Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 18:55

Mijzelf.

Gister teveel nootjes gegeten.....

Hallo wc en buikkrampen

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 19:19

Even antwoorden op mijn vraag.

Ik had haar uitgenodigd. Anderhalf week ervoor was ze geopereerd.
Mocht niet autorijden. Nouja, okey, kan toch?

Maar er is geen moeite gedaan om überhaupt te komen.

Ook niet vragen van, "heb je er zin in?" Of. "kijk je uit naar je grote dag?" Nee. Gewoon niks.
Alleen een paar fotos van haar wond en over haar operatie en verder niks.

Ook niet na die tijd even vragen hoe we het hebben gehad of iets.
Geen felicitatie.
Nul, Nada, Noppes.

Nu is het contact niet echt royaal. Maar... Dit was echt een beetje kwetsend ofzo.

Mijn vader heb ik geen contact mee. (Getrouwd met mijn moeder) Die feliciteert mij al drie jaar niet meer op mijn verjaardag.
Terwijl ik tot dit jaar netjes wel feliciteerde.

Als mensen niet willen praten en alleen een monoloog willen houden, daar sta ik niet open voor.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 19:35

black_kelpie schreef:
Bij de spoedpost, waarschijnlijk prutsmuts met m'n galblaas. Auw #) Het duurt hier ook altijd eeuwig, zo geen zin in....

En ik mag blijven vannacht. Grom |o

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:08

Jeetje Maralyn, wat rot zeg. Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Hutcherson, gefeliciteerd met jullie huwelijk!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:17

Mijn astrologisch geobsedeerde kennis... die vertelde mij net dat mijn relatie eigenlijk niet kan aangezien wij een steenbok vrouw en ram man zijn, zoals zij het bracht moest ik eigenlijk meteen mijn koffers pakken _O-
Gezien de 23 jaar die wel al erg blij samen zijn, ga ik wel op mijn eigen oordeel af en niet die van haar astrologische beredenering :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:55

De oplossing geprobeerd ivm mijn ergenis van laatst!

Oké nu ook iets minder kaas ertussen :Y)
Afbeelding

Lang leve bakpapier *\o/*

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:58

Hagelslag, :9
Hier ''ergernis'' dat mij nooit de na-weeën van depressie werd verteld. Wat is het vreemd om bang te zijn om te sterven, dat heb ik nooit gehad. Heb nu best wat ''angst'' en zie een hoop spoken op de weg. Moet ik ook weer mee aan de slag. :Y) Komt goed. =:)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:06

Ik heb de serie de 7 zussen gelezen en nu het laatste boek uit…. Nu baal ik dat ik ze al uit heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:08

Anastasia24 schreef:
Hier ''ergernis'' dat mij nooit de na-weeën van depressie werd verteld. Wat is het vreemd om bang te zijn om te sterven, dat heb ik nooit gehad. Heb nu best wat ''angst'' en zie een hoop spoken op de weg. Moet ik ook weer mee aan de slag. :Y) Komt goed. =:)

Ik heb ook angst om te sterven, ik vind de dood in het algemeen behoorlijk eng.

Het gaat wel steeds iets beter , maar alles in combinatie wat kan zorgen voor sterven kan ik ook behoorlijk over piekeren. En dat in combinatie met angst voor ziektes is ook lastig om mee om te gaan.

Ik ben er ooit mee aan de slag geweest, maar omdat ik er nu beter mee kan dealen is het voor mij wel goed. Het is niet meer dagelijks extreem aanwezig , want dat vond ik vooral zeer vermoeiend.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:11

Dat er al een tijdje een auto met draaiende motor in de straat staat, zet dat ding gewoon uit. Sommige mensen slapen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:15

Anastasia24 schreef:

Hey dat is heel herkenbaar! Ik durf bijvoorbeeld soms haast niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat ik niet meer wakker word. Dan schrik ik ook vaak weer wakker in een soort paniek.

Ik ben soms bang dat ik mezelf te vaak dood gewenst heb := een soort “be careful what you wish for” idee.

Fijn om te horen wel dat je nu bezig bent met de naweeën :knuffel: komt zeker goed!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:36

DuoPenotti schreef:
Bij amevedi en groepsfacebook pagina's staan geen vermiste katten in de buurt.

daarom zat ik te denken om te kijken of ik een vangkooi kan zetten, dan naar het asiel brengen.
Of nemen ze die daar niet aan?

Asiels zitten vol met kittens dus de vraag of ze wel aannemen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:24

Maar als je niet meer wakker word omdat je dood bent gegaan dan weet je het zelf toch niet meer.Daar hoef je niet bang om te zijn vind ik.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:25

Britta31 schreef:
Maar als je niet meer wakker word omdat je dood bent gegaan dan weet je het zelf toch niet meer.Daar hoef je niet bang om te zijn vind ik.

Ja dat is logisch, angsten zijn meestal niet zo logisch -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:25

Anastasia24 schreef:

Yep, sterkte! Ik zweer dat mijn angststoornis me depressie heeft gegeven, zodat ik me daar in ieder geval niet meer druk om zou maken :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:32

Niobe schreef:
Britta31 schreef:

Ja dat is logisch, angsten zijn meestal niet zo logisch -O-

Haha juist ja.

Een mini spinnetje doet mij ook niks, die muis vermoord mij ook niet, maar ik gil wel als een mager speenvarken :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:33

Britta31 schreef:

Werkte dat met angsten maar zo gemakkelijk.... dat is juist wat ik heel eng vind.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:36

Jammer en toch ''fijn'' dat het zo herkenbaar is. Mens eigen zo te lezen. Al is het inderdaad soms onverklaarbaar, :+ Beetje relativeren soms, :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:41

Ja,dat is zo.Angst is een raar ding.Zo ben ik bang om dement te worden,maar misschien krijg ik het wel nooit.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:52

Britta31 schreef:
Ja,dat is zo.Angst is een raar ding.Zo ben ik bang om dement te worden,maar misschien krijg ik het wel nooit.

Maar ik snap goed dat je het zegt hoor trouwens, relativeren en logica kan ook behulpzaam zijn. En ergens weet ik het ook.

Logisch nadenken is ook nog moeilijker als je moe bent en in sommige gevallen half slaapt :=
Ik word midden in de nacht ook regelmatig in volle paniek en met mijn tong tussen mijn tanden wakker omdat ik dan bang ben dat ik mijn tong inslik. In wakkere situaties is dat wel het laatste waar ik echt bang voor ben. Dus waarom?!? Ik heb serieus geen idee.

Jouw angst voor dementie komt (ook) door je moeder vermoed ik? Dat kan ik ook goed begrijpen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 00:02

Ik kom nu bij een psycholoog en start binnenkort met Emdr therapie om de dementie van mijn moeder een plek te geven.Inderdaad,ik pieker ook s’nacht over mijn moeder en dat heeft ook met die angst te maken natuurlijk.Sorry voor de opmerking over dood gaan,

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 00:14

Britta31 schreef:
Ik kom nu bij een psycholoog en start binnenkort met Emdr therapie om de dementie van mijn moeder een plek te geven.Inderdaad,ik pieker ook s’nacht over mijn moeder en dat heeft ook met die angst te maken natuurlijk.Sorry voor de opmerking over dood gaan,

Nee joh, geeft toch helemaal niks!
Wat goed dat je daarmee gaat beginnen!! :knuffel:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 04:02

:z Veel.te.vroeg.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 07:33

Mo_86 schreef:
Moska schreef:
Alweer internetstoring met mijn 4G buitengebied internet van Odido. Kan ik weer niet mijn werk afmaken zonder naar kantoor te rijden en iets voor de hond te regelen. Iemand ideeën voor beter internet in het (niet eens afgelegen) buitengebied? Glasvezel is niet beschikbaar, alleen koperdraad.

Starlink! Dit hebben wij op de boot en zelfs in de meest afgelegen gebieden hadden we altijd goed internet. Je hebt ook abonnementen voor thuis gebruik. Verder ook nog niet super duur en goede service! Ik heb geen aandelen.

Sinds gisteravond is de Starlink geïnstalleerd en actief. Straks aan het werk, ben benieuwd :=
Gisteren viel Odido weer een paar keer weg, dus laat op de avond toch de boel nog klaargemaakt (waren we nog niet aan toegekomen). Tot nu toe hogere snelheden en een sterker WiFi signaal. Duimen dat dit zo blijft!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:12

black_kelpie schreef:
black_kelpie schreef:
Bij de spoedpost, waarschijnlijk prutsmuts met m'n galblaas. Auw #) Het duurt hier ook altijd eeuwig, zo geen zin in....

En ik mag blijven vannacht. Grom |o

Balen... beterschap!