Citaat:Tijdens het lezen zal je een aantal grote leermomenten en ervaringen op doen die je leven totaal zullen veranderen
Wat een grootspraak zeg...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Gisteravond nog even op stap geweest, wel iets gespot maar mijn vriendinnen meenden dat die veel te jong was. Later niet weer kunnen vinden. Ik werd versierd door een gozer van 20 of 17, geen idee wat hij uiteindelijk was. Hij was redelijk smoor. Ergens tussen smoordronken en smoorverliefd![]()
Ik hoopte komende zaterdag naar Trekkertrek te kunnen, maar ik heb helaas consternatiedienst, dus of dat handig is betwijfel ik
Tovaita schreef:Fly_high schreef:Dating UO: niet elke ex is meteen een narcist of een psychopaat![]()
Jawellllllll! Alle ex-mannen zijn narcisten en alle ex-vrouwen hebben borderline, duh. De wereld is verziekt.
Fly_high schreef:Waarom is het erg belangrijk om psychopatische trekken te zoeken bij mensen waar je geen contact mee hebt en die geen invloed hebben op je leven?
@Tovaita ja exact![]()
en ze zijn je allemaal aan het gaslighten!!!
Jester_ schreef:Zolang je geen psychiater bent is het nogal ongepast om iemand een psychiatrische aandoening te geven. Tuurlijk hebben een hoop mensen trekjes van iets, maar dat is niet aan ons om die aan iemand te geven.