euh.. nee!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tyrcanol schreef:Wat een verhalen weer Haha.
Ik heb een dekje te koop met bont.
Toen ik het over een schapenvachtje had werd ze heel boos.
Ik moest normaal doen en was een dierenbeul dat ik zo iets dergelijks verkocht.
Wat ik allemaal niet naar mn hoofd geslingerd kreeg
VickyS schreef:Nog steeds geen reactie meer op mijn mails of de laarzen verzonden werden.
Maandag haar en mijn bank inlichten en aangifte doen.
Marktplaats is op de hoogte.
Ik hoop dat ze ook actief is op Bokt en dat ze dit leest.
Loveskary schreef:VickyS schreef:Nog steeds geen reactie meer op mijn mails of de laarzen verzonden werden.
Maandag haar en mijn bank inlichten en aangifte doen.
Marktplaats is op de hoogte.
Ik hoop dat ze ook actief is op Bokt en dat ze dit leest.
Jij ook al opgelicht ik ook die vader van de persoon in kwestie baas van een motor club.
Dus ik neem me verlies maar omdat ik niks met zulk uitschot te maken wil hebben.
Helaas kan de oplichters haar gang gaan en nog meer mensen af treiteren hoop echt dat ze gepakt wordt.
Te laat gezien fijn dat het voor jou in orde is gekomen VickyS.
friendly schreef:Loveskary schreef:Jij ook al opgelicht ik ook die vader van de persoon in kwestie baas van een motor club.
Dus ik neem me verlies maar omdat ik niks met zulk uitschot te maken wil hebben.
Helaas kan de oplichters haar gang gaan en nog meer mensen af treiteren hoop echt dat ze gepakt wordt.
Te laat gezien fijn dat het voor jou in orde is gekomen VickyS.
Zie het bericht boven de jouwe, van oplichting is dus geen sprake.
Lous schreef:Ik heb de laatste weken mijn Haflinger proberen te verkopen. Zaterdag gaat ze naar haar nieuwe eigenaren, die nu al niet meer kunnen wachten. Voelde van beiden kanten goed.
- Ik kan niet zo veel betalen, maar wel een zeer goed huis bieden ( bijstandsmoeder)
VickyS schreef:Ik laat het liefste pakketten versturen via Kiala.Zo heb je altijd een bewijs dat er wat is verstuurd.
Je krijgt hiervan meldingen aan via mail.
Alja schreef:idd HTM dat snap ik nou ook niet dat mensen niet even het verzendbewijsje/nummer opsturen.
ik doe het zelf ook altijd maar krijg het zelf vaak pas na veel zeuren of helemaal niet