Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

weet niet of mij dat zou staan tho

leuke bestelling! Maar nu heb ik ook bij de sale gesnuffeld. Maar de schade is maar 22 euro 
) en een sport BH, niet uit de sale btw maar voor onder het zwarte sport shirt. 
Oeps.
ik zag al helemaal voor me dat al die mooie kleurtjes te zien waren aan de zijkant van m'n sportshirt
en aangezien toch niemand de achterkant ziet vind ik het niet erg
ik val even binnen, lees wel altijd mee..
Ruby1995 schreef:Hoiik val even binnen, lees wel altijd mee..
ik moet binnenkort stage lopen in het ziekenhuis en moet hier zon wit uniform aan.
Maar ik heb niet zon verstand van witte broeken en ondergoed daar onder, heb namelijk geen witte broek zelf.
Mijn moeder werkt in een lingerie speciaalzaak en zegt dat je rood echt niet ziet... Maar is dit ook echt zo? Wil niet straks voor aap staan daar
Rood ondergoed zie je niet in een witte broek. Ruby1995 schreef:Hoiik val even binnen, lees wel altijd mee..
ik moet binnenkort stage lopen in het ziekenhuis en moet hier zon wit uniform aan.
Maar ik heb niet zon verstand van witte broeken en ondergoed daar onder, heb namelijk geen witte broek zelf.
Mijn moeder werkt in een lingerie speciaalzaak en zegt dat je rood echt niet ziet... Maar is dit ook echt zo? Wil niet straks voor aap staan daar
) 
Ik vind het shirtje dat Marly (geloof ik) besteld heeft bij de H&M dan ook echt gaaf!
En ze dan in huidskleur kopen haha. Dit is waarschijnlijk de enige optie waarbij je écht niets ziet. Onderbroek lijntjes zie je namelijk in iedere broek. Tenzij je van die shape dingen oid draagt.
Dus heb ik 39 maar besteld. Het zijn eigenlijk nep-clarks. Ik ga even een foto zoeken.
Het zijn net clownschoenen zo
In de winkel waren ze een stuk subtieler!