MyWishMax schreef:Hoe school van neefje blijkbaar omgaat met leerlingen. Vanochtend op schoolplein gevallen, huilen maar wilde graag naar binnen. Vervolgens daar gehuild, gevraagd of de juf mama wilde bellen (is ze vergeten), hele dag met links geschreven omdat hij rechts niet kon bewegen en vriendje die zijn jas aan moest trekken.
Haalt mijn broer hem op terwijl hij dus weer aan het huilen was en meteen naar huisarts gereden.
Is net thuis en heeft een gebroken schouderblad waar hij dus de hele dag mee in de klas gezeten heeften een juf die dus niet gebeld heeft, want vergeten en die niks opgevallen is. Niet dat hij gehuild heeft, niet dat hij in pauzes zijn jas niet aan kon trekken en niet dat hij met andere hand aan het schrijven was...
Dat zou ik ook zeker melden bij de directie van school. Aan mij hadden ze een hele beste gehad, mocht dit mij overkomen. Hier heeft de juf zeker een zware steek laten vallen.
Iets later bellen, dus niet direct na de val, kan ik me voorstellen, maar ze had zeker in een kort tijdstip moeten bellen. Wat een fout.