Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:05

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:08

Antivaxx gekkies die nu al aan het steigeren zijn over een Coronavaccin dat nog niet eens bestaat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:31

Dat mijn auto naar de garage moet en een garage geld kost haha. Maar goed dat het geld van de belastingaangifte binnenkort gestort is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:34

Marcella schreef:
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... spartandhp
Dit ga echt hopen dat ontslag met steun dus niet goed gaan keuren. :=

Als ze dat gaan doen lig ik er wss uit hahaha. Gelukkig zoek ik al wat anders. Maar vind dat ze juist dit niet moeten doen. Zit straks half Nederland zonder werk en krijgen we weer een crisis.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:36

xPabloBokt schreef:
Projectgroep met alleen maar besluiteloze mensen erin wat voor eindeloze discussies zorgt.

Krijg je ooit je project af als ik dat zo eens lees :')

Ik heb een dicht oor, bloed irritant |(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 11:44

De deadline is volgende week.

Maar het is wel serieus gewoon echt vervelend aan het worden. Ze hebben mij ook van alles toegeslingerd (ben onder andere te dominant genoemd op een negatieve manier en krijg gewoon echt een vibe dat mensen mij niet waarderen) waardoor mijn onzekerheden aangesproken zijn en als gevolg dit project nu echt mentaal heel erg veel energie trekt. Heel erg frustrerend

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:49

Dat ik wassen altijd uitstel en dan dus zoals vandaag op 1 dag 5 wassen moet draaien. En wij hebben enorme wasmachines dus daar past zeg maar beddengoed (2 persoons), molton, fleecedeken van 200x220 in en dan heb je nog ruimte over. En dan krijg ik in mijn eentje 5x een machine vol. _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:50

MarlindeRooz schreef:
Dat ik wassen altijd uitstel en dan dus zoals vandaag op 1 dag 5 wassen moet draaien. En wij hebben enorme wasmachines dus daar past zeg maar beddengoed (2 persoons), molton, fleecedeken van 200x220 in en dan heb je nog ruimte over. En dan krijg ik in mijn eentje 5x een machine vol. _O-

Haha hoe ? Zoveel kleren heb ik niet eens. _/-\o_

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:55

Marije_1997 schreef:
Marcella schreef:
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... spartandhp
Dit ga echt hopen dat ontslag met steun dus niet goed gaan keuren. :=

Als ze dat gaan doen lig ik er wss uit hahaha. Gelukkig zoek ik al wat anders. Maar vind dat ze juist dit niet moeten doen. Zit straks half Nederland zonder werk en krijgen we weer een crisis.

Acht de kans dan ook groot dat ik eruit lig, maar werkgever nog wel even lekker geld ontvangen voor mij. := Vind dat erg krom dan. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:00

Vind het sowieso krom dat bedrijven nu in alles gesteund worden, en de arme burger zich maar moet redden.

Ik zou het niet erg vinden om er uit geknikkerd te worden, maar wel als m'n baas daarvoor ook nog gesteund word.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:01

MarlindeRooz schreef:

Deden mijn buren dat maar eens. Had ik tenminste niet elke dag last van hun stomme wasmachine.

Iemand opperde om daar met een waterpas heen te gaan, we weten alleen niet wie het is en als het is wie we denken dat het is, houd ik me wijs stil, om klappen met een deegroller te voorkomen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:04

Ben afhankelijk van die inkomsten. :o

Maar zou het ook erg krom vind. Met daarbij dat er een hoop bedrijven zeer waarschijnlijk misbruik van gaan maken. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:05

lenaa_tje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Haha hoe ? Zoveel kleren heb ik niet eens. _/-\o_

Haha ik heb deze keer ook 2 enorme fleecedekens en 1 dekbed gewassen. Dus dat + beddegoed is al 2 wasjes. Dan nog zwarte was, bonte was en handdoeken, sokken enzo. En dan kom je op 5. _O-
Maar dat is dan niet van 1 week. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:06

Marcella schreef:
Ben afhankelijk van die inkomsten. :o

Maar zou het ook erg krom vind. Met daarbij dat er een hoop bedrijven zeer waarschijnlijk misbruik van gaan maken. -O-

Ik ben ook afhankelijk van m'n inkomen hoor. Dus hoop dat ik voordat ik er uit lig iets anders heb hahaha. Ben de jongste hier, en de gene die alles nog moet leren, dus degene die er als eerste uitligt in deze tijd.

Weet wel zeker dat veel bedrijven hier misbruik van gaan maken en dan zitten we met z'n allen weer met een probleem. Werkeloosheid die weer extreem hoog word.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:10

Ik vrees ook een beetje voor die ontslag regeling.. ik werk in een groot bedrijf dat gewoon open is gebleven ten alle tijden, maar ik weet dat ze mij liever kwijt dan rijk zijn..
Iemand enig idee hoe ik het zou kunnen aanvechten als het wel het geval blijkt dat ze me wegsturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:15

fleurtjeuh schreef:
Ik vrees ook een beetje voor die ontslag regeling.. ik werk in een groot bedrijf dat gewoon open is gebleven ten alle tijden, maar ik weet dat ze mij liever kwijt dan rijk zijn..
Iemand enig idee hoe ik het zou kunnen aanvechten als het wel het geval blijkt dat ze me wegsturen?

Als je er zelf ook niet graag meer bent zou ik nu alvast beginnen met zoeken naar iets anders. Dan heb je in iedergeval wat achter de hand mocht je toch weggestuurd worden. Dat doe ik nu in iedergeval wel. Was de bedoeling dat ik rustig aan zou zoeken en nog tot december wou blijven zitten. Maar ga er toch wat meer haast achter zetten. Het is hier dan ook alles behalve leuk.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:19

Ja ik ben aan het rondkijken maar ik weet niet welke kant ik op wil...

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:43

Nayomie schreef:
Deden mijn buren dat maar eens. Had ik tenminste niet elke dag last van hun stomme wasmachine.

Iemand opperde om daar met een waterpas heen te gaan, we weten alleen niet wie het is en als het is wie we denken dat het is, houd ik me wijs stil, om klappen met een deegroller te voorkomen. :')

Dat was ik, maar als ik het zo lees is het misschien beter om niet te doen... Of 2 waterpassen mee: Een om de deegroller in tweeen te slaan en een om de wasmachine recht te zetten :+

Hier ook (weer) irritatie aan de buren. Ze zijn met een of andere kaalslag in de tuin begonnen en rukken echt overal bomen en struiken eruit. Het gevolg: eerst hadden we soort van privacy in de tuin en nu kijken we de mensen 3 huizen verderop in hun giechel.
Geloof dat ik vant weekend maar een paar van die bamboematten ga halen ofzo... wel niet zo mooi als de prachtig bloeiende struiken die ze eruit gerukt hebben, maar beter dan zo te kijk zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:11

fleurtjeuh schreef:
Ja ik ben aan het rondkijken maar ik weet niet welke kant ik op wil...

Lastig, en terug naar school? Studie doen die je leuk lijkt?

Je kunt ook nog altijd bekijken van wat vind ik leuk, wat is m'n passie en heb ik daar de juiste papieren voor. Kom je er zelf niet uit zijn er genoeg recruiters die je graag helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:40

Dat ik net te horen heb gekregen dat ik voor het weekend hier weg moet... ben een beetje uit het veld geslagen en weet ook even niet zo goed wat te doen. -O-

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:52

Gekke plek op m'n keelamandel maar nu geen afspraak meer kan maken bij de huisarts. Hoop dat ze er maar gauw uit mogen.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:00

Mkango schreef:
Dat ik net te horen heb gekregen dat ik voor het weekend hier weg moet... ben een beetje uit het veld geslagen en weet ook even niet zo goed wat te doen. -O-

Heh wat?! Je huis of het land uit?

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:06

Ik erger me aan alle spelfouten in topictitels, op de eerste pagina tel ik al vier fouten. Vooral werkwoorden blijken erg ingewikkeld. En ik kwam dit topic tegen, gelijk een plek gevonden om te spuien. ;)
Kan ik er iets aan doen? Mag je bijvoorbeeld ook temmen om een titel aan te passen als het niet je eigen topic is?
(Nu maar hopen dat ik zelf geen fout heb gemaakt in dit bericht, anders krijg ik het vast te horen :o )

Sterkte Mkango! Als ik iets voor je kan doen of een luisterend oor kan bieden: laat het weten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:09

Astorga schreef:
Ik erger me aan alle spelfouten in topictitels, op de eerste pagina tel ik al vier fouten. Vooral werkwoorden blijken erg ingewikkeld. En ik kwam dit topic tegen, gelijk een plek gevonden om te spuien. ;)
Kan ik er iets aan doen? Mag je bijvoorbeeld ook temmen om een titel aan te passen als het niet je eigen topic is?
(Nu maar hopen dat ik zelf geen fout heb gemaakt in dit bericht, anders krijg ik het vast te horen :o )

Sterkte Mkango! Als ik iets voor je kan doen of een luisterend oor kan bieden: laat het weten.

Wil je serieus gaan temmen omdat er een spelfout staat in een topic titel? Wordt het niet eens tijd voor een hobby?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:11

Dat ik maar niet een knappe kledingkast kan vinden voor onder de 600 euro.