Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:28

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:46

Telpeva schreef:
__Sannne schreef:
Fake healers. Heb gewoon geduld als je eigenlijk DPS bent en verneuk niet je hele groep.

Whaha die kreten heb ik niet meer gehoord sinds ik gestopt ben met wow :')

Geen WoW hier, maar ESO. :))

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:51

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje... gewoon... *zucht*. Gisteren stak ze zichzelf bijna in haar gezicht (ze heeft een obsessie met een anime jongetje die wonden in zijn gezicht heeft) omdat ze erachter kwam dat ze in de lengte gegroeid is (ze wil een zeven jarig anime jongetje worden. Iet wat onrealistisch).

De achtbaan hier thuis houdt ook gewoon nooit op.

Inmiddels doet de hulpverlening helemaal niets. Sinds haar zelfmoord poging heeft ze geen psycholoog gezien. We hebben al drie keer met de klachtendienst gebeld maar die doen steeds niets

Wat heftig, ook of juist voor jou en jullie als omgeving. :knuffel:

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:52

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje... gewoon... *zucht*. Gisteren stak ze zichzelf bijna in haar gezicht (ze heeft een obsessie met een anime jongetje die wonden in zijn gezicht heeft) omdat ze erachter kwam dat ze in de lengte gegroeid is (ze wil een zeven jarig anime jongetje worden. Iet wat onrealistisch).

Inmiddels doet de hulpverlening helemaal niets. Sinds haar zelfmoord poging heeft ze geen psycholoog gezien. We hebben al drie keer met de klachtendienst gebeld maar die doen steeds niets

Maar dit kàn toch niet zo doorgaan?
Steeds schrik ik va je berichten (niet negatief naar jou) maar is de hulpverlening dan echt zo belabberd.
Ze lijken wel een slechte film

Knuffel :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:57

Lestrange01 schreef:

:knuffel: Sterkte, ik vind het heel heftig wat je mee moet maken, en dat het systeem jullie zo laat vallen.

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:11

Ik wordt boos van jouw berichten Lestrange01 -O-. En niet op jou, maar op de gebrekkige hulpverlening. Je zusje is een gevaar voor jou en je omgeving, ze is nu nog minderjarig (hoop ik?) dus nu heb je nog iets van 'dwangmogelijkheden' en die worden niet gepakt. En straks als ze bijna meerderjarig is zal er paniek uitbreken bij de hulpverlening. Ze is een gevaar waardoor er dus ingegrepen moet worden doormiddel van een crisis opname. Dit kan zo niet langer. Dikke knuffel.

Ik erger me aan mijn familie die sint wil vieren, wat ik snap, maar we voldoen niet aan de maatregelen. "Ja maar we houden ons er allemaal aan". Ja, dat moeten we nog steeds doen jongens |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:17

Loeky01 schreef:
Ik wordt boos van jouw berichten Lestrange01 -O-. En niet op jou, maar op de gebrekkige hulpverlening. Je zusje is een gevaar voor jou en je omgeving, ze is nu nog minderjarig (hoop ik?) dus nu heb je nog iets van 'dwangmogelijkheden' en die worden niet gepakt. En straks als ze bijna meerderjarig is zal er paniek uitbreken bij de hulpverlening. Ze is een gevaar waardoor er dus ingegrepen moet worden doormiddel van een crisis opname. Dit kan zo niet langer. Dikke knuffel.

Ik erger me aan mijn familie die sint wil vieren, wat ik snap, maar we voldoen niet aan de maatregelen. "Ja maar we houden ons er allemaal aan". Ja, dat moeten we nog steeds doen jongens |o

Klopt... ze is minderjarig. Paar weken terug met een aantal hulpverleners een gesprek gehad, ze willen dat ze een deeltijd behandeling krijgt van 2 uur 2 keer per week... complete onzin. Dat gaven ze zelf ook toe: "ja we weten dat ze een gevaar voor haarzelf en andere is, en dat deeltijd helemaal niets gaat helpen maarja.."

En als wij dan aandringen op gedwongen opname dan komt er een "ja als dit niet voldoende helpt... misschien..." terwijl iedereen inmiddels dondersgoed weet dat 4 uur in de week in een groep zitten niets gaat doen. Mila heeft gezegd dat ze niet mee gaat werken, en vorige deeltijd behandeling heeft ook niets gedaan, en dit is een groep waar kinderen vrijwillig dingen moeten gaan doen en initiatief moeten tonen........ :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:34

Nou en als klap op de vuurpijl (alsof het niet nog erger kon vandaag) kom ik net beneden en zit mijn moeder huilend op de bank.

Is mijn zusje net naar beneden geweest, die wilde weer dood. Nou ja, dat zijn we inmiddels wel gewend. Maar ze vertelde over medicijnen bij haar vader die ze kon slikken...

Mijn ma heeft mijn vader gebeld erover, dat hij zijn medicijnen moet verstoppen - dat doe ik ook, na haar overdosering. Hij deed er wat lacherig over "ha nikki denkt dat ze zware medicijnen neemt? De mijne zijn veel dodelijker!!" ... nu heeft hij doodleuk aan mijn zusje zitten vertellen dat je na 3/4 pillen al doodgaat zonder pijn.... en uitvoerig verteld hoe zijn ex schoonbroer ook zelfmoord heeft gepleegd op die manier.

Nou...sla mij maar dood hoe kan je zo dom zijn.. hoe kan ik voortgekomen zijn uit een van zijn zaadcellen??? %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:46

Lestrange01 schreef:
Nou en als klap op de vuurpijl (alsof het niet nog erger kon vandaag) kom ik net beneden en zit mijn moeder huilend op de bank.

Is mijn zusje net naar beneden geweest, die wilde weer dood. Nou ja, dat zijn we inmiddels wel gewend. Maar ze vertelde over medicijnen bij haar vader die ze kon slikken...

Mijn ma heeft mijn vader gebeld erover, dat hij zijn medicijnen moet verstoppen - dat doe ik ook, na haar overdosering. Hij deed er wat lacherig over "ha nikki denkt dat ze zware medicijnen neemt? De mijne zijn veel dodelijker!!" ... nu heeft hij doodleuk aan mijn zusje zitten vertellen dat je na 3/4 pillen al doodgaat zonder pijn.... en uitvoerig verteld hoe zijn ex schoonbroer ook zelfmoord heeft gepleegd op die manier.

Nou...sla mij maar dood hoe kan je zo dom zijn.. hoe kan ik voortgekomen zijn uit een van zijn zaadcellen??? %)

:\ Meen je niet
Ik heb echt met jou en je moeder te doen, wat een ontzettend stressvolle, droevige situatie.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 00:53

Och lieve Lestrange

Ik weet niet zo goed te reageren maar ik wil je heel veel sterkte wensen..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 01:05

Dankjulliewel! Gewoon lezen dat mensen meeleven (verder weet niemand hier vanaf) en mijn verhaal kwijt kunnen een beetje voelt al fijn. Mijn moeder en ik zijn helaas erg machteloos tegenover zulke grote organisaties. En wij zullen ook zeker niet de enige familie zijn waarbij het systeem zo faalt.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 01:11

Lestrange01 schreef:
Dankjulliewel! Gewoon lezen dat mensen meeleven (verder weet niemand hier vanaf) en mijn verhaal kwijt kunnen een beetje voelt al fijn. Mijn moeder en ik zijn helaas erg machteloos tegenover zulke grote organisaties. En wij zullen ook zeker niet de enige familie zijn waarbij het systeem zo faalt.

Jaa zie het zelf in mijn werk heel veel, duurt zolang voordat mensen eventueel opgenomen kunnen worden, is echt een drama. Wens jullie heel veel sterkte, heftig allemaal!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:04

Aan geërgerd is nogal een understatement..... Het is niet te bevatten dat dit is gebeurd. Onbegrijpelijk in wat voor wereld we tegenwoordig leven.

Een 42-jarige man die een pakketbezorger aansprak op zijn onverantwoorde rijgedrag in een woonwijk is voor de ogen van zijn vrouw (en een vriend die getuige was van het drama) met opzet door de pakketbezorger aangereden en vervolgens is die bezorger nog 2 keer met opzet over die man heengereden. De man werd gereanimeerd, maar heeft het niet gered. Even samen de hond uitlaten terwijl hun twee kinderen om de hoek thuis waren. Bam, levens verwoest.

Zo'n bericht komt bij mij wel binnen.
Laatst bijgewerkt door Boras op 26-11-20 02:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:05

Lestrange01

Heel veel kracht en beterschap voor jullie. Ik hoop dat jullie echt gehoord gaan worden. Wat een nare situatie.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 02:11

@lestrange01

Verschrikkelijk wat je zusje en jij en je moeder door moeten maken. Belachelijk dat geen enkele instantie wat aan het doen is. Ze wachten altijd totdat het te laat is....

Nederland heeft maar op de verkeerde dingen bezuinigd -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 07:26

Sterkte en een dikke knuffel voor jou Lestrange :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 08:04

Sterkte Lestrange, erg heftig om te lezen en zo frustrerend voor jullie. :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 08:24

Dikke knuffel lestrange :(:)

Ik erger me aan dat ik weer allemaal puistjes heb door die mondkapjes... Echt zo irritant dat ik er de hele tijd uit zie als een puber óf iemand met een of andere gekke ziekte.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 08:57

Heftig Boras!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 09:02

Dat bepaalde collega's echt niets durven te zeggen of te vragen. Er zijn er een stuk of wat die me blijkbaar leuk vinden, maar naar me toe komen ho maar. Ik bijt niet hahaha

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:10

MarlindeRooz schreef:
Dikke knuffel lestrange :(:)

Ik erger me aan dat ik weer allemaal puistjes heb door die mondkapjes... Echt zo irritant dat ik er de hele tijd uit zie als een puber óf iemand met een of andere gekke ziekte.

Heb hier nu ook last van ja. Echt vervelend..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:16

__Sannne schreef:
Fake healers. Heb gewoon geduld als je eigenlijk DPS bent en verneuk niet je hele groep.

:')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:16

Ik zocht een jas voor mijn dochter, leuke gevonden, maar ze waarschuwen voor een levertijd van 2 weken ivm drukte. Dus ergens anders gekeken maar nergens zie ik een leuke die zij wil, en dan is de levertijd maar een dag of 2.

Toch maar die ene besteld in de hoop dat het toch voor 5 dec binnen is.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:23

theadora99 schreef:
__Sannne schreef:

:')

Ja lach maar! |( :))

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:25

Ik vind fake tanks veel irritanter :')