Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 07:24

Tovaita schreef:
Zoals de waard is…. Als iemand wil vreemdgaan doet ie het wel hoor. Is geen Snapchat voor nodig.

Precies.. zelfs via Marktplaats kan dat :j

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 07:25

Zonnetje81 schreef:
Zertab schreef:
Dus ik ben ook raar? Geen man maar 27 en op Snapchat. Net als veel van mijn mannelijke vrienden boven de 27?

Ik vind het een rare gedachtegang

In deze context van haar vriend is het raar ja om nu ineens aan snap te beginnen na alles. Hij liegt en bedriegt. Maar zoals ik zei we wachten het af.

En dat is de enige context? Je weet helemaal niks van hem en mij.. alleen wat ik hier post en dat is maar een fractie. Maar lekker oordelen +:)+

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 08:40

Nou we weten inmiddels best veel. Hij loog alles bij elkaar, leefde een dubbelleven, was heel onzeker en schoof zijn leugens af op jou. Hij had de aandacht van andere vrouwen nodig omdat hij onzeker was. Het lag nooit aan hemzelf, hij ging altijd in de slachtofferrol. Hij was narcistisch en verdiende een mooi plekje in hel. Jij kon jezelf niet zijn bij hem want je leefde zijn leven. Hij was jaloers en je mocht niet de dingen doen die jou blij maakten, daar voelde je je belemmerd door. En hij hield niet van dieren.

Dus dan is het niet zo raar dat als iemand met deze achtergrond Snapchat neemt, er gedacht kan worden dat hier meer achter zit. Het is een geweldige app om contact te hebben met anderen zonder dat iemand erachter komt.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 08:54

De waarschuwingen komen uit goede bedoelingen, girls support girls. Ik hoop ook dat je nu genoeg zelfrespect en zelfvertrouwen hebt zodat hij je niet weer zonder respect zal behandelen. Maar ik geloof zelf ook niet zo als iemand jou en je grenzen 0 heeft gerespecteerd, nu ineens helemaal anders zal zijn. Zolang je maar bewust bent dat je met vuur speelt, ben je ook bewust dat je er blaren van kunt oplopen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 08:57

En al die dingen hebben we uitgesproken, dat beruste op heel veel miscommunicatie en een stokende ex en dat ligt achter ons. Ook heeft hij een vriendengroep met allemaal twintigers en daarmee zit hij te snapchatten, mannendingen, gaat echt helemaal nergens over.

En zo zijn er nog 1000-en manieren om contact met anderen te hebben, als je daarover na gaat denken vertrouw je nooit meer iemand.. Ik wil niet als een paranoia leven zoals een aantal in dit topic ;)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:02

Paranoia is niet nodig bij de juiste man, de man die je nooit aan je vertrouwen in hem heeft laten twijfelen. Dat is nou echte liefde in mijn ogen. Ik heb het ander ook moeten ervaren in het verleden, daardoor zie ik juist nu hoe mooi het is met de juiste liefdevolle en respectvolle persoon :j En over een maand mag ik hem officieel mijn man noemen <3

We wensen je vast allemaal veel geluk, je schetst alleen zelf een beeld waardoor mensen hopen dat je niet opnieuw de val in wordt gelokt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:07

Chickyy schreef:
En al die dingen hebben we uitgesproken, dat beruste op heel veel miscommunicatie en een stokende ex en dat ligt achter ons. Ook heeft hij een vriendengroep met allemaal twintigers en daarmee zit hij te snapchatten, mannendingen, gaat echt helemaal nergens over.

En zo zijn er nog 1000-en manieren om contact met anderen te hebben, als je daarover na gaat denken vertrouw je nooit meer iemand.. Ik wil niet als een paranoia leven zoals een aantal in dit topic ;)

Ik vind het nogal een ENORME opsomming van susanne en als dat allemaal gebasseed is op miscommunicatie dan is er sowieso iets mis tussen jullie verstandhouding. Verder schets je zelf dit verhaal en ja heb ik zo mijn vraagtekens dat dingen als sneeuw voor de zon is verdwenen. Ik hoop voor jou dat het lukt maar heb daar grote twijfel aan.

Ik heb nooit in een relatie gezeten waarbij iemand vreemdging of waarbij ik hem moest wantrouwen want als dat al zou borrelen was het mijn relatie niet meer. Daarnaast is mijn ervaring met snap berust op het feit dat ik single was/ben en de ervaring dat mannen die app maar al te graag misbruiken. Heeft dus niks met paranoia te maken. Ik denk dat jij eerder je ogen sluit voor zaken die er wel degelijk zijn.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:12

Dat is wel lekker makkelijk om dan anderen paranoia te noemen.

Als je het bericht van Suzanne leest met de opsomming, is het dan zo gek dat mensen je proberen te waarschuwen voor deze man? Ik geloof namelijk niet dat al die dingen ineens 180 graden gedraaid zijn. Als hij niet van dieren hield - houd hij nu ook niet van dieren. Als je hem een narcist noemt (wat ik echt een heftige uitspraak vind dus ik neem aan dat je dat niet zomaar doet), is hij nu ineens geen narcist meer? Hij is niet meer onzeker? Geen dubbelleven meer? Geen aandacht meer nodig van vrouwen? Niet meer jaloers?

Doe me dan het nummer van zijn therapeut want dan is hij een totaal ander mens geworden en het tegenovergestelde van wat hij was - en dat in zéér korte tijd.

Ik denk dat de meeste mensen hier in dit topic je gewoon een betere vent gunnen en daarom zo reageren. Ik kan me niet inbeelden dat ik ooit zulke erge dingen schrijf over mijn vriend en daarna weer doodleuk samen verder ga.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:16

Precies dat nessie. Een aantal mensen hier hebben zelf een toxische relatie gehad en daardoor harde lessen geleerd. En jouw verhaal heeft gewoon een aantal rode vlaggen. Het komt uit een goed hart die waarschuwing.

Ik hoop oprecht dat hij de waarheid heeft vertelt en niet wat je graag wil horen. Want in dat laatste zijn toxische mensen wel goed. Om je weer terug te winnen heel schuldbewust zijn en beterschap beloven. Maar goed. Je merkt de komende maanden vanzelf of dat het geval is of dat je vriend echt wil veranderen. Want het is onmogelijk om een masker altijd op te houden.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:23

Chickyy schreef:

Je schreef zelf nog heel kort geleden dat hij een vreemdgaande narcist was met behoorlijke persoonlijkheidsstoornis he ;) dan hoef je geen paranoia te hebben om als persoon van buitenaf te denken dat je hem misschien beter kan laten staan.

Ik geloof wel dat die narcisme die in emoties ff uit de losse pols vastgesteld is toch echt meevalt, maar dan nog probeer voorzichtig te blijven en het in de gaten te houden in hoeverre hij echt veranderd is, en in hoeverre je het nu in de wittebroodsweken-fase van je relatie niet ziet of niet wilt zien :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:34

capopjekop schreef:
Precies dat nessie. Een aantal mensen hier hebben zelf een toxische relatie gehad en daardoor harde lessen geleerd. En jouw verhaal heeft gewoon een aantal rode vlaggen. Het komt uit een goed hart die waarschuwing.

Ik hoop oprecht dat hij de waarheid heeft vertelt en niet wat je graag wil horen. Want in dat laatste zijn toxische mensen wel goed. Om je weer terug te winnen heel schuldbewust zijn en beterschap beloven. Maar goed. Je merkt de komende maanden vanzelf of dat het geval is of dat je vriend echt wil veranderen. Want het is onmogelijk om een masker altijd op te houden.

Hier ben ik het enorm mee eens. En natuurlijk hoop ik dat je echt gelukkig wordt met hem.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:42

capopjekop schreef:

Hij kon het bewijzen en heeft me laten zien dat de stokende ex loog, anders had ik hem echt niet zomaar geloofd ;) Daarbij maakte ze zichzelf enkele weken terug nog meer ongeloofwaardig met een domme actie en ook dat liet hij me meteen zien. Toen heeft hij ook alle contact geblokkeerd. Hij is dus niet vreemdgegaan en ja, dat geloof ik.

En de tijd zal het idd leren :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 10:06

Ik weet niet wat er precies is gebeurt. Maar uit je berichten las ik vooral veel verdriet verborgen in woede. Denk dat andere mensen daar op af gaan.

Stokende exen kunnen echt voor veel leed zorgen. Ik gun jou in ieder geval heel veel geluk met je vriend. En vind het onwijs dapper van je om deze stap toch te zetten ondanks wat mensen ervan zeggen. Daar mag je best een beetje trots op zijn, dat je ondanks gekwetst te zijn je wel weer open stelt!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 10:07

Chickyy schreef:
capopjekop schreef:

Hij kon het bewijzen en heeft me laten zien dat de stokende ex loog, anders had ik hem echt niet zomaar geloofd ;) Daarbij maakte ze zichzelf enkele weken terug nog meer ongeloofwaardig met een domme actie en ook dat liet hij me meteen zien. Toen heeft hij ook alle contact geblokkeerd. Hij is dus niet vreemdgegaan en ja, dat geloof ik.

En de tijd zal het idd leren :j

In dat geval zou ik voortaan niet meer zo snel met labels gaan strooien. Iemand narcist noemen voor dingen die blijkbaar op een misverstand gestoeld zijn is heel heftig. Iemand die een keer liegt of vreemdgaat is niet meteen een narcist.

Daardoor worden mensen die wel met narcistisch misbruik te maken hebben gehad minder snel geloofd.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 10:17

Janine1990 schreef:
Ik weet niet wat er precies is gebeurt. Maar uit je berichten las ik vooral veel verdriet verborgen in woede. Denk dat andere mensen daar op af gaan.

Stokende exen kunnen echt voor veel leed zorgen. Ik gun jou in ieder geval heel veel geluk met je vriend. En vind het onwijs dapper van je om deze stap toch te zetten ondanks wat mensen ervan zeggen. Daar mag je best een beetje trots op zijn, dat je ondanks gekwetst te zijn je wel weer open stelt!

Dank je, ik vind hem en mijn leven met hem gewoon heel erg leuk en fijn. Ook zonder hem redde ik me meer dan prima, maar samen is het net ff leuker. Hij draagt me op handen en heeft de wereld voor me over, maar hij is ook een uitdaging en dat realiseer ik me ook heel goed :o Daarbij leer ik dan ook vooral ontzettend veel over mezelf en dat is ook niet erg :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 10:41

Mensen zeggen altijd ghosten is zo respectloos. Ben ik het mee eens. Maar net weer gezegd van goh het was een leuk gesprek maar ik ga het er bij laten. Succes verder. En gewoon weer zo'n slap egootje die dan verongelijkt gaat reageren. Blijkbaar heel moeilijk om gewoon te zeggen van jammer, jij ook bedankt en succes verder. Dit maak ik echt regelmatig mee dat ik toch ga overwegen om voortaan maar gewoon wel te ghosten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 10:45

Ik blijf het aardig zeggen en dan is het hun probleem hoe ze reageren. Want het kan ook iemand zijn met fatsoen die dan dadelijk om dezelfde reden jouw weer gaat ghosten. Het begint in die zin bij jezelf.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 10:48

Heb je ook gelijk in. En zelf geghost worden is ook stom dus dan moet je her een ander ook niet aandoen. Maar ik word echt een beetje simpel van dit soort types. De ziel wordt gehard op de datings iig :')

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 11:02

Maar is een middenweg toch? Ik bedoel, veel gesprekken verwateren hier gewoon. Niks ghosten maar ook geen definitieve afsluiting.

Alleen beetje lastig wanneer je het niet voelt en de ander blijft berichten, dan idd maar duidelijk zijn.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 11:21

capopjekop schreef:

Precies dit. Ik vind dit een hele sterke post!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 12:00

Vanavond mijn eerste Tinder date, spannend! :):)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 12:09

Spannend! Wat gaan jullie doen?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 12:38

Gewoon ergens wat drinken. Voor de eerste date helemaal prima. Kijken of de klik er in het echt ook is.

Kwam er net achter dat tinder niet werkt. Moest een selfie maken en die wordt nu beoordeeld. Dan kijken ze of mijn account hersteld gaat worden. Hebben jullie dit probleem ook al eens gehad?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 12:43

Ja heb ik wel eens gehad.

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 15:12

Afbeelding
Schokkende antwoorden op uw vragen over narcisme
Schokkende antwoorden op al uw vragen over narcisme
Het Interview Met De Narcist
€ 22,95

Waardering 4.20 op 5 gebaseerd op 5 klantbeoordelingen
(5 klantbeoordelingen)
Het interview met de narcist: schokkende antwoorden op uw vragen.

Narcisten en psychopaten nemen je mee in hun bizarre gedachtes en vertellen je hoe zij jou geestelijk liquideren, manipuleren en welke middelen ze daarvoor gebruiken.Ze maken in dit boek hun kwaliteiten openbaar en doen uit de doeken hoe ze de instanties manipuleren om die aan hun kant te krijgen.

Velen narcisten laten het gerechtshof met zich meedansen en steken de draak hiermee. Zo weten ze het gerechtshof om hun vinger te winden, waardoor er uitspraken gedaan worden die normaal niet mogelijk zouden zijn. Doelbewust halen ze jou, met al jouw liefde neer en in dit boek leggen ze jou haarfijn uit hoe makkelijk dat is. Narcisten vertellen je ook waarom deze mishandeling zo belangrijk voor hen is. Narcisten maken op meedogenloze wijze gebruik van het brein van een kind om ouderverstoting op te wekken.

Narcisten en psychopaten zijn in staat om de hele wereld te charmeren zodat alles voor hen binnen handbereik komt te liggen. Aandachtig en vol overtuiging vertellen ze je hier waarom dit juist jou allemaal overkomt. Tijdens het lezen zal je een aantal grote leermomenten en ervaringen op doen die je leven totaal zullen veranderen. Ook lees je in dit boek het geheim over het onnatuurlijk handelen van narcisten. De antwoorden over narcistisch misbruik kunnen ingrijpend zijn. In dit boek lees je waarom een narcist zelf nooit zal stoppen en je krijgt het advies hoe jij alles kan stoppen.

ISBN: 9789090316826

Auteur:

Laar, Emelie van