.Mijn stagiair die net aan kwam lopen met zijn scriptie. Of ik die wilde nakijken, want hij moet hem volgende week inleveren. En nu blijkt dat die scriptie bagger slecht geschreven is. En nu zit ik te twijfelen of ik wel wil gaan rennen en vliegen om hem aan een voldoende te helpen, omdat zijn instelling behoorlijk slecht is. Hij heeft een jaar de tijd gehad voor het schrijven van zijn scriptie, en het slaat echt helemaal nergens op. Hij heeft niet eens bronnen gebruikt.
kampioen2be schreef:Zat al weer een tijdje onder de meelees steen![]()
Maar irriteer mij er vooral aan dat de vereniging waarvoor ik mij aangemeld heb, nu al bijna twee weken niks laat horen. Ik snap echt dat het vrijwilligers zijn en dat niet iedere dag de mail gelezen wordt, maar ik wil gewoon graag inschrijven voor wedstrijden
Lau07 schreef:Bedankt voor de tips over de dramatische scriptie van mijn stagiair!
We hebben vanmiddag een gesprek met zijn HBO docenten. Ik vroeg namelijk aan hem of zijn begeleider veel feedback heeft gegeven, en mijn stagiair zei dat hij deze persoon elke week sprak en dat alles was goedgekeurd. Dat kan ik me, gezien de staat van de scriptie, totaal niet voorstellen. Ik heb zojuist zijn docent gebeld voor een meeting. Dus we zullen vanmiddag zien of de stagiair de waarheid spreekt.![]()
Verder heb ik hem wat algemene feedback gegeven en ik heb eerlijk gezegd dat ik dit stuk nog niet eens een 4 zou geven, en daar leek hij behoorlijk van te schrikken.
Niobe schreef:Niobe schreef:We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?
Het is toch Dolly en Ozzy geworden!
Foto in spoiler voor mensen die niet van ongevraagde babyfoto’s houden.Spoiler:
[ [url=m/yhVW81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niobe schreef:Niobe schreef:We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?
AyDeeDee schreef:Visioenen van kattenkonten die over de eettafel schuiven of nagels die in je wollen trui blijven hangen en je bent snel genezen.Niobe schreef:
Hoe kan iemand nou niet van dit soort foto's houden![]()