Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-22 08:10

TheNovelist schreef:
Dat ik weer een koortslip voel opkomen |( ik ben ZO klaar met die dingen

Meteen zinkzalf gaan smeren!! Ik had er ook weer een deze week en na 5 dagen smeren kwam er een korstje op. Heb wel wat vocht gehad maar niet van die idiote blaasjes.
Het beste breng je het aan met een wattenstaafje, dan hoef je er niet met je vingers aan gaan zitten.

Als je hem nog niet ziet kun je beginnen met aciclovir zalf. Zodra hij door is zinkzalf gaan smeren.

En L-Lysine erbij slikken helpt ook.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:10

Onze dochter heeft de auto mee, maar mijn rugsteun voor het wandelen ligt nog achterin de auto :(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:22

DiscoDipp schreef:
Ik erger mij aan mensen met zoveel zelf medelijden, alsof de wereld alleen uit is op hun. Ieder huisje draagt zijn kruisje, je bent heus niet de enige :')

Ik erger me ook aan mezelf als ik in zo een bui zit dat ieder klein wissewasje de grootste ramp is.
Zit ik momenteel in zo een bui? Ja, want waarom regent het altijd op mijn vrije dagen. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:30

Ik ben ontzettend moe en moet zoveel doen vandaag. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:41

Volgens het nieuws zou de Pond zijn ingestort, dus ik dacht, yay spulletjes kopen in Engeland.

Is de Pond nog steeds meer waard dan de euro :').

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:48

Mijn stem is weg -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:11

Appeltje_1 schreef:
Mijn stem is weg -O-

+1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:22

Ik wilde vanmorgen even naar stal om bij Auroch te gaan zitten. Begint de eerste race al om half 10. -O- Wordt weer een lange dag.

_San87_ schreef:
Volgens het nieuws zou de Pond zijn ingestort, dus ik dacht, yay spulletjes kopen in Engeland.

Het is een hoop drama om weinig idd. :') Hij is vooral hard gedaald tov de dollar, maar ik vind het allemaal een grote wassen neus.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-10-22 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:26

Vorige week mijn rib gekneusd, heel de week niet kunnen werken. Nu ging het gisteren best wel goed, dus ik dacht dat ik vandaag wel een shift kan werken, maar nu doet het weer zeer ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:27

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Het is een hoop drama om weinig idd. :') Hij is vooral hard gedaald tov de dollar, maar ik vind het allemaal een grote wassen neus.

Nou, dat bleek wel ja :').

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:28

DiscoDipp schreef:
Ik erger mij aan mensen met zoveel zelf medelijden, alsof de wereld alleen uit is op hun. Ieder huisje draagt zijn kruisje, je bent heus niet de enige :')

En ik erger mij aan t feit dat ik echt 2 uur geslapen heb, maar t scheelt dat de benen van mijn pony nog wit zijn _O-

@thenovelist: 1 tip: Wassen met Unicura! Super vervelend voor je..

Ben ik eigenlijk ook helemaal met je eens, maar is stiekem toch wel lekker om te kunnen klagen/ergeren aan dat ik bijvoorbeeld door mijn rug ben gegaan. Irl wil ik er niet over klagen, want ik weet dat er héél erg veel dingen vele, vele malen erger zijn. Daarom is het fijn om hier zo af en toe even wat droppen en door. :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:33

Doordat niemand op een andere dag kon heb ik zo meteen van 12:00-14:00 een online bijeenkomst voor het mentoraat van mijn studie... op een zaterdag... terwijl ik maandag ook een deadline heb waar ik nog veel voor moet doen en om 14:30 naar mijn werk moet tot 22:30. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:34

Regen en nog wat last van mijn blaasontsteking.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:13

Ik vind klagen en zelfmedelijden soms echt wel fijn, maar ik moet altijd een beetje lachen om mensen wiens glas altijd halfleeg is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:16

Ik vind klagen heerlijk, vooral in het verkeer hoe godsvergeten klote het is dat ik weer achter een tractor zit.

Tot ik me realiseer dat ik in iedergeval niet in een stad woon. :)) Maar gewoon even lekker vloeken op een blonde jonge meid in een Fiat 500 die niet harder durft dan 60 op een 80km weg.. heerlijk!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:18

Urbanus schreef:
Ik vind klagen en zelfmedelijden soms echt wel fijn, maar ik moet altijd een beetje lachen om mensen wiens glas altijd halfleeg is.

Iedereen in dit topic voelt zich nu aangesproken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:28

Prijs gewoon de momenten dat ik geen pijn heb. En de momenten dat het even te veel word even lekker klagen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:36

Suliko schreef:
Urbanus schreef:

Ik bedoelde alleen jou eigenlijk :knuffel:

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:43

Urbanus schreef:

Als ik dat soort dingen lees denk ik altijd maar weer dat ik het zo slecht nog niet heb. ;)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:49

Urbanus schreef:
Suliko schreef:

Ik bedoelde alleen jou eigenlijk :knuffel:

Oh :')
Mijn laatste ergernis was een week geleden, ik beschouw mezelf als een best wel positief en dankbaar persoon eigenlijk. _O-

Altijd makkelijk om een conclusie over iemand te trekken vanachter een beeldscherm. Maar ja, ik kwak hier eigenlijk vooral de kleine dingetjes neer. Kleine dingetjes die bij mij dan net de emmer doen vollopen. Na een weekend met een coronahoofd mijn huis leegtrekken, erna een studieweek in, vier avonden in de week werken, tussendoor nog ergens een emdr sessie gepropt, dan is je zaterdagmiddag kwijtraken aan online gelül wel een beetje jammer ja. Ach, waarschijnlijk trek ik me dit weer veels te persoonlijk aan. 8)7

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:01

Nee joh, Urbanus maakte een grapje :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:02

Weer te laat voor een leuk hondje in het asiel.Wat doe ik toch verkeerd?Zal ik toch gelijk het hondje moeten laten reserveren?Ik denk denk ik te lang na of ik zal reageren.Heeft iemand een tip voor mij?
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 01-10-22 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:06

prompter schreef:
Nee joh, Urbanus maakte een grapje :)

Dat weet je bij haar maar nooit. :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:20

Ik word genaaid door mijn management en heb juridisch geen poot om op te staan. Super *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:37

Suliko schreef:
Oh :')
Mijn laatste ergernis was een week geleden, ik beschouw mezelf als een best wel positief en dankbaar persoon eigenlijk. _O-

Altijd makkelijk om een conclusie over iemand te trekken vanachter een beeldscherm. Maar ja, ik kwak hier eigenlijk vooral de kleine dingetjes neer. Kleine dingetjes die bij mij dan net de emmer doen vollopen. Na een weekend met een coronahoofd mijn huis leegtrekken, erna een studieweek in, vier avonden in de week werken, tussendoor nog ergens een emdr sessie gepropt, dan is je zaterdagmiddag kwijtraken aan online gelül wel een beetje jammer ja. Ach, waarschijnlijk trek ik me dit weer veels te persoonlijk aan. 8)7
Jup. :knuffel: Niet doen, sommige mensen (ik overigens niet, maar sommige mensen) hebben gewoon een heel naar gevoel voor humor. Oké, ik ook.

Mijn glas is meestal overigens wel half leeg, maar dat komt hoofdzakelijk doordat ik hem bij voorkeur eerst vol schenk en er dan uit drink, want dan hoef ik minder vaak naar de kraan te lopen dan wanneer ik hem maar tot de helft vul. 8-)