Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 12:05

Die natte smurrie mag je houden. Ik wil alleen mooie poeder sneeuw. Onze boodschapjes voor twee weken zijn weer in huis dus kom maar op met die sneeuw. Voor verse dingen hebben we een turkse buurtsuper om de hoek.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 12:23

Ik loop iets achter met het plaatsen van mijn posts hier.
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:34

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:41

Ik wil even terug komen op het veranderen van de naam van mijn blog. Het moet natuurlijk niet maar ik zou het ook graag zien als ik ergens al best lang mee bezig ben en het echt serieus voor mij wordt. Voor mijn blog maakt het nog niet zoveel uit.

Er zou gisteren een nieuwe post op mijn blog komen maar helaas ben ik een stuk zieker dan gedacht. Mijn verstandskiezen zijn getrokken en door die pijnstillers ben ik behoorlijk moe dus al mijn energie was gisteren op na een schooldagje. Vandaag ben ik thuis gebleven omdat ik ook nog eens vanacht nauwelijks heb kunnen slapen, dus hopelijk kan ik vandaag m'n post online zetten (ik heb hem wel al op papier). En dan is de hele reeks "beginnen met hardlopen" klaar! :) ik wil dan nog een post plaatsen en daarna wil ik mijn blog ook een beetje gaan promoten. Ik heb dit nog nergens gedaan behalve hier omdat mensen misschien snel zouden afhaken als ze zien dat er nog nauwelijks iets te lezen valt (ikzelf heb dat wel eens bij beginnende blogs).

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:19

Ik snap je beslissing wel hoor. Stel het zou voor jou uiteindelijk ook serieuzer worden, dan is het wel fijn om een enigszins unieke naam te hebben. Nu kun je nog redelijk makkelijk veranderen, later wordt dat alleen maar moeilijker.

Oeh, sterkte trouwens met je verstandskiezen! Lekker veel soepjes enzo eten dan maar. :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:17

Ga je ook een nieuwe URL kiezen?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:54

HippoLogic schreef:
Ga je ook een nieuwe URL kiezen?

Ja ik vind het wel zo prettig al de link past bij de naam.
Ik heb nog niets kunnen bedenken, heb wel mijn nieuwe post erop gezet. Dus nog een keer met de oude link en naam. ;) www.runtraineatsleap.weebly.com

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:33

Ik heb na aanleiding van een artikel van vandaag een topic geopend, misschien leuk om te kijken :')
[JITP] De "mooiste" foto van je paard... of niet
Daarnaast is er vandaag een 2e artikel online gekomen, niet paard gerelateerd, namelijk over de Maybeline Baby Lips , ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Op donderdag komt er soms een niet paard gerelateerd artikel online, de bedoeling is dat er dan een recept online komt, of wat handige tips. :)
BernetteO schreef:
Ik loop iets achter met het plaatsen van mijn posts hier, oeps!

China Glaze Givers Theme
Picture Polish Moscow

En een post over mijn Nagellakverslaving

Ik moest heel erg lachen bij het artikel van nagellak verslaving... Het is gewoon zó herkenbaar :')

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:22

Ik heb vandaag een artikel online staan hoe je een woon plaid (Ikea in mijn geval) Als super warme lekkere sjaal kan dragen, met stap voor stap uitleg! :-)

www.fajez.nl

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:56

Leuke blog welshfan97! Erg interesssant om te lezen, je schrijft fijn.
_Izabelle: fijn he, die fotogenieke paardjes :P
Ladylay: Mooi artikel, grappig hoe herkenbaar het soms is. Ik ben een echte wandelaar, maar in een negatieve periode kan dat helemaal stilvallen. Als ik me er dan een paar dagen toe gezet heb, voel ik mijzelf weer opknappen.
Nienkev1994: leuke readingchallenge. 50 boeken, dat kan best pittig zijn. Ga je er nog meer over posten als je er mee aan de slag gaat?

Vandaag een blog over de koelkast, hoe deze me motivatie gaf.

De koelkast gaf me motivatie

Ik heb mijn magnetron ernstig gewaarschuwd er geen voorbeeld aan te nemen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:09

Mizora schreef:
Nienkev1994: leuke readingchallenge. 50 boeken, dat kan best pittig zijn. Ga je er nog meer over posten als je er mee aan de slag gaat?

Dat is wel de bedoeling! :)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:53

Mizora schreef:
Leuke blog welshfan97! Erg interesssant om te lezen, je schrijft fijn.
_Izabelle: fijn he, die fotogenieke paardjes :P
Ladylay: Mooi artikel, grappig hoe herkenbaar het soms is. Ik ben een echte wandelaar, maar in een negatieve periode kan dat helemaal stilvallen. Als ik me er dan een paar dagen toe gezet heb, voel ik mijzelf weer opknappen.

Vandaag een blog over de koelkast, hoe deze me motivatie gaf.

De koelkast gaf me motivatie

Ik heb mijn magnetron ernstig gewaarschuwd er geen voorbeeld aan te nemen.

Dankje! Ik vind het eigenlijk nog wat saai mijn schrijfstijl maar ik doe m'n best.

Ik vind jou blog leuk! Persoonlijk interesseert me het dagelijks leven van iemand niet zo (ik lees liever over bepaalde onderwerpen), maar jij schrijft het zo ontzettend leuk! De soort grapjes in je tekst maken dat je blijft doorlezen. En het is ook wel een beetje herkenbaar met die koelkast. Die van ons lekt ook eens in de zoveel dagen, helaas zitten wij hier tijdelijk gehuurd maar af en toe vervloeken we dat ding :P (magnetron hebben we trouwens niet eens, dat is te nieuw voor het huis waar we in zitten, kun je nagaan)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 07:15

Yeey, ik heb mijn post voor morgenochtend klaar! Ik heb hem ook al ingepland en ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hij komt vanzelf online om 8 uur Canadese tijd. Kan ik nu lekker gaan slapen. Ik hoef niet eens vroeg op!

Mijn blog van morgen gaat over je paardendroom/pennydroom van vroeger. Heb je die nog? Is hij nog steeds hetzelfde? Denk je er wel eens over na of hij nog van toepassing is of wellicht een update nodig heeft?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 08:57

Ik ben benieuwd naar je blog HippoLogic! Op het moment voel ik me weer een beetje zo'n penny-meisje, in een vreemd land bij een gezellige, kleine stal gaan werken in ruil voor rijden. Dat is toch wel een beetje als een verhaal in de penny vond ik zelf. :D

Op mijn eigen blog vandaag: Warming Thermos Flask Drinks (ook lekker om mee te nemen naar stal!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:59

Ik plan mijn post heel vaak, dan hoef ik nergens om te denken en komt hij gewoon online 's ochtends :D

Wat een kou buiten...
Viking in a Vinter Vonderland

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:09

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:47

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:00

Wat kost dat blush palette of heb ik daar overheen gelezen?
Vind hem erg gaaf!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:02

Ik wilde volgend weekend gaan kijken voor die andere, maar vind deze misschien nog wel leuker eigenlijk..

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:05

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:45

Vandaag op mijn blog: mijn wishlist. Dit is meer een wishlist op gebied van make-up en kleding, ik ga binnenkort nog eens een wishlist maken van andere dingen denk ik!

Ik plan mijn blogs ook altijd in. Dan hoef ik er niet meer over na te denken en komt altijd alles op dezelfde tijd online (behalve als Wordpress vervelend gaat doen en mn artikelen anderhalf/twee uur later publiceert dan geplant.).

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:11

Ik plan ook alles! Eerst vergat ik het namelijk nog wel eens :') Ik heb nu gepland t/m 1 maart! Moet nog even 2 weekjes vooruit want ik ga tussendoor op vakantie, en dan vind ik het wel weer mooi.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:36

Ik doe nu wekelijks 1 blogpost. Ik werk (nog) niet vooruit. Wil dit wel graag gaan doen maar heb aankomende week toetsweek dus genoeg te doen. Vakantie komt er gelukkig aan dus dan heb ik weer meer tijd.

WIDM overzichten heb ik tot nu toe of diezelfde avond (gelijk na WIDM) of de dag erna getypt en gepost.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 18:11

Heel soms, als ik tijd heb, dan plan ik vooruit, maar meestal dan maak ik een post en zorg ik dat ie meteen of de volgende ochtend gepubliceerd wordt.