MarlindeRooz schreef:Dat bepaalde mensen zich beter voelen dan anderen...
https://www.dub.uu.nl/nl/nieuws/student ... dium=email
Ook mijn ergernis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Dat bepaalde mensen zich beter voelen dan anderen...
https://www.dub.uu.nl/nl/nieuws/student ... dium=email
Lestrange01 schreef:Mijn zusje... gewoon... *zucht*. Gisteren stak ze zichzelf bijna in haar gezicht (ze heeft een obsessie met een anime jongetje die wonden in zijn gezicht heeft) omdat ze erachter kwam dat ze in de lengte gegroeid is (ze wil een zeven jarig anime jongetje worden. Iet wat onrealistisch).
De achtbaan hier thuis houdt ook gewoon nooit op.
Inmiddels doet de hulpverlening helemaal niets. Sinds haar zelfmoord poging heeft ze geen psycholoog gezien. We hebben al drie keer met de klachtendienst gebeld maar die doen steeds niets
Lestrange01 schreef:Mijn zusje... gewoon... *zucht*. Gisteren stak ze zichzelf bijna in haar gezicht (ze heeft een obsessie met een anime jongetje die wonden in zijn gezicht heeft) omdat ze erachter kwam dat ze in de lengte gegroeid is (ze wil een zeven jarig anime jongetje worden. Iet wat onrealistisch).
Inmiddels doet de hulpverlening helemaal niets. Sinds haar zelfmoord poging heeft ze geen psycholoog gezien. We hebben al drie keer met de klachtendienst gebeld maar die doen steeds niets
Loeky01 schreef:Ik wordt boos van jouw berichten Lestrange01. En niet op jou, maar op de gebrekkige hulpverlening. Je zusje is een gevaar voor jou en je omgeving, ze is nu nog minderjarig (hoop ik?) dus nu heb je nog iets van 'dwangmogelijkheden' en die worden niet gepakt. En straks als ze bijna meerderjarig is zal er paniek uitbreken bij de hulpverlening. Ze is een gevaar waardoor er dus ingegrepen moet worden doormiddel van een crisis opname. Dit kan zo niet langer. Dikke knuffel.
Ik erger me aan mijn familie die sint wil vieren, wat ik snap, maar we voldoen niet aan de maatregelen. "Ja maar we houden ons er allemaal aan". Ja, dat moeten we nog steeds doen jongens
Lestrange01 schreef:Nou en als klap op de vuurpijl (alsof het niet nog erger kon vandaag) kom ik net beneden en zit mijn moeder huilend op de bank.
Is mijn zusje net naar beneden geweest, die wilde weer dood. Nou ja, dat zijn we inmiddels wel gewend. Maar ze vertelde over medicijnen bij haar vader die ze kon slikken...
Mijn ma heeft mijn vader gebeld erover, dat hij zijn medicijnen moet verstoppen - dat doe ik ook, na haar overdosering. Hij deed er wat lacherig over "ha nikki denkt dat ze zware medicijnen neemt? De mijne zijn veel dodelijker!!" ... nu heeft hij doodleuk aan mijn zusje zitten vertellen dat je na 3/4 pillen al doodgaat zonder pijn.... en uitvoerig verteld hoe zijn ex schoonbroer ook zelfmoord heeft gepleegd op die manier.
Nou...sla mij maar dood hoe kan je zo dom zijn.. hoe kan ik voortgekomen zijn uit een van zijn zaadcellen???
Lestrange01 schreef:Dankjulliewel! Gewoon lezen dat mensen meeleven (verder weet niemand hier vanaf) en mijn verhaal kwijt kunnen een beetje voelt al fijn. Mijn moeder en ik zijn helaas erg machteloos tegenover zulke grote organisaties. En wij zullen ook zeker niet de enige familie zijn waarbij het systeem zo faalt.