Mariett schreef:Ja! Het spijt me zo dat je hem zo laat hebt. Ik had hem al laat (binnen de tijd) verzonden, en toen kwam hij nog terug ook. En jij maar wachten
Maakt niet uit, joh - kan gebeuren. Hartstikke leuk pakket!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moirin schreef:Ik heb mijn pakketje opgehaald!
De mooi ingepakte doos:
[ [url=m/0P5f66.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de cadeautjes:
[ [url=m/MoobBU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snel uitgepakt natuurlijk:
[ [url=m/gW1Ss9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hint:
[ [url=m/BQT1Os.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat kan haast niet missen, sloffiee ben jij mijn Secret Santa?
Bedankt voor het pakket! De sokjes hangen al in de boom
respect

. Het pakket voelde zwaar en het leek alsof er, nadat de doos was ingepakt, er onderop nog iets was toegevoegd wat alleen bedekt was door de vuilniszak. Eenmaal thuis moest ik dus helaas uiteten
, dus mijn nieuwsgierigheid heb ik tot vanochtend moeten inhouden. 

! Ik wist niet eens dat er chocolademelk van Tony Chocolonely bestond, maar daar ga ik zeker van genieten
! En echt schitterende kaarsen heb je voor mij gevonden
!
. Uiteindelijk maar boven de laptop erbij gepakt en de hele reeks op google gegooid. Niks logisch te vinden met allerlei converters als ik 48 aanhield, dus toen toch maar 4d in gaan vullen. Intussen in plaats van de gehele lijst, toch maar gespiekt in de lijst met enkel overgebleven kandidaten
. Daar bij iedereen met 8 tekens in de recente Santa-posts gekeken en op de profielen. Gezien de doos van Ziggo met een oude naamsticker uit Amsterdam, dacht ik aan iemand die in Amsterdam woonde. Het is het makkelijkst een doos regelen bij buren o.i.d. Gezien de cijferreeks waar ik maar niet uitkwam, dacht ik aan een beta-persoon. Uiteindelijk ben ik via de website http://www.asciitohex.com/ uit de cijferreeks gekomen. Er kwam, gehusseld en wel, IMAY1990 uit als ik het vanuit hexadecimel naar tekst converte. Nogmaals het hele profiel van IMAY1990 ondersteboven gehaald en alle oude posts in dit topic bekeken, omdat er in mijn brief stond dat het pakketje een dag te laat verstuurd was. Ik dacht, misschien vind ik dat dan in een post terug
. Maar niets te vinden. En in de spoiler stond alleen maar "spoiler"...dacht ik
. Mijn vriend zat mee te kijken en die zei opeens, kun je daar niet op klikken. Kom ik verdorie op een directe site naar een hexa-converter uit
. Nou lieve Secret Santa, een beetje te laat...maar die extra hulp en hint heb ik achteraf toch nog gevonden
!
! Ik ben er onwijs blij mee

Ik was het inderdaad Kimberly
Ik had nog een hint, maar de kat had hem te pakken gehad, uiteindelijk waren er nog maar weinig Secret Santa's over om uit te kiezen dus toen heb ik het zo gelaten
Zit ie een beetje lekker? En staat ie goed? Ik was maar 1 foto van je tegengekomen en daarop heb ik m'n kleurkeuze gemaakt
Mocht je hem wat langer of korter willen dan kan ik dat nog wel een keer aanpassen voor je