Misschien zijn ze nog bezig Cayenne te overtuigen dat kinderen zoooo leuk zijn
Roosch
Geplaatst: 19-07-23 22:10
Nietsmar schreef:
Oh, dan zitten we hier volgend jaar nog steeds met onze lege flessen wijn en lege borden/borrelplanken.
Koper
Geplaatst: 19-07-23 22:10
Nietsmar schreef:
Of om de baby vast te houden En staan Cayenne en haar vriend nu in een cirkel met allerlei symbolen aan een paal gebonden en dansen haar schoonouders er om heen in één of ander eng bekeringsritueel.
Laatst bijgewerkt door Koper op 19-07-23 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-07-23 22:11
Whahahaha, Ik heb me op de terugweg gigantisch vermaakt met jullie reacties hier De memes van Mango zijn ook echt geniaal!! Fantastisch!!
Bedankt voor alle kaarsjes, steunbetuigingen en gebeden! Ik zie dat jullie massaal aan de drank zijn gegaan!
Nou, het viel an sich nog redelijk mee. De sfeer was zeker het eerste uur wel enorm om te snijden De molrat was best schattig hoor Hij had wel veel last van krampjes en poepte in 2 uur tijd ook 2 luiers vol. Hij zette het ook geregeld op een gillen vanwege de krampjes Ik wist meteen weer waarom wij geen kinderen willen Wat komt er een stemgeluid uit zo'n kleine worm zeg!
De opmerkingen over Mango bleven gelukkig uit en mijn schoonmoeder vond het inpakpapier zelfs erg mooi Maar het viel me wel op dat mijn schoonouders (en met name schoonvader) echt enorm aan het kind vastgeplakt zitten. Gewoon letterlijk. Ik denk dat hij hem om de haverklap uit de box etc pakte. Ik vermoed stiekem dat mijn zwager en schoonzus het ook helemaal niet zo fijn vinden dat ze er doordeweeks zo vaak zijn
We hebben ons keurig gedragen (vinden we zelf ) en zwager en schoonzus gelukkig blij met de cadeaus. Er moet nog wel echt een gesprek komen over wat er afgelopen week is gebeurd, want die awkward sfeer was wel lastig
Maar we hebben zonder kleerscheuren overleefd! En dus eigenlijk ook weinig spannends te melden, maar ik gok dat dat nog wel komt tijdens het gesprek
Hoera, fijn om te lezen! Kunnen we met een goed gevoel richting bed.
Wel vervelend dat er zo een awkward sfeer hing. Misschien toch een goede om uit te praten als ze toch op visite komen binnenkort voor de verjaardag van Mango. Weet wel dat de familie Bokt dezelfde avond op de stoep staat om inclusief wijn en kaasjes een verslag te krijgen.
*proest* Roosch We gaan het zeker nog een keer goed uitpraten, maar voorlopig even rust hoor Mango is pas in november jarig, dus dat duurt nog wel even en ik gok niet dat Mango ze zelf op zijn feestje wil hebben Jullie zijn uitgenodigd hoor!
Oh heerlijk dat t achter de rug is! De lucht nog even klaren als eea bedaard is klinkt wel als een goed plan. Heel fijn dat jullie cadeau in de smaak is gevallen, jullie hebben je best gedaan zo. *gooit de laatste slok chardonnay achterover*
Morris
Geplaatst: 19-07-23 22:39
Ik kan nu rustig slapen, trusten allemaal
Morris
Geplaatst: 19-07-23 22:41
Qimm schreef:
Whoooo mango birthdaybash!
Oh Cayenne worden ‘we thuis gebracht’
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-07-23 22:42
Morris schreef:
Qimm schreef:
Whoooo mango birthdaybash!
Oh Cayenne worden ‘we thuis gebracht’
Jazeker! En ik zeg niet wat we gaan doen, maar je moet je zwemspullen meenemen!
Proost iedereen! Dat de Chardonnay maar goed smaakt!