Ik heb hier ijzelvrij gekregen, straten zijn spiegelglad. Moet nog wel werken vandaag dus hoop dat het dan minder is. Is er ijzel voor vanavond voorspeld?
Bij ons ligt nu gewoon echt een ijslaag op de straten.
Ik hen gelukkig een hele lieve stalhoudster die alle boxen (24 ) vandaag voor ons uitmest
Dat wordt zeker een appeltaart met slagroom en chocomel
Weggebokt
Geplaatst: 05-01-16 12:31
Vanochtend wel, honden gleden in de spagaat en heb meerdere mensen onderuit zien gaan met de fietsen. Ik lig nu nog in bed dus heb geen idee hoe het er aan toe is
Hier in de achterhoek echt niks aan de hand. Volgens mij heeft het zelfs amper gevroren. Gisteren wel behoorlijk wat regen maar daar houdt het echt mee op.
Bizar dat verschil in temperatuur in een klein landje Vooral als je bedenkt dat mijn vader (regio Alblasserwaard) hetzelfde weer vaak heeft als wij hier (Antwerpen stad).
Hier is het zwaar bewolkt, maar droog. Aangezien echte kou hier niet van toepassing is noem ik het maar gewoon erg fris. Vooral het windje maakt het onaangenaam.
Maar ik zag op Facebook een kaartje langs komen van het KNMi en daar hadden nog 2 provincies code geel ook. Houd dat dan in dat de kou toch langzaam aan zuidelijker aan het trekken is?
Ik kon schaatsen op het erf van de stal. Blij dat de paarden maar een klein stukje van stallen naar paddock hoeven (lees 2 meter). Gelukkig stonden ze er goed bij.
De hoofdwegen zijn hier weer goed te doen i.i.g. Voor stal alleen een dijkje, ongeveer 80 meter? Die is wat glad maar ik heb rustig de auto daar uit laten rollen. Het dooit hier alweer naar mijn gevoel.