Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anastasia24 schreef:Hagelslag,![]()
Hier ''ergernis'' dat mij nooit de na-weeën van depressie werd verteld. Wat is het vreemd om bang te zijn om te sterven, dat heb ik nooit gehad. Heb nu best wat ''angst'' en zie een hoop spoken op de weg. Moet ik ook weer mee aan de slag.Komt goed.
Hier ''ergernis'' dat mij nooit de na-weeën van depressie werd verteld. Wat is het vreemd om bang te zijn om te sterven, dat heb ik nooit gehad. Heb nu best wat ''angst'' en zie een hoop spoken op de weg. Moet ik ook weer mee aan de slag.Komt goed.
Niobe schreef:Britta31 schreef:Maar als je niet meer wakker word omdat je dood bent gegaan dan weet je het zelf toch niet meer.Daar hoef je niet bang om te zijn vind ik.
Ja dat is logisch, angsten zijn meestal niet zo logisch
Britta31 schreef:Ja,dat is zo.Angst is een raar ding.Zo ben ik bang om dement te worden,maar misschien krijg ik het wel nooit.
Britta31 schreef:Ik kom nu bij een psycholoog en start binnenkort met Emdr therapie om de dementie van mijn moeder een plek te geven.Inderdaad,ik pieker ook s’nacht over mijn moeder en dat heeft ook met die angst te maken natuurlijk.Sorry voor de opmerking over dood gaan,
Mo_86 schreef:Moska schreef:Alweer internetstoring met mijn 4G buitengebied internet van Odido. Kan ik weer niet mijn werk afmaken zonder naar kantoor te rijden en iets voor de hond te regelen. Iemand ideeën voor beter internet in het (niet eens afgelegen) buitengebied? Glasvezel is niet beschikbaar, alleen koperdraad.
Starlink! Dit hebben wij op de boot en zelfs in de meest afgelegen gebieden hadden we altijd goed internet. Je hebt ook abonnementen voor thuis gebruik. Verder ook nog niet super duur en goede service! Ik heb geen aandelen.