Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarieke schreef:poes schreef:In Afrika vervoeren ze giraffes gewoon in open bakken hoor.
In Afrika doen ze wel meer dingen anders dan in Nederland.
Palmera schreef:Waarom kloppen weersvoorspellingen bijna nooit?
_Karlijn schreef:Als je in de gevangenis zit en je ID kaart of rijbewijs verloopt, hoe verleng je deze dan? Gezien je iemand er niet voor mag machtigen.
appel_6 schreef:Ik vraag mij af wat een leuk presentje is om bij onze welkomst brief te doen. We verhuizen naar een leuk gehuchtje en stoppen bij de mensen een kaartje in de bus van he hallo dit zijn wij. Maar we willen er een leuk presentje bij doen. Wat is leuk?
Mand schreef:Vanaf welke snelheid ben je verplicht verlichting te dragen? Hier gister bijna een sprintende hardloper onder de auto, omdat hij geen licht had. Ging echt wel harder dan de gemiddelde fietser
gerlindie schreef:Hmmm, een paar zakjes thee en een koekje?
Onder het mom van "normaal gesproken hadden we jullie op de thee/welkomsfeestje gevraagd, maar dat kan niet want corona"?
appel_6 schreef:Ik vraag mij af wat een leuk presentje is om bij onze welkomst brief te doen. We verhuizen naar een leuk gehuchtje en stoppen bij de mensen een kaartje in de bus van he hallo dit zijn wij. Maar we willen er een leuk presentje bij doen. Wat is leuk?
Nyaleti schreef:gerlindie schreef:Hmmm, een paar zakjes thee en een koekje?
Onder het mom van "normaal gesproken hadden we jullie op de thee/welkomsfeestje gevraagd, maar dat kan niet want corona"?
Dit vind ik een leuke! Anders zou ik simpel een chocoladereep doen denk ik. Denk dat veel mensen het idee alleen al super vinden.
Hoe staat caffeine in thee vermeld op de verpakking? Theeïne ofzo iets heet het dan toch? Gisterenavond een pot thee op, hele nacht wakker gelegen zonder een goede reden daarvoor dus vanochtend gekeken of er caffeine in de thee zat maar zie niks staan.
Kookaburra schreef:Je kunt er vanuit gaan dat in elke thee mét theeblaadjes (zwarte thee, witte thee) theïne zit.
Rooibosthee en kruidenthee zijn bijvoorbeeld niet gemaakt van theeblaadjes en bevatten over het algemeen geen theïne.
Is een 'zwarte thee' theïne-vrij, dan zullen ze daar waarschijnlijk duidelijk mee adverteren
Nyaleti schreef:Kookaburra schreef:Je kunt er vanuit gaan dat in elke thee mét theeblaadjes (zwarte thee, witte thee) theïne zit.
Rooibosthee en kruidenthee zijn bijvoorbeeld niet gemaakt van theeblaadjes en bevatten over het algemeen geen theïne.
Is een 'zwarte thee' theïne-vrij, dan zullen ze daar waarschijnlijk duidelijk mee adverteren
Ik dacht al dat het zo zat maar dankje voor je antwoordbaal wel een beetje. Was zo lekker