Dit ga echt hopen dat ontslag met steun dus niet goed gaan keuren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... spartandhp
MarlindeRooz schreef:Dat ik wassen altijd uitstel en dan dus zoals vandaag op 1 dag 5 wassen moet draaien. En wij hebben enorme wasmachines dus daar past zeg maar beddengoed (2 persoons), molton, fleecedeken van 200x220 in en dan heb je nog ruimte over. En dan krijg ik in mijn eentje 5x een machine vol.
Marije_1997 schreef:Marcella schreef:https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... spartandhp
Als ze dat gaan doen lig ik er wss uit hahaha. Gelukkig zoek ik al wat anders. Maar vind dat ze juist dit niet moeten doen. Zit straks half Nederland zonder werk en krijgen we weer een crisis.
MarlindeRooz schreef:Dat ik wassen altijd uitstel en dan dus zoals vandaag op 1 dag 5 wassen moet draaien. En wij hebben enorme wasmachines dus daar past zeg maar beddengoed (2 persoons), molton, fleecedeken van 200x220 in en dan heb je nog ruimte over. En dan krijg ik in mijn eentje 5x een machine vol.
lenaa_tje schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik wassen altijd uitstel en dan dus zoals vandaag op 1 dag 5 wassen moet draaien. En wij hebben enorme wasmachines dus daar past zeg maar beddengoed (2 persoons), molton, fleecedeken van 200x220 in en dan heb je nog ruimte over. En dan krijg ik in mijn eentje 5x een machine vol.
Haha hoe ? Zoveel kleren heb ik niet eens.
Marcella schreef:Ben afhankelijk van die inkomsten.![]()
Maar zou het ook erg krom vind. Met daarbij dat er een hoop bedrijven zeer waarschijnlijk misbruik van gaan maken.
fleurtjeuh schreef:Ik vrees ook een beetje voor die ontslag regeling.. ik werk in een groot bedrijf dat gewoon open is gebleven ten alle tijden, maar ik weet dat ze mij liever kwijt dan rijk zijn..
Iemand enig idee hoe ik het zou kunnen aanvechten als het wel het geval blijkt dat ze me wegsturen?
Nayomie schreef:Deden mijn buren dat maar eens. Had ik tenminste niet elke dag last van hun stomme wasmachine.
Iemand opperde om daar met een waterpas heen te gaan, we weten alleen niet wie het is en als het is wie we denken dat het is, houd ik me wijs stil, om klappen met een deegroller te voorkomen.
fleurtjeuh schreef:Ja ik ben aan het rondkijken maar ik weet niet welke kant ik op wil...
Astorga schreef:Ik erger me aan alle spelfouten in topictitels, op de eerste pagina tel ik al vier fouten. Vooral werkwoorden blijken erg ingewikkeld. En ik kwam dit topic tegen, gelijk een plek gevonden om te spuien.
Kan ik er iets aan doen? Mag je bijvoorbeeld ook temmen om een titel aan te passen als het niet je eigen topic is?
(Nu maar hopen dat ik zelf geen fout heb gemaakt in dit bericht, anders krijg ik het vast te horen)
Sterkte Mkango! Als ik iets voor je kan doen of een luisterend oor kan bieden: laat het weten.