Over hoop geklapper, en dit, staat nog geen jaar. Windkracht 10.
En paarden daardoor over de zeik (is deel van hun inloopstal)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Hahaha noouuuZe is echt massief hoor, wellicht toont het net wat anders op deze foto.
[ [url=m/ZsHWf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben 1.80
Lestrange01 schreef:Het gaat zo slecht met mijn zusje en de situatie is gewoon niet houdbaar, maar we zijn zo ontzettend in de steekgelaten door de ggz. Ze is letterlijk door de opname op straat gezet. Zonder medicijnen. En mijn vader... wat een ongelooflijke banketstaaf. Ik heb er zoveel stress en frustratie door.
Lestrange01 schreef:Het gaat zo slecht met mijn zusje en de situatie is gewoon niet houdbaar, maar we zijn zo ontzettend in de steekgelaten door de ggz. Ze is letterlijk door de opname op straat gezet. Zonder medicijnen. En mijn vader... wat een ongelooflijke banketstaaf. Ik heb er zoveel stress en frustratie door.
Urbanus schreef:Lestrange01 schreef:Het gaat zo slecht met mijn zusje en de situatie is gewoon niet houdbaar, maar we zijn zo ontzettend in de steekgelaten door de ggz. Ze is letterlijk door de opname op straat gezet. Zonder medicijnen. En mijn vader... wat een ongelooflijke banketstaaf. Ik heb er zoveel stress en frustratie door.
Zit er een CJG in de buurt misschien?
Moestuin schreef:Iemand heeft ons dochter leren fietsen zonder zijwieltjes zonder dit even te overleggen. Mijn man en ik waren er al even over bezig dat ze er wel klaar voor leek en waren aan het rondkijken voor een grotere fiets, want de huidige was net iets te klein. En nu heeft iemand anders die op haar paste het haar geleerd. Kreeg opeens een hoop filmpjes: Kijk, ze fiets zonder wieltjes!
Langs de ene kant ben ik blij natuurlijk, maar het maakt mij ook verdrietig. Ik heb maar 1 kind en het voelt toch alsof ze mij een moment hebben afgenomen. Alsof je de eerste stapjes zou missen ofzo. Vind het best wel een mijlpaal waar we zelf naar toe aan het werken waren.