Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik kon ook echt niet door de bende heen kijken. Toen kon je er nog lekker lang over doen dus 2 keer uitgebreid bezichtigd en mijn man zag de mogelijkheden wel. Uiteindelijk overstag gegaan en gelijk verbouwd en echt zo blij mee. Om het huis zelf zou ik niet weg hoeven. Het is dat we liever vrijstaand willen en een garage, dus echt een upgrade.
Binnen werd het gevoel alleen maar sterker. Dat is dan ook ons huis geworden
Bielsje schreef:Wij kregen laatst na een bezichtiging een mail met de vraag of het huis iets voor ons was ja of nee. Was een geautomatiseerde mail en je kon op een ja of een nee knop klikken. Was fijn laagdrempelig en zo weet de makelaar ook goed waar ze aan toe zijn waarschijnlijk.
Het is herkenbaar CupCakes! Maar er komt vast een huis waar jullie beiden ja op zeggen, hoop ik![]()
Benieuwd naar hoe jullie biedingen zijn afgelopen Xlrlijn en Roxanne!
) vonden wij het niet meer waard dan we geboden hebben dus het is prima zo. Bienotje schreef:Huis van mijn vriend staat sinds begin deze week in de verkoop. Tot nu toe 4 bezichtigingen, dus loopt nog niet echt storm helaas.
ben benieuwd! 

MizzMontana schreef:Bienotje schreef:Huis van mijn vriend staat sinds begin deze week in de verkoop. Tot nu toe 4 bezichtigingen, dus loopt nog niet echt storm helaas.
Wij hadden gister een bezichtiging en de makelaar van die woning vertelde ook dat er minder afspraken worden ingepland. Deze woning stond al meer dan een half jaar te koop.
Maar hij zag bij woningen die nieuw op de markt kwamen ook dat waar normaal 20 mensen reageren dat dat er nu maximaal een handje vol waren.
. roxiie schreef:Ik meld me ook.
Sinds gister onze woning in de verkoop.
Ik had eerlijk gezegd hoge verwachtingen, maar de werkelijkheid valt best tegen qua aanvragen voor bezichtigingen. Er hoeft natuurlijk maar 1 tussen te zitten maar toch.
Vraag aan de andere verkopers; kwamen er bij jullie na 24u nog aanvragen binnen voor bezichtigingen?