Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:_San87_ schreef:Ik vind t met assistentiedieren ook wel lastig, hoor. Agnes heeft een hond, Tommy heeft een pony, Pietje wil zijn leguaan meenemen want daar heeft hij emotionele steun aan. Waar ligt die grens...
Als jij als gast zwaar allergisch bent voor honden heb je gewoon pech wanneer iemand met een assistentiehond binnenkomt, bijvoorbeeld. Dat vind ik ook niet eerlijk.
Die situatie ben ik een keer tegengekomen, en met goed overleg zijn we daar prima uit gekomen.
Maar ik ben zwaar allergisch voor katten, iemand die katten heeft en dicht bij mij komt zorgt al voor een reactie, daarvoor moet ik iedere dag medicatie slikken. Vind ik ook niet eerlijk, maar wat wil je dan?
[***] schreef:_San87_ schreef:Ik vind niet reageren op een mail niet meteen wat zeggen... Het komt zo vaak voor dat reageren vergeten wordt, gebeurt mij ook wel eens. Niet netjes, wel menselijk.
Maar niet reageren op meerdere mails zegt wel wat, daarvan was één mail een paar weken geleden (daarin heb ik uiteraard mijn assistentiehond niet meer benoemd maar dat was nog wel zichtbaar in de mailwisseling hiervoor). Meteen reageren op een mail waar geen assistentiehond benoemd is ook.
Zebrastreep schreef:Anders open jullie een topicLaten we hier maar weer fijn onze ergernissen delen. Ik geniet erg van het clubje hier omdat het altijd wel gezellig is en ik meestal krom lig om sommige reacties.
Goed ik trap wel even af ,
Volledig eigen schuld maar mijn beste vriendin is aangehouden omdat ze haar telefoon in haar handen had op de fiets niet slim natuurlijk. Boete is al gestegen naar 140 euro. Maar wat ons een beetje tegenstaat is dat we eind juni van de fiets zijn afgeduwd door twee jongens met een niet volledig werkend verstand. Die kregen enkel een gesprekje en hebben meer mensen behalve ons van de fiets geduwd.
Maar ja , de politie vindt een telefoon in je handen toch echt wel een stuk gevaarlijker dan twee gekken die haast een poging tot verwonding / doodslag uitvoeren.
Met als excuus te weinig personeel en tijd. Ja hoor , altijd dezelfde smoesjes