Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiahastrona schreef:Bedankt voor de reacties
Fout heeft ze toegegeven, ze zegt dat ze verkeerde broek erin heeft gedaan. We hadden afgesproken dat ze mij helft terug zou betalen en ik de broek hield, maar ze kan niet naar mij overmaken (van België naar nl). Vind dat beetje apart, maar ok. Hier zijn we dag mee bezig geweest, toen was ik er klaar mee.
Kan ik wel op de knop terugsturen kiezen en dan zien of zij of ik moet betalen?
Ik vind eigenlijk dat zij moet betalen hiervoor, is niet mijn fout. Nu moet ik weer naar pakkerpunt en kost het me ook nog geld.
Tiahastrona schreef:Bedankt voor de reacties
Fout heeft ze toegegeven, ze zegt dat ze verkeerde broek erin heeft gedaan. We hadden afgesproken dat ze mij helft terug zou betalen en ik de broek hield, maar ze kan niet naar mij overmaken (van België naar nl). Vind dat beetje apart, maar ok. Hier zijn we dag mee bezig geweest, toen was ik er klaar mee.
Kan ik wel op de knop terugsturen kiezen en dan zien of zij of ik moet betalen?
Ik vind eigenlijk dat zij moet betalen hiervoor, is niet mijn fout. Nu moet ik weer naar pakkerpunt en kost het me ook nog geld.
HorsePassion schreef:Ik loop er ook steeds meer tegenaan. Vinted laat de notoire oplichters gewoon hun gang gaan en pakt alleen de kleine particuliere verkoper vaak onterecht aan.
Ik denk dat het niet lang meer duurt of Vinted gaat hier op aangepakt worden. Misschien moeten we met zijn allen het programma Radar of Kassa hier eens op attenderen.