Wat ik las mondkapjes weer terug, 1,5 m weer terug. Horeca dicht om 18:00 en geen supporters bij sportevenementen. Kan even niet de link vinden omdat het toch nogaar geruchten zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Persoonlijk kan ik wel begrip hebben als mensen met serieuze naaldenangst of grote angst voor bijwerkingen zich om die reden niet willen laten vaccineren. Mits ze zich aan andere maatregelen nemen zoals testen en afstand houden. En mits ze niet aantrappen tegen het vaccinatiebeleid of vaccineren in het algemeen.Als iemand banger is voor het vaccin dan om Corona te krijgen wordt dat ook niet geaccepteerd. Dat ‘jullie’ dat niet hebben of een andere mening of gevoel hebben wil niet zeggen dat hat gevoel van de ander niet ok is. En het een wappie is. Dat stoort me echt mega.
Cer schreef:Nou, ik heb kennissen die zeker weten dat de aarde plat is..
Dat is geen gevoel, dat is kennis die niet juist is..
Sommige dingen zijn geen 'gevoel', sommige dingen zijn zoals ze zijn.
Wie veroordeelt wie op gevoel eigenlijk?
Daks schreef:Woon jij niet aan de rand van die pannekoek dan
Citaat:Wat is een goede reden? Wie zijn wij om voor anderen te bepalen of iets een goede reden is? Of zijn gevoel wel of niet klopt?
Cer schreef:Nou, ik heb kennissen die zeker weten dat de aarde plat is..
Askja schreef:Als iedereen alles op gevoel beslist is het einde zoek. Een van de grote problemen van dit moment is dat mensen doorslaan in hun gevoel ten koste van het gezond verstand.
En ja, daar mag je wat van vinden als dat grote maatschappelijke consequenties heeft. Dat is heel iets anders dan strafbaar stellen. De tenen zijn bij sommige van die gevoelsmensen echt onvoorstelbaar lang.
Tiggs schreef:Cer schreef:Nou, ik heb kennissen die zeker weten dat de aarde plat is..
Daar is een meme van. Als de aarde plat zou zijn dan zouden katten al lang alles eraf gegooid hebben.
Cer schreef:En nu de ongevaccineerden op de IC.. is in principe eigen keus (mits geen andere aandoeningen waardoor een vaccin niet mogelijk is, etc etc, dus díe mensen uitgezonderd) doen eigenlijk alleen zichzelf kwaad.. of toch niet..?
Needje schreef:Ja dan nog is het de schuld van de niet gevaccineerde omdat die uiteraard nooooit ziek was geworden als die gevaccineerd was.
Daks schreef:Sommige dan![]()
Wat ik las mondkapjes weer terug, 1,5 m weer terug. Horeca dicht om 18:00 en geen supporters bij sportevenementen. Kan even niet de link vinden omdat het toch nogaar geruchten zijn.
Daks schreef:Wat ik las mondkapjes weer terug, 1,5 m weer terug. Horeca dicht om 18:00 en geen supporters bij sportevenementen. Kan even niet de link vinden omdat het toch nogaar geruchten zijn.
Daks schreef:Sommige dan![]()