Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 05:53

Dat ik de uitslag kreeg van de MRI en mijn voorste kruisband volledig heb afgescheurd, scheurtje in mijn meniscus aan de buitenkant heb en botkneuzing. :( Vooral van de botkneuzing veel pijn en last. Na 7 weken weet ik eindelijk wat ik heb en dat alleen door het afstappen van mijn paard en op 1 voet landen. :o

Nog een lange weg te gaan voor ik weer goed mobiel ben dus en wellicht nog een operatie in het verschiet.

Baal er zo van! |(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 06:32

Mkango schreef:
Waarom zitten muggen altijd in je slaapkamer en niet gewoon buiten in een moeras? Ik ben al zo moe, ik heb echt geen zin om de halve nacht op muggenjacht te moeten of morgen onder de muggenbulten te zitten. :x

MarcoBorsato schreef:

Je kunt toch moeilijk doen alsof het niet gebeurd is?
Maar is het onaangekondigd laten zien van beelden waarbij mensen waarschijnlijk zwaargewond raken nodig? Voegt het wat toe aan de berichtgeving? Vroeger kreeg je tenminste nog een waarschuwing bij dat soort beelden, inmiddels zijn we op het punt beland waarop iedereen zo murw en afgestompt geacht wordt dat het gewoon casually voorbij komt in een nieuwsuitzending.

Zo is er ook een recente video van een chrashende blushelikopter in China. Inzittenden zijn overleden.

Ik heb de video maar uitgezet toen deze op het punt 'en nu chrast hij bijna' kwam. Want waarom zou ik kijken naar een video waarbij ik weer dat de inzittenden in dat deel van de video overlijden? Dat weten is al triest genoeg.

Het riekt mij meer naar sensatiewaarde dan nieuwswaarde. En dat laat ik normaliter aan mij voorbij gaan, ene oor in en andere oor uit. Maar dat vind ik lastig als mensen zwaargewond raken of overlijden. Ik snap die nieuwswaarde niet. Dat is puur sensatiewaarde.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 07:23

Niobe even googelen dan krijg je een filmpje hoe en wat.
Hier spelen we het ook soms en zien soms niet wat waarheen moet :=
Wat een probleem hè _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 07:51

Nayomie schreef:
Ik sla over Mkango :(:)

Net weer een asociale honden eigenaar. Kreng van hem kwam al blaffend en rennen op Zhiva af. Geen blik van de eigenaar, die vond zijn shag draaien veel belangrijker. En vervolgens de poep die die hond midden op straat legt, laten liggen. Soms wil ik gewoon zo'n gevulde poepzak naar zo'n poephoofd gooien.

Nee: met poep zakje poep oprapen en dan gewoon de poep zo gooien :j

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:31

Werk. Zeurende mensen.

Dat ik mijn vrije dag in moeten leveren en op een andere, onhandige dag, vrij moet.

Ze zoeken het maar uit.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:38

Esaqar schreef:
Werk. Zeurende mensen.

Dat ik mijn vrije dag in moeten leveren en op een andere, onhandige dag, vrij moet.

Ze zoeken het maar uit.

Waarom 'moet' je dat? Ze kunnen het je vragen, maar jij hoeft niet akkoord te gaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:53

Blackberry28 schreef:
Dat ik de uitslag kreeg van de MRI en mijn voorste kruisband volledig heb afgescheurd, scheurtje in mijn meniscus aan de buitenkant heb en botkneuzing. :( Vooral van de botkneuzing veel pijn en last. Na 7 weken weet ik eindelijk wat ik heb en dat alleen door het afstappen van mijn paard en op 1 voet landen. :o

Nog een lange weg te gaan voor ik weer goed mobiel ben dus en wellicht nog een operatie in het verschiet.

Baal er zo van! |(

Dat is pittig zeg, zeker de manier hoe je er aan kwam :wow: sterkte!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:54

Zenuwachtig voor mijn sollicitatie omdat ik vorige keren ben afgewezen, dus nu bang dat ik gewoon weer niet goed genoeg ben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:58

Uiteindelijk gisteren naar bed gegaan met 2 dikke en pijnlijke knieën. En dat van een beetje regen/kou erop. Heb dus heerlijk slecht geslapen.

Maar probleem scooter is verholpen en starten gaat nu zelfs beter. Maar die van de anwb zag pas ook toen de motor draaide wat het probleem was. Hij lekte iets benzine door klein scheurtje in het slangetje. Hierdoor wordt valse lucht aangezogen en krijg je dus start problemen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:58

Kookaburra schreef:
Zo is er ook een recente video van een chrashende blushelikopter in China. Inzittenden zijn overleden.

Ik heb de video maar uitgezet toen deze op het punt 'en nu chrast hij bijna' kwam. Want waarom zou ik kijken naar een video waarbij ik weer dat de inzittenden in dat deel van de video overlijden? Dat weten is al triest genoeg.

Het riekt mij meer naar sensatiewaarde dan nieuwswaarde. En dat laat ik normaliter aan mij voorbij gaan, ene oor in en andere oor uit. Maar dat vind ik lastig als mensen zwaargewond raken of overlijden. Ik snap die nieuwswaarde niet. Dat is puur sensatiewaarde.

Maar werd dat uitgezonden op de NPO?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 09:22

Docenten. Wie de fiets bedenkt dit: "Bonuspunten zijn te verdienen voor elegant essayeren".

Ik ga vast een balletpakje aantrekken voor dit essay. Of zal ik een baljurk kiezen. :roll:

--

Oh en ik dacht dat ik dom was omdat ik een woord niet snapte in de studiehandleiding. Bleek het gewoon "Artistieke" te zijn, maar dan verkeerd gespeld. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 09:41

MarlindeRooz schreef:
Docenten. Wie de fiets bedenkt dit: "Bonuspunten zijn te verdienen voor elegant essayeren".

Ik ga vast een balletpakje aantrekken voor dit essay. Of zal ik een baljurk kiezen. :roll:

--

Oh en ik dacht dat ik dom was omdat ik een woord niet snapte in de studiehandleiding. Bleek het gewoon "Artistieke" te zijn, maar dan verkeerd gespeld. :')
Bonuspunten horen imo sowieso niet meer thuis op de uni. :x Wij konden ooit (onaangekondigd) bonuspunten krijgen als je een half boekwerk in het antwoord van je vraag verwerkte met allerlei extra, irrelevante informatie (à la "ik schrijf maar gewoon alles op wat ik weet, dan staat er misschien iets tussen wat klopt"). Bij elke andere docent is dat in het beste geval beoordeling op alleen de relevante beantwoording; in het ergste geval knallen ze er gewoon meteen een streep doorheen, maar nee, hier kreeg je er bonuspunten voor. |o

Anomien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:05

Dat veel mensen willen blijven communiceren per mail of app. En die eerste categorie is helemaal lastig. Die reageren gewoon niet, terwijl zij juist iets van mij willen.

Zo veel makkelijker om even te bellen. Dan plan ik namelijk meteen je verzoek in.

Zucht... nu zit ik tekens op de mail te kijken en dan krijg ik te laat een reactie of een dag ervoor.. wanneer je het niet meer verwacht.

Mensen ik wil echt meewerken, maar laten we even bellen!

Ik ben niet eng om mee te bellen...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:14

Opgejaagde vent die als een idioot liep te kleven (en ik reed al 130 om mijn inhaalactie zo snel mogelijk te doen). :x

En een vrachtwagen die me bijna van de weg af reed en vervolgens boos ging toeteren omdat ik hem niet liet inhalen (inhaalverbod). Wat is dat toch met mensen sochtends? :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:24

Knert schreef:
Dat veel mensen willen blijven communiceren per mail of app. En die eerste categorie is helemaal lastig. Die reageren gewoon niet, terwijl zij juist iets van mij willen.

Zo veel makkelijker om even te bellen. Dan plan ik namelijk meteen je verzoek in.

Zucht... nu zit ik tekens op de mail te kijken en dan krijg ik te laat een reactie of een dag ervoor.. wanneer je het niet meer verwacht.

Mensen ik wil echt meewerken, maar laten we even bellen!

Ik ben niet eng om mee te bellen...

Met mijn vorige baan kon ik niet zomaar privé bellen en gezien mijn werk uren was mailen of appen dan ook echt makkelijker. Anders bel ik ook liever.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:33

chanicha schreef:
Niobe even googelen dan krijg je een filmpje hoe en wat.
Hier spelen we het ook soms en zien soms niet wat waarheen moet :=
Wat een probleem hè _O-

Hahaha := Ja, maar het kan wel bloedirritant zijn!

Thanks voor de tip <3

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:57

Water is afgesloten omdat ze de leiding vernieuwen... En ik wil de wc gebruiken maar kan daarna niet doorspoelen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:01

Honger maar mag van mezelf pas over een uur wat eten. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:21

Dat het nog geen juli is. Ik wil mijn diploma

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:58

Loeky01 schreef:

Same al ben ik heel blij dat al mijn stage examens klaar zijn *\o/* nog wel wat te doen hoor... Voor mijn idee eindigt het nooit. Na dit nog 1 examen op school, een afstudeerproject (bijna af) burgerschapskaart moet nog enigsinds vol en nog een eind gesprek op stage en daarvoor nog feedbacklijsten laten invullen en uren afrekenen. Maar nu de meeste examens af zijn voel ik mij een stuk relaxter.

--
Vriendinnetje van mijn jonge paard die dacht leuk ik ga met jullie mee... Gelukkig in een ander leeg weiland. Mijn ezel dacht mooi ik ga stilstaan midden in de ingang :') af en toe kan je ze wel achter het behang plakken. Verder erg braaf en staat ze eindelijk in de pensionpaarden kudde. Erg leuk om mijn twee ponykinders weer samen te hebben staan.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:02

MarcoBorsato schreef:
Kookaburra schreef:

Maar werd dat uitgezonden op de NPO?

In ieder geval door de televaag. NOS zie ik het gelukkig niet.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:56

Zenuwachtig! Had gesolliciteerd als Orderpicker bij Picnic afgelopen maandag. Werd ik net gebeld (telefonish sollicitatiegesprek), blijkbaar klonk het goed, mag ik vanmiddag meteen naar een Recruit Event!

Nu ben ik zenuwachtig :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:57

Ik wil een bijbaantje voor de zomer (onderwijs dus heb na mijn vakantie heel augustus vrij). Ik kan alleen niets vinden voor 1 maand (of 3 weken) wat ook nog een beetje oke verdient.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:06

Dat de juf de koemelk allergie van mn dochter niet zo serieus neemt. Dit is al de 3de keer dat ik de juf er op heb gewezen. |o >;)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:14

Zebrastreep schreef:
Loeky01 schreef:

Same al ben ik heel blij dat al mijn stage examens klaar zijn *\o/* nog wel wat te doen hoor... Voor mijn idee eindigt het nooit. Na dit nog 1 examen op school, een afstudeerproject (bijna af) burgerschapskaart moet nog enigsinds vol en nog een eind gesprek op stage en daarvoor nog feedbacklijsten laten invullen en uren afrekenen. Maar nu de meeste examens af zijn voel ik mij een stuk relaxter.

Haha ja dat gevoel dat het nooit eindigt herken ik zo! Ik werd vanmorgen uit het niks bericht door mijn manager van mijn stage wanneer ik mijn diploma ontvang. Dan weet je dus eigenlijk ook wel dat de kans op een baan erg groot is, ik wil gewoon graag starten en vooruit ipv nog met die laatste loodjes te blijven sukkelen.