Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:07

MyWishMax schreef:
Hoe school van neefje blijkbaar omgaat met leerlingen. Vanochtend op schoolplein gevallen, huilen maar wilde graag naar binnen. Vervolgens daar gehuild, gevraagd of de juf mama wilde bellen (is ze vergeten), hele dag met links geschreven omdat hij rechts niet kon bewegen en vriendje die zijn jas aan moest trekken.
Haalt mijn broer hem op terwijl hij dus weer aan het huilen was en meteen naar huisarts gereden.

Is net thuis en heeft een gebroken schouderblad waar hij dus de hele dag mee in de klas gezeten heeft := en een juf die dus niet gebeld heeft, want vergeten en die niks opgevallen is. Niet dat hij gehuild heeft, niet dat hij in pauzes zijn jas niet aan kon trekken en niet dat hij met andere hand aan het schrijven was...

Dat zou ik ook zeker melden bij de directie van school. Aan mij hadden ze een hele beste gehad, mocht dit mij overkomen. Hier heeft de juf zeker een zware steek laten vallen.

Iets later bellen, dus niet direct na de val, kan ik me voorstellen, maar ze had zeker in een kort tijdstip moeten bellen. Wat een fout.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:08

Dat vraag ik me dus ook af? En weet je, vergeten is iets menselijks. Als je net even druk met ander kindje bent en denkt, dat doe ik over paar minuten wel. Maar als je dat kind dan ziet zitten bedenk je toch dat je moest bellen? En alles bij elkaar? En dus de hele dag?

Hij is 8, dus echt nog jong ook

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:30

Dat mijn oma nog echt van een hele oude generatie is :') Blijkbaar als je afspreekt met een jongen ga je dus op date , uh nee we zijn gewoon vrienden :')

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:32

Was aan het kijken welke kant ik op wil en kan na mijn studie (ben nu halverwege). Nu alleen het gevoel dat ik misschien een verkeerde keuze heb gemaakt en wat anders had moeten doen.
Nu nog wat anders gaan doen betekent alleen weg 2,5 jaar studie en pas met 26/27 klaar zijn met mijn studie en dan nog een master moeten doen. Moet ik niet willen..
Op onderzoek uitgaan op de site van een universiteit was een slecht plan :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 20:55

Ben moe en wil naar bed. Maar mijn beddengoed is met gewassen en dat is nog niet opgemaakt. En er ligt allemaal schoon wasgoed op. Wilde ik vandaag opruimen. :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 21:03

MyWishMax schreef:
Hoe school van neefje blijkbaar omgaat met leerlingen. Vanochtend op schoolplein gevallen, huilen maar wilde graag naar binnen. Vervolgens daar gehuild, gevraagd of de juf mama wilde bellen (is ze vergeten), hele dag met links geschreven omdat hij rechts niet kon bewegen en vriendje die zijn jas aan moest trekken.
Haalt mijn broer hem op terwijl hij dus weer aan het huilen was en meteen naar huisarts gereden.

Is net thuis en heeft een gebroken schouderblad waar hij dus de hele dag mee in de klas gezeten heeft := en een juf die dus niet gebeld heeft, want vergeten en die niks opgevallen is. Niet dat hij gehuild heeft, niet dat hij in pauzes zijn jas niet aan kon trekken en niet dat hij met andere hand aan het schrijven was...

Aah gosh! :(:)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 21:12

Aan nee toch MyWishMax, wat sneu voor je neefje.
Hoop dat hij snel minder pijn heeft, arm ding.
Dit kan echt niet van de juf..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 21:14

MyWishMax schreef:

Nee joh, wat oneerlijk zeg.
Hopelijk schaamt de juf zich diep

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 21:14

Ooh wat zielig van je neefje. Jammer dat hij het niet gedurft heeft nog eens aan te geven dat hij zo'n pijn had. |( Maar die juf is echt een doos dat ze al die dingen niet heeft opgemerkt.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 22:54

Dat vind ik echt heel zielig voor je neefje.. jeetje zeg. Ik hoop dat de lerares wordt aangesproken. Een gebroken schouderblad is niet niets

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 23:54

Wat ontzettend sneu voor je neefje, MWM :knuffel: Terecht dat de betreffende juf hierop wordt aangesproken. Heel veel beterschap hoor, wat moet dat pijn hebben gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 01:42

Ik had een verwenpakket gemaakt voor iemand van wie ik vond dat ze wat positiefs kon gebruiken. Dat heeft even geduurd om te verzamelen, want ik kon niet in 1x zoveel geld missen. Nu staat het klaar voor verzending en de laatste tijd doet ze erg bot... nu heb ik niet eens meer zin om het te versturen -O-

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 01:58

Vandaag voor het laatst paard gereden voor de komende tijd. Rotregels door rotcorona. -O-
Hoop dat ik mentaal oké blijf want paarden zijn normaal gesproken mijn ontspanning en rustmoment. :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 02:07

Mijn vriend.. Gedraagt zich al de hele avond als banketstaaf waardoor ik al veel eerder naar bed was gegaan en lag te slapen, blijkbaar wilde die zijn gedrag goed maken door mijn hand vast te pakken toen hij naast mij kwam liggen en hey te fluisteren :?

Eindstand, hij ligt lekker te snurken en ik ben klaarwakker. {:)-:( En bedankt.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 07:28

Ik wil uitslapen maar mijn lijf is al weer klaar voor de dag... :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 08:30

LaPluche schreef:
Ik wil uitslapen maar mijn lijf is al weer klaar voor de dag... :(

Hetzelfde hier. :=

Maar ik ging om 21:00 naar bed dat is misschien de oorzaak

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 11:21

Dat mijn dochter iets tegen mij gezegd heeft wat mij erg heeft geraakt.Ze zei het toen ze boos op mij was en ze meent het ook niet.Maar toch :(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 11:25

[***] schreef:
Ik had een verwenpakket gemaakt voor iemand van wie ik vond dat ze wat positiefs kon gebruiken. Dat heeft even geduurd om te verzamelen, want ik kon niet in 1x zoveel geld missen. Nu staat het klaar voor verzending en de laatste tijd doet ze erg bot... nu heb ik niet eens meer zin om het te versturen -O-

Gewoon verzenden. Als iemand iets positiefs wel kan gebruiken, neem ik aan dat die niet in het meest fleurige moment van haar leven zit. En dat zo iemand dan niet altijd die negatieve gevoelens kan verstoppen achter een lach en een vriendelijk woord zou ik haar niet meteen kwalijk nemen.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 11:50

Dat wij nog geen eenduidig antwoord hebben op het werk betreft vanaf welke leeftijd we de qr code moeten gaan scannen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 12:00

RoosDeG schreef:
Dat wij nog geen eenduidig antwoord hebben op het werk betreft vanaf welke leeftijd we de qr code moeten gaan scannen.

Dat is toch gewoon duidelijk? Vanaf 18 jaar

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 12:01

Britta31 schreef:
Dat mijn dochter iets tegen mij gezegd heeft wat mij erg heeft geraakt.Ze zei het toen ze boos op mij was en ze meent het ook niet.Maar toch :(

Goh, ik zie regelmatig dat het niet zo lekker botert tussen jou en je dochter.
Is het een idee om eens een goed gesprek aan te gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 12:23

Gini schreef:
[***] schreef:

Gewoon verzenden. Als iemand iets positiefs wel kan gebruiken, neem ik aan dat die niet in het meest fleurige moment van haar leven zit. En dat zo iemand dan niet altijd die negatieve gevoelens kan verstoppen achter een lach en een vriendelijk woord zou ik haar niet meteen kwalijk nemen.

Ik wacht af hoe ze de komende tijd doet, want op dit moment is het niet zomaar bot zijn. Als ik ergens trots op ben breekt ze dat af. Als ik ergens blij om ben beukt ze het de grond in. Als ik ergens op hoop zegt ze dat het toch niet gaat lukken.
Ik heb meer dan genoeg mensen om me heen die hetzelfde doen. Ik heb vannacht door haar een gigantische paniekaanval gehad en ik voelde me ontzettend waardeloos en mislukt en er was niemand bij wie ik terecht kon.
Hoe rot iemand zich ook voelt, dat verdien ik niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-21 12:23

lenaa_tje schreef:
RoosDeG schreef:

Dat is toch gewoon duidelijk? Vanaf 18 jaar

Dat is helemaal niet zo duidelijk.
Op sommige plekken is het vanaf 13 jaar zonder ID, vanaf 14 jaar met ID of vanaf 18 jaar. Ligt er volgensmij aan wat voor soort locatie het betreft.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 12:33

[***] schreef:
Gini schreef:

Ik wacht af hoe ze de komende tijd doet, want op dit moment is het niet zomaar bot zijn. Als ik ergens trots op ben breekt ze dat af. Als ik ergens blij om ben beukt ze het de grond in. Als ik ergens op hoop zegt ze dat het toch niet gaat lukken.
Ik heb meer dan genoeg mensen om me heen die hetzelfde doen. Ik heb vannacht door haar een gigantische paniekaanval gehad en ik voelde me ontzettend waardeloos en mislukt en er was niemand bij wie ik terecht kon.
Hoe rot iemand zich ook voelt, dat verdien ik niet.

Ik snap het niet, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 12:46

Dat ik eigenlijk rooster maand vooruit zou moeten krijgen, maar gisteren pas rooster van alleen volgende week. Nu lig het probleem niet alleen bij werkgever, maar ook bij opdrachtgever.