Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 11:25

paars schreef:
Hmm dank voor de reacties. Ik moet er iets voor bedenken. Kan ‘m misschien bovenin wel fixeren op een stukje van de muur af zodat ‘ie iig niet om kan vallen. Ik heb een kleine nis waar ik ‘m wilde zitten maar omdat daar ook de verdeler van de vloerverwarming zit moet ik er mss ook een keer bij kunnen. Nog eens over nadenken…

Ik zou gwoon een gat in de achterwand van de kast zagen. Dat is dun mdf. Dan hoef je alleen een plank te ontruimen om erbij te komen. Met een stukje pianoschanier en vier plintjes kan je zelfs een luikje van het losgezaagde paneel maken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 12:36

axel_1997 schreef:
paars schreef:
Hmm dank voor de reacties. Ik moet er iets voor bedenken. Kan ‘m misschien bovenin wel fixeren op een stukje van de muur af zodat ‘ie iig niet om kan vallen. Ik heb een kleine nis waar ik ‘m wilde zitten maar omdat daar ook de verdeler van de vloerverwarming zit moet ik er mss ook een keer bij kunnen. Nog eens over nadenken…

Ik zou gwoon een gat in de achterwand van de kast zagen. Dat is dun mdf. Dan hoef je alleen een plank te ontruimen om erbij te komen. Met een stukje pianoschanier en vier plintjes kan je zelfs een luikje van het losgezaagde paneel maken.

Dit inderdaad. Luikje maken.

paars

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 13:33

Lekker creatief , I love it. Vanmiddag even naar de bouwmarkt om een inspiratie rondje te doen gewapend met jullie ideeën.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 13:37

Als dat gat maken niet goed lukt én als je een gladde vloer hebt, kun je eventueel een tapijttegel onder de kast leggen (met het antislip gedeelte omhoog, natuurlijk). Dan schuif je hem zo weg als je in die hoek moet zijn, en het is stabieler dan wielen omdat de kast wel gewoon in z'n geheel op de onderkant rust.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 15:36

Nyaleti, vergis je niet in hoe slecht ibuprofen voor je gezondheid is. En dat merk jij echt niet meteen. Het is erg schadelijk voor je hart
Dank je voor het meedenken. De logica waar jij het over hebt, is voor mij niet logisch. Maar het geeft niet als je het antwoord niet hebt. ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-24 20:21

En je maag, nieren en lever.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 02:45

Ik zeg ook nergens dat een Ibu voor ons wel helemaal veilig is.
Het antwoord is: de wet. Als je dat niet goed genoeg vindt dan kun je beter zelf even Google induiken.

-
Wat is de beste optie voor een tijdelijke simkaart? Voor max 1 maand. Vriendin uit het buitenland is hier en blijkt geen wifi te hebben in de accomodatie.
Ik vind alleen maar 'maandelijks opzegbaar' en dat kan dan pas na 3 maanden ofzo.
Of Lebara met enkel belminuten en alsnog hele hoge kosten voor internet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 03:52

Kast kapot zagen / verbouwen zou ik dan weer niet zo snel doen. Want in mijn beleving is het als je bij zo'n pomp wilt kunnen, eigenlijk altijd een gevalletje dat je er gewoon echt in zijn geheel bij wilt kunnen dus hele kast aan de kant kan schuiven / rollen / whatever het beste werkt in die exacte omstandigheden.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 06:48

Nyaleti schreef:
Ik zeg ook nergens dat een Ibu voor ons wel helemaal veilig is.
Het antwoord is: de wet. Als je dat niet goed genoeg vindt dan kun je beter zelf even Google induiken.

-
Wat is de beste optie voor een tijdelijke simkaart? Voor max 1 maand. Vriendin uit het buitenland is hier en blijkt geen wifi te hebben in de accomodatie.
Ik vind alleen maar 'maandelijks opzegbaar' en dat kan dan pas na 3 maanden ofzo.
Of Lebara met enkel belminuten en alsnog hele hoge kosten voor internet.

Prepaid in combinatie met een prepaid bundel is misschien een optie.

Van odido kom je dan op 32 euro voor 4-5gb.

10 euro voor het kaartje en 22 euro voor de internetbundel.

https://www.odido.nl/mobiel/prepaid/bundels

Het kan vast ook bij andere providers, maar van deze wist ik dat er bundels warm en prepaid is het vaak echt per maand te regelen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 09:21

Hoe lang zou het duren eer honden zakgeld krijgen?
Zaterdag zakgeld dag
Die van mij zou de metro naar hoek van Holland pakken om op het strand te rennen, dan een puppy-chino nemen er een tonijn steak.
Iedere zaterdag!

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 09:55

rien10 schreef:
Zaterdag zakgeld dag
Die van mij zou de metro naar hoek van Holland pakken om op het strand te rennen, dan een puppy-chino nemen er een tonijn steak.
Iedere zaterdag!

Hoeveel zakgeld ben jij van plan je hond te geven Rien? >;)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 13:29

Bedankt voor de lach van de dag :)) Ik ben de rest van de dag bezig om te bedenken wat mijn katten met zakgeld zouden doen :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 13:32

Die rooie zou het gaan verbrassen en die grijze zet het netjes op een spaarrekening denk ik _O-

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:28

Als je van een contact het telefoonnummer blokkeert en die persoon belt of sms’t jou met zijn/haar nummerherkenning uit, krijgt hij/zij dan wel contact?

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:39

Mijn hond zou naar de slager om de hoek gaan :+
Dat is het zo’n beetje.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:47

thequeensmum schreef:
Als je van een contact het telefoonnummer blokkeert en die persoon belt of sms’t jou met zijn/haar nummerherkenning uit, krijgt hij/zij dan wel contact?

nee

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 14:47

Indy_Mouse_9 schreef:
rien10 schreef:
Zaterdag zakgeld dag
Iedere zaterdag!

Hoeveel zakgeld ben jij van plan je hond te geven Rien? >;)

Ze is 6 jaar en adorable. Dus € 20,-- per week? Moet kunnen. Anders kan de tonijn steak er niet uit namelijk.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 16:11

En als paarden hun eigen werk konden kiezen en een bankpas konden vasthouden, hoeveel loon kregen ze dan? En zouden ze dan biks en muesli kopen of alleen maar appels en suikerklontjes?

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 17:20

axel_1997 schreef:
En als paarden hun eigen werk konden kiezen en een bankpas konden vasthouden, hoeveel loon kregen ze dan? En zouden ze dan biks en muesli kopen of alleen maar appels en suikerklontjes?

De mijne zou restaurant recensent zijn, ik denk heel goed betaalt want ze laat zich graag omkopen

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:15

Wat voor aansluiting is dit? Is van een (iets oudere) compact camera. Het kabeltje (voor overzetten naar computer) is kwijt en wil graag een nieuwe kopen.

Afbeelding

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:22

MacavityL schreef:
Wat voor aansluiting is dit? Is van een (iets oudere) compact camera. Het kabeltje (voor overzetten naar computer) is kwijt en wil graag een nieuwe kopen.

[ [url=m/yBxGki.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het lijkt heel erg op mini-USB (dus niet micro-USB, die is platter/breder, en heeft weerhaakjes)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:25

Heb je het merk van de camera ook?
Dan is het wellicht wat gemakkelijker zoeken.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 21:14

Ik denk USB mini-B

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:45

rien10 schreef:
thequeensmum schreef:

nee

En als je iemand uit je WhatsApp verwijderd, kan die persoon wel gewoon de WhatsApp houden en je profielfoto blijven zien?
Kan je dat dan alsnog blokkeren?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:57

Je kunt op WhatsApp ook mensen blokkeren en die zien dan niets meer