Nog een lange weg te gaan voor ik weer goed mobiel ben dus en wellicht nog een operatie in het verschiet.
Baal er zo van!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Waarom zitten muggen altijd in je slaapkamer en niet gewoon buiten in een moeras? Ik ben al zo moe, ik heb echt geen zin om de halve nacht op muggenjacht te moeten of morgen onder de muggenbulten te zitten.MarcoBorsato schreef:Maar is het onaangekondigd laten zien van beelden waarbij mensen waarschijnlijk zwaargewond raken nodig? Voegt het wat toe aan de berichtgeving? Vroeger kreeg je tenminste nog een waarschuwing bij dat soort beelden, inmiddels zijn we op het punt beland waarop iedereen zo murw en afgestompt geacht wordt dat het gewoon casually voorbij komt in een nieuwsuitzending.
Je kunt toch moeilijk doen alsof het niet gebeurd is?
Nayomie schreef:Ik sla over Mkango
Net weer een asociale honden eigenaar. Kreng van hem kwam al blaffend en rennen op Zhiva af. Geen blik van de eigenaar, die vond zijn shag draaien veel belangrijker. En vervolgens de poep die die hond midden op straat legt, laten liggen. Soms wil ik gewoon zo'n gevulde poepzak naar zo'n poephoofd gooien.
Blackberry28 schreef:Dat ik de uitslag kreeg van de MRI en mijn voorste kruisband volledig heb afgescheurd, scheurtje in mijn meniscus aan de buitenkant heb en botkneuzing.Vooral van de botkneuzing veel pijn en last. Na 7 weken weet ik eindelijk wat ik heb en dat alleen door het afstappen van mijn paard en op 1 voet landen.
![]()
Nog een lange weg te gaan voor ik weer goed mobiel ben dus en wellicht nog een operatie in het verschiet.
Baal er zo van!
Kookaburra schreef:Zo is er ook een recente video van een chrashende blushelikopter in China. Inzittenden zijn overleden.
Ik heb de video maar uitgezet toen deze op het punt 'en nu chrast hij bijna' kwam. Want waarom zou ik kijken naar een video waarbij ik weer dat de inzittenden in dat deel van de video overlijden? Dat weten is al triest genoeg.
Het riekt mij meer naar sensatiewaarde dan nieuwswaarde. En dat laat ik normaliter aan mij voorbij gaan, ene oor in en andere oor uit. Maar dat vind ik lastig als mensen zwaargewond raken of overlijden. Ik snap die nieuwswaarde niet. Dat is puur sensatiewaarde.
MarlindeRooz schreef:Bonuspunten horen imo sowieso niet meer thuis op de uni.Docenten. Wie de fiets bedenkt dit: "Bonuspunten zijn te verdienen voor elegant essayeren".
Ik ga vast een balletpakje aantrekken voor dit essay. Of zal ik een baljurk kiezen.
--
Oh en ik dacht dat ik dom was omdat ik een woord niet snapte in de studiehandleiding. Bleek het gewoon "Artistieke" te zijn, maar dan verkeerd gespeld.
Knert schreef:Dat veel mensen willen blijven communiceren per mail of app. En die eerste categorie is helemaal lastig. Die reageren gewoon niet, terwijl zij juist iets van mij willen.
Zo veel makkelijker om even te bellen. Dan plan ik namelijk meteen je verzoek in.
Zucht... nu zit ik tekens op de mail te kijken en dan krijg ik te laat een reactie of een dag ervoor.. wanneer je het niet meer verwacht.
Mensen ik wil echt meewerken, maar laten we even bellen!
Ik ben niet eng om mee te bellen...
Loeky01 schreef:Dat het nog geen juli is. Ik wil mijn diploma
MarcoBorsato schreef:Kookaburra schreef:Zo is er ook een recente video van een chrashende blushelikopter in China. Inzittenden zijn overleden.
Ik heb de video maar uitgezet toen deze op het punt 'en nu chrast hij bijna' kwam. Want waarom zou ik kijken naar een video waarbij ik weer dat de inzittenden in dat deel van de video overlijden? Dat weten is al triest genoeg.
Het riekt mij meer naar sensatiewaarde dan nieuwswaarde. En dat laat ik normaliter aan mij voorbij gaan, ene oor in en andere oor uit. Maar dat vind ik lastig als mensen zwaargewond raken of overlijden. Ik snap die nieuwswaarde niet. Dat is puur sensatiewaarde.
Maar werd dat uitgezonden op de NPO?
Zebrastreep schreef:Loeky01 schreef:Dat het nog geen juli is. Ik wil mijn diploma
Same al ben ik heel blij dat al mijn stage examens klaar zijnnog wel wat te doen hoor... Voor mijn idee eindigt het nooit. Na dit nog 1 examen op school, een afstudeerproject (bijna af) burgerschapskaart moet nog enigsinds vol en nog een eind gesprek op stage en daarvoor nog feedbacklijsten laten invullen en uren afrekenen. Maar nu de meeste examens af zijn voel ik mij een stuk relaxter.