Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik begrijp gewoon echt niet waarom ze in NL niet voor de speekseltest kiezen voor scholen.
DuoPenotti schreef:Misschien ben jijzelf of je man wel kwetsbaarder dan je denkt. Dat is momenteel wel het punt.
bigone schreef:Is toch algemeen bekend dat de zelftesten minder betrouwbaar zijn? Dacht dat dat wel bekend was. PRC en zelftest zit een verschil van 20 % tussen geloof ik. Dus van de honderd krijgt 20% de verkeerde uitslag. En van de griep kun je ook tijdelijk geen smaak hebben.
Popstra schreef:Begreep dat griep dit afgelopen jaar volkomen verdwenen was. Bron RIVM en hebben het hier in het topic ook over gehad destijds. Maar enyway wat jullie willen joh. Het was maar een griepje..
bigone schreef:Het is maar de vraag wie in het geval van Corona “ risico “ loopt. Dat is namelijk de loterij van Corona , ook jong, gezond en superfit kan er flinke beperkingen aan over houden. Er word gewezen naar de risicogroep die er dood aan kan gaan maar ik vind de groep die er zeer ernstig ziek van kan worden net zo belangrijk.
Helaas denken nog te veel mensen dat het wel losloopt.
Blussem schreef:Ik ben zaterdag wezen winkelen en viel mij op hoeveel mensen zich niet meer aan de corona regels houden.
Huertecilla schreef:Blussem schreef:Ik ben zaterdag wezen winkelen en viel mij op hoeveel mensen zich niet meer aan de corona regels houden.
Hier opvallend respectvol.
Zelfs buíten, in de bergen, handvol mensen binnen de horizon; op 20 of meer meters deed iedereen marker op.
Op de feria minstens zo strikt want iedereen is zich er bewust van dat laks gedrag mógelijk tot toename leidt en er wéér een zomer naar de galemiezen is.
bigone schreef:Het is maar de vraag wie in het geval van Corona “ risico “ loopt. Dat is namelijk de loterij van Corona , ook jong, gezond en superfit kan er flinke beperkingen aan over houden. Er word gewezen naar de risicogroep die er dood aan kan gaan maar ik vind de groep die er zeer ernstig ziek van kan worden net zo belangrijk.
Helaas denken nog te veel mensen dat het wel losloopt.