Waarom worden ze geen 100?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Ik kan mijn medicijnen niet laten bezorgen in de medicijnkluis bij de apotheek, maar dat betekent dat ik ze op moet halen bij de apotheek voordat ze sluiten, en ik ben meestal niet op tijd thuis van school om die openingstijden nog te reddeneerder kon ik mijn moeder heen sturen, maar die werkt nu ergens anders en is nog later dan ik thuis
moet ik het dan echt zo gaan plannen dat ik eerder weg moet van mijn opleiding zodat ik maar mijn adhd medicatie kan ophalen?
Nu ik dit zeg ga ik maar even een voorraad bestellen, want ik heb over 2 weken wel een hele week vrij en heb dan wel tijd om ze op te halen
Nyaleti schreef:Polarize schreef:Ik kan mijn medicijnen niet laten bezorgen in de medicijnkluis bij de apotheek, maar dat betekent dat ik ze op moet halen bij de apotheek voordat ze sluiten, en ik ben meestal niet op tijd thuis van school om die openingstijden nog te reddeneerder kon ik mijn moeder heen sturen, maar die werkt nu ergens anders en is nog later dan ik thuis
moet ik het dan echt zo gaan plannen dat ik eerder weg moet van mijn opleiding zodat ik maar mijn adhd medicatie kan ophalen?
Nu ik dit zeg ga ik maar even een voorraad bestellen, want ik heb over 2 weken wel een hele week vrij en heb dan wel tijd om ze op te halen
Waarom mogen ze niet in de kluis?
Is dit altijd hetzelfde gedoe? Dan misschien een online apotheek overwegen?
https://nationale-apotheek.nl/?utm_medi ... BoQAvD_BwE
Captain schreef:Paard wat op mijn paard lijkt is ingeslapen en er worden wat foto's gedeeld van een paardenhals die op de grond ligt en iemand die er naast zit enzo.. en ik droomde gisteren al dat mijn paard ook overleden was en godsiedorie ik kan er echt even emotioneel van raken door die foto's te lang te bekijken..
Waarom worden ze geen 100?
Polarize schreef:Ik krijg de optie niet op de website als ik ze bestel, een keer bij andere medicatie stond de optie er wel, ging er gewoon vanuit dat het komt omdat mijn medicatie onder opiatenwet valt eigenlijk
@bellatrix, de apotheek is tot 17:30 open, maar als ik tot 16:00 les heb, wat vaak zo is, heb ik geluk als ik de trein haal die om 17:00 in mijn dorp aankomt, anders ben ik pas 17:30 thuis
MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Ik krijg de optie niet op de website als ik ze bestel, een keer bij andere medicatie stond de optie er wel, ging er gewoon vanuit dat het komt omdat mijn medicatie onder opiatenwet valt eigenlijk
@bellatrix, de apotheek is tot 17:30 open, maar als ik tot 16:00 les heb, wat vaak zo is, heb ik geluk als ik de trein haal die om 17:00 in mijn dorp aankomt, anders ben ik pas 17:30 thuis
Ik mocht dat wel met mijn ritalin. Ik heb het ter plekke aangevraagd toen ik ze op kwam halen.
Ik was 4 dagen per week van 7:45 tot 19:15 van huis. Dus dat was heel onpraktisch.
F_T schreef:MarlindeRooz schreef:Mensen houden niet van verandering!
Ik wil ook al lang m’n naam wijzigen maar ik kan dat eigenlijk ook niet aan haha.
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Naam wijzigen wou ik al 3 jaar ofzo.
Toevallig afgelopen week gedaan![]()
Bellatrix schreef:Ik snap het wel hoor.
Wil je ook niet meer met je voornaam aangesproken worden dan?
F_T schreef:Heeft ook maar 15 jaar geduurd voordat ik me ertoe kon zetten![]()
Heel veel mensen spraken me hier toch al aan als FT of F_T
En ik wou iets minder herkenbaar.
Hoeft niet anoniem, maar voornaam en naam paard weg maakt het toch net ff anoniemer.
Tweety is er inmiddels ook al ruim 2 bijna 3 jaar niet meer.