Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Maar ook door bv in de stad mensen die in en huurhuis wonen en koopwoning verhuren..
Die ze zelfs met subsidie hebben kunnen kopen..
Echwel schreef:Ook door mensen die met hogere salarissen niet een sociale huurwoning verlaten...
Hoe vol moet je het land dan bouwen als mensen er misbruik van blijven maken

MarlindeRooz schreef:Pabie schreef:Enige waar ik voornamelijk mee zit is de economische gevolgen de kosten van de maatregelen zullen betaald moeten worden... En dat is niet leuk als vooruitzicht als je nog moet beginnen en de huizenmarkt nou ook niet perse vriendelijk is...
Het binnen zitten, ja poedersuiker en klote maar wel een offer dat ik graag over heb voor de gezondheid van het land.
Ja ik begin alvast met huilen. Ben over 2,5 jaar afgestudeerd en kan dan werk proberen te vinden.
Echwel schreef:Ook door mensen die met hogere salarissen niet een sociale huurwoning verlaten...
Loretta schreef:Pabie schreef:Enige waar ik voornamelijk mee zit is de economische gevolgen de kosten van de maatregelen zullen betaald moeten worden... En dat is niet leuk als vooruitzicht als je nog moet beginnen en de huizenmarkt nou ook niet perse vriendelijk is...
Het binnen zitten, ja poedersuiker en klote maar wel een offer dat ik graag over heb voor de gezondheid van het land.
Probleem van de huizenmarkt speelde al voor de coronacrisis. Er is rustig te zeggen sprake van een enorme woningnood. een probleem dat het kabinet al jaren niet heeft willen aanpakken.
MyWishMax schreef:Echwel schreef:Ook door mensen die met hogere salarissen niet een sociale huurwoning verlaten...
Maar ook dat is lastig. Ik zat met ex in sociale huurwoning, terwijl we te veel verdienden. Maar we konden geen hypotheek krijgen of een particuliere huurwoning want daarvoor was het te weinig, veel te weinig.
Nu zit ik nog in die woning, eensgezinswoning in mijn eentje, maar een kleinere woning is veel duurder
Relaxed, dat is echt naar, ja. Ik wil niet eens de huisarts lastig vallen terwijl ik eigenlijk weer naar het ziekenhuis zzou moeten voor verder onderzoek. Maar ik kan dat makkelijker uitstellen, operatie is toch lastiger opnieuw te plannen. Ook qua herstel enzo lijkt me.
MyWishMax schreef:Echwel schreef:Ook door mensen die met hogere salarissen niet een sociale huurwoning verlaten...
Maar ook dat is lastig. Ik zat met ex in sociale huurwoning, terwijl we te veel verdienden. Maar we konden geen hypotheek krijgen of een particuliere huurwoning want daarvoor was het te weinig, veel te weinig.
Nu zit ik nog in die woning, eensgezinswoning in mijn eentje, maar een kleinere woning is veel duurder
Echwel schreef:Wat is die Diederik Gommers toch een topper
Vanmiddag live op instagram om jongeren te helpen en vragen te beantwoorden.
Topvent
Relaxed schreef:Ik zou in november geopereerd worden, maar werd net al afgebeld, kan wel na de winter worden. Dat is toch wel een drama voor de zorg hoor, al die uitgestelde operaties en zorg.
Pabie schreef:MyWishMax schreef:Relaxed, dat is echt naar, ja. Ik wil niet eens de huisarts lastig vallen terwijl ik eigenlijk weer naar het ziekenhuis zzou moeten voor verder onderzoek. Maar ik kan dat makkelijker uitstellen, operatie is toch lastiger opnieuw te plannen. Ook qua herstel enzo lijkt me.
Vooral wel je huisarts lastig vallen hoor, het is aan hen om te beoordelen of het wel of niet acuut genoeg is om nu naar te kijken. Zorg goed voor je zelf