Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:12

Afbeelding

Over hoop geklapper, en dit, staat nog geen jaar. Windkracht 10.

En paarden daardoor over de zeik (is deel van hun inloopstal)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:15

Sterkte paddington :(:)

Lekker laten trakteren op goedkope koekjes van de supermarkt dan Aydeedee. Wat een lambal.

Mijn nek doet zo’n zeer :x Hoezo? Waarvan? En die wind mag ook wel weg.

En STOP met groeien stom paard ^) Het is nu wel eens klaar, met bijna zes. 1.65m en 800kg is écht genoeg :x
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:17

Wat een beauty <3. Wat voor merk is ze?
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 13-03-23 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:18

100% Tinker :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:22

Echt? Lang niet zo lomp qua uiterlijk als de tinkers die ik ken :)).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:23

Hahaha noouuu := Ze is echt massief hoor, wellicht toont het net wat anders op deze foto.

Afbeelding
Ik ben 1.80 _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:30

Jij 180? :))

Geweldig dier om te zien

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:37

Ik heb aangeboden extra te werken morgen als collega niet kan…. Spijt nu want ik heb geen zin en meer dan genoeg thuis te doen….
Hoop heel hard dat ik gewoon vrij ben morgen (ook omdat collega zich dan goed genoeg voelt).

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:42

Berdien schreef:
Hahaha noouuu := Ze is echt massief hoor, wellicht toont het net wat anders op deze foto.

[ [url=m/ZsHWf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben 1.80 _O-

:wow: _/-\o_ wat een prachtig beest!

-
Zit je bij de beste fysio van de omgeving, is het echt een zak. Duidelijk aangegeven waar de ontstekingen zitten, gaat ie er ff goed hard masseren dus ik krimp in elkaar: "doet toch geen zeer zeg?!" .. Pardon?
Naar de orthopeed was onzin maar wat dan wel wist ie ook niet.
En het was zijn voorstel om het gewoon even af te wachten bij vorige behandelingen en maar weer te bellen als het beter ging. Kreeg ik nu op m'n sodemieter omdat er telkens een aantal weken tussen zat ..

Eikel.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:43

Ik erger me vandaag aan mensen die hun afspraken niet nakomen, een jaar niks van zich laten horen en dan ineens alles in een onmogelijke periode geregeld willen hebben. En dan boos worden als ik aangeef dat het voor mij nu niet kan. _-:(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:49

Het gaat zo slecht met mijn zusje en de situatie is gewoon niet houdbaar, maar we zijn zo ontzettend in de steekgelaten door de ggz. Ze is letterlijk door de opname op straat gezet. Zonder medicijnen. En mijn vader... wat een ongelooflijke banketstaaf. Ik heb er zoveel stress en frustratie door.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 20:53

Kloten wind. Mijn hemel zeg!

Beetje klaar er mee.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 21:33

Vervelende stal situatie.. paard mag maar 20 minuten stappen per dag ivm blessure en heeft het daar erg moeilijk mee (wil tussendoor nog wel eens op de plek bokken/springen). Ze is zo braaf maar ze krijgt het gewoon niet geregeld :( hopelijk deze week een positieve scan en kan ze haar energie weer een beetje kwijt :)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 22:10

Lestrange01 schreef:
Het gaat zo slecht met mijn zusje en de situatie is gewoon niet houdbaar, maar we zijn zo ontzettend in de steekgelaten door de ggz. Ze is letterlijk door de opname op straat gezet. Zonder medicijnen. En mijn vader... wat een ongelooflijke banketstaaf. Ik heb er zoveel stress en frustratie door.

Wat een rotsituatie, veel sterkte gewenst! :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 22:54

Lestrange01 schreef:

Zit er een CJG in de buurt misschien?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 23:20

Berdien schreef:

[ [url=m/ZsHWf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben 1.80 _O-

Waaaaauuuwwww <3

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 23:28

Urbanus schreef:
Lestrange01 schreef:

Zit er een CJG in de buurt misschien?

Weet ik niet, ik weet alleen dat we momenteel op allerlei wachtlijsten staan en er onderzoeken gaande zijn om te kijken of ze onder de wet langdurige zorg kan gaan vallen zodat ze begeleid kan gaan wonen. Inmiddels is de crisis dienst niet op komen dagen.. betwijfel ook of ze überhaupt nog gaan komen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 23:45

Heel veel sterkte Lestrange, klinkt als een vreselijke situatie. Wat jammer dat er niet gewoon hulp komt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 08:36

Sterkte lestrange!

Ik was weer eens pm 4 uur wakker. Echt ik word er echt radeloos van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 09:29

Iemand heeft ons dochter leren fietsen zonder zijwieltjes zonder dit even te overleggen. Mijn man en ik waren er al even over bezig dat ze er wel klaar voor leek en waren aan het rondkijken voor een grotere fiets, want de huidige was net iets te klein. En nu heeft iemand anders die op haar paste het haar geleerd. Kreeg opeens een hoop filmpjes: Kijk, ze fiets zonder wieltjes!

Langs de ene kant ben ik blij natuurlijk, maar het maakt mij ook verdrietig. Ik heb maar 1 kind en het voelt toch alsof ze mij een moment hebben afgenomen. Alsof je de eerste stapjes zou missen ofzo. Vind het best wel een mijlpaal waar we zelf naar toe aan het werken waren.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 09:32

Moestuin schreef:
Iemand heeft ons dochter leren fietsen zonder zijwieltjes zonder dit even te overleggen. Mijn man en ik waren er al even over bezig dat ze er wel klaar voor leek en waren aan het rondkijken voor een grotere fiets, want de huidige was net iets te klein. En nu heeft iemand anders die op haar paste het haar geleerd. Kreeg opeens een hoop filmpjes: Kijk, ze fiets zonder wieltjes!

Langs de ene kant ben ik blij natuurlijk, maar het maakt mij ook verdrietig. Ik heb maar 1 kind en het voelt toch alsof ze mij een moment hebben afgenomen. Alsof je de eerste stapjes zou missen ofzo. Vind het best wel een mijlpaal waar we zelf naar toe aan het werken waren.

Oef wat jammer, zou daar zelf ook wel moeite mee hebben.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 09:34

Dat zou ik ook erg moeilijk vinden, moestuin! Dat vind ik echt niet gek. Sommige dingen wil je als ouders toch graag zelf/samen doen. En de 1e pasjes lopen gebeurt gewoon en kan de ander dan weinig aan doen, maar dit juist wel. Dus die 1e is ook vervelend als je zo'n mijlpaal zou missen, maar die 2e moet die ander toch bewust mee aan de gang?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 09:36

Dat er een hond vaak en langdurig blaft ook regelmatig na 23.00 uur en dat is niet mijn hond. En ik steeds meer een vermoeden krijg dat mijn hond de schuld van krijg terwijl hij het niet is.

En dan heb je van die mensen die gaan aanbellen en ja dan blaft mijn hond ook ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 09:38

Ja ik vind dat ze het gewoon even moesten overleggen. We waren er echt actief mee bezig. Binnen enkele weken is het hier vakantie. Ik had verlof, mijn man ook en dan wouden we de overstap maken naar fietsen zonder wieltjes. Het voelt alsof wij hebben opgebouwd naar een moment en nu opeens iemand anders met de eer gaat lopen: Wij hebben haar leren fietsen zonder wieltjes, kijk maar!

Langs de ene kant ben ik niet boos en leuk dat ze het kan. Maar het maakt mij wel verdrietig… Het is toch een mijlpaal voor mij.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 10:17

Ik vind dat je dat best even mag aangeven hoor moestuin.
Met de redenering “we hebben er maar 1 dus die 1e keren zijn er ook maar 1x”.

Dat heb ik ook met mijn zus gehad.
Ze gaf toen ook gewoon toe dat ze daar niet bij stil gestaan had, maar wel begreep waar het van kwam.