Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 14:55

Ja lekker basic voor op een spijkerbroek in de zomer. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:03

En dat leren/gouden rokje is ook niet helemaal mijn ding denk ik :)
Leuke shirtjes Marlinde :j :)
Dat groene ding van de Zara is wel echt vet! :D weet niet of mij dat zou staan tho

Ik zoek nog een leuke bikini voor van de zomer, maar veel dingen die ik nu zie op internet zijn het allemaal net niet helemaal.. moet ook eerst nog een boete betalen dus heb echt geen geld |( :')

Ik wordt ook nooit bruin helaas, gele kleren heb ik niet echt. volgens mij is dat ook niet helemaal mijn kleur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:08

Ik kan ook geen pasteltinten hebben jammer genoeg. Okergeel kan ik wel hebben, maar echt geel ook niet, tenzij ik heel erg mijn best doe in de zomer en heel bruin ben, maar dan nog kan ik het 2 weken per jaar aan of zo. :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:09

Tsja je hebt geel en geel.Neon, oker,gewoon geel, zachtgeel etc. Ik ben de laatste 19 jaar echt een bleekscheet, word zeer langzaam bruin. Begin ook altijd met enorme melkflessen. Maar zachtgeel en geel staan me wel. Oker staat alleen leuk in combinatie met een ander knalkleur zoals rood, paars en petrol.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:30

Oeehh, Marly hate you :') leuke bestelling! Maar nu heb ik ook bij de sale gesnuffeld. Maar de schade is maar 22 euro :D

Wit tshirt €3, zwart shirt €5 voor het sporten, heeft van die hele lage 'oksels' (weet even geen betere omschrijving :') ) en een sport BH, niet uit de sale btw maar voor onder het zwarte sport shirt.

Afbeelding

Binnenkort bij de Primark even kijken voor een nieuwe sport broek :D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:36

Leuke bestellingen! Helaas kan ik niet meer doen als meekijken, mijn ID kaart was kapot en ik moest een nieuwe, 50 euro lichter..... Volgende maand dan éindelijk weer wat bestellen! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:40

Ik heb nu dus een bestelling rond de 100 euro uit staan. :') Oeps.

Maar het is hard nodig. O:)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:47

Woehoeee, als het meezit zijn mijn Zalando-pakketjes eindelijk bezorgd. Gister waren ze ineens allemaal spontaan van adres veranderd (geen idee waarom?? Misschien omdat ik nog een rekening open heb staan van november, van een artikel dat ik nooit heb ontvangen?), maar nu krijg ik toch een mailtje van de frontdesk dat ze er zijn. Kom maar, schoentjes! <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:11

Die bh heb ik ook binnen gekregen roos! Achterkant is wit, da's wel jammer...

Had zalando gebeld voor m'n guess rok die nooit binnen is gekomen. Meteen een 15% kortingscode ontvangen & moet een formulier invullen. Hoop vooral dat die rok ooit nog binnen komt...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:00

Neeee, is de achterkant wit? -O- ik zag al helemaal voor me dat al die mooie kleurtjes te zien waren aan de zijkant van m'n sportshirt

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:05

Er staat een foto van de achterkant bij het product, hij is inderdaad hartstikke wit..

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:10

Had het even opgezocht. Maar het ging me om de zijkanten en die zijn kleurig gelukkig :D en aangezien toch niemand de achterkant ziet vind ik het niet erg :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:11

Ik vind die sportBH echt heel leuk Roos/Doubtless!

Cadeautje van mams;
Afbeelding

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:19

Leuke aankopen hier!
Vrolijke sportbh :))

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:04

Hoi :) ik val even binnen, lees wel altijd mee..
ik moet binnenkort stage lopen in het ziekenhuis en moet hier zon wit uniform aan.
Maar ik heb niet zon verstand van witte broeken en ondergoed daar onder, heb namelijk geen witte broek zelf.
Mijn moeder werkt in een lingerie speciaalzaak en zegt dat je rood echt niet ziet... Maar is dit ook echt zo? Wil niet straks voor aap staan daar :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:05

Ruby1995 schreef:
ik moet binnenkort stage lopen in het ziekenhuis en moet hier zon wit uniform aan.
Maar ik heb niet zon verstand van witte broeken en ondergoed daar onder, heb namelijk geen witte broek zelf.
Mijn moeder werkt in een lingerie speciaalzaak en zegt dat je rood echt niet ziet... Maar is dit ook echt zo? Wil niet straks voor aap staan daar :')

Klopt! :j Rood ondergoed zie je niet in een witte broek.

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:30

Ruby1995 schreef:

Huidskleurig ondergoed! Droeg ik ook altijd in het ziekenhuis.. Zo niet sexy, maar beter dan het zien toch? Meestal vallen die broeken wel een beetje losjes en vallen lijntjes niet zo op... maar je ziet inderdaad alles. Ik heb rood btw ook geprobeerd, maar dat zag je er echt doorheen. Net als wit. Alleen huidskleurig werkte bij mij. (Was btw ook wel eens gespreksonderwerp op de afdeling :') )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:39

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:42

Wat leuk dat jasje van de Only!
De rest ook allemaal leuke aankopen :)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:41

Hmm, dat jasje van de Only is niet echt mijn ding, helaas. Maar ik ben wel benieuwd naar een aan-foto!!!

Ik hoouuuuddd van geel! En van kobaltblauw :D Ik vind het shirtje dat Marly (geloof ik) besteld heeft bij de H&M dan ook echt gaaf!

En bedankt voor de tips voor het combineren van de rok! Ik heb al wat ideetjes!

Geen rood doen onder een witte broek! Het zal per broek verschillen, maar ik heb er slechte ervaringen mee. Het beste is denk ik: wennen aan strings :') En ze dan in huidskleur kopen haha. Dit is waarschijnlijk de enige optie waarbij je écht niets ziet. Onderbroek lijntjes zie je namelijk in iedere broek. Tenzij je van die shape dingen oid draagt.

Ik heb schoenen besteld, had ze in de winkel gezien, maar daar hadden ze weird enough alleen 1 schoen van maat 39, en eentje van 38 :') Dus heb ik 39 maar besteld. Het zijn eigenlijk nep-clarks. Ik ga even een foto zoeken.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:44

Hmm mijn rode BH zie je ook niet onder mijn witte werkblouse!
Ik heb een zwarte broek dus daar kan ik niet over meepraten.

Sanne; (altijd leuk die naamgenootjes) als ik hem een keer aan heb met volledige outfit zal ik een foto plaatsen hier!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:46

Hierbij de link van de schoenen, maar ik denk dat niemand ze mooi gaat vinden zoals ze op de foto staan :') Het zijn net clownschoenen zo :+ In de winkel waren ze een stuk subtieler!

http://www.schuurman-schoenen.nl/schoen ... akers.html

Desalniettemin, ik vind ze mooi zoals ze in de winkel waren :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:47

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:48

Jaa, dat bedoelde ik met 'shape' hahaha

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:50