Tovaita schreef:Zoals de waard is…. Als iemand wil vreemdgaan doet ie het wel hoor. Is geen Snapchat voor nodig.
Precies.. zelfs via Marktplaats kan dat

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zonnetje81 schreef:Zertab schreef:Dus ik ben ook raar? Geen man maar 27 en op Snapchat. Net als veel van mijn mannelijke vrienden boven de 27?
Ik vind het een rare gedachtegang
In deze context van haar vriend is het raar ja om nu ineens aan snap te beginnen na alles. Hij liegt en bedriegt. Maar zoals ik zei we wachten het af.
Chickyy schreef:En al die dingen hebben we uitgesproken, dat beruste op heel veel miscommunicatie en een stokende ex en dat ligt achter ons. Ook heeft hij een vriendengroep met allemaal twintigers en daarmee zit hij te snapchatten, mannendingen, gaat echt helemaal nergens over.
En zo zijn er nog 1000-en manieren om contact met anderen te hebben, als je daarover na gaat denken vertrouw je nooit meer iemand.. Ik wil niet als een paranoia leven zoals een aantal in dit topic
Chickyy schreef:En zo zijn er nog 1000-en manieren om contact met anderen te hebben, als je daarover na gaat denken vertrouw je nooit meer iemand.. Ik wil niet als een paranoia leven zoals een aantal in dit topic
capopjekop schreef:Precies dat nessie. Een aantal mensen hier hebben zelf een toxische relatie gehad en daardoor harde lessen geleerd. En jouw verhaal heeft gewoon een aantal rode vlaggen. Het komt uit een goed hart die waarschuwing.
Ik hoop oprecht dat hij de waarheid heeft vertelt en niet wat je graag wil horen. Want in dat laatste zijn toxische mensen wel goed. Om je weer terug te winnen heel schuldbewust zijn en beterschap beloven. Maar goed. Je merkt de komende maanden vanzelf of dat het geval is of dat je vriend echt wil veranderen. Want het is onmogelijk om een masker altijd op te houden.
capopjekop schreef:Ik hoop oprecht dat hij de waarheid heeft vertelt en niet wat je graag wil horen. Want in dat laatste zijn toxische mensen wel goed. Om je weer terug te winnen heel schuldbewust zijn en beterschap beloven. Maar goed. Je merkt de komende maanden vanzelf of dat het geval is of dat je vriend echt wil veranderen. Want het is onmogelijk om een masker altijd op te houden.
Chickyy schreef:capopjekop schreef:Ik hoop oprecht dat hij de waarheid heeft vertelt en niet wat je graag wil horen. Want in dat laatste zijn toxische mensen wel goed. Om je weer terug te winnen heel schuldbewust zijn en beterschap beloven. Maar goed. Je merkt de komende maanden vanzelf of dat het geval is of dat je vriend echt wil veranderen. Want het is onmogelijk om een masker altijd op te houden.
Hij kon het bewijzen en heeft me laten zien dat de stokende ex loog, anders had ik hem echt niet zomaar geloofdDaarbij maakte ze zichzelf enkele weken terug nog meer ongeloofwaardig met een domme actie en ook dat liet hij me meteen zien. Toen heeft hij ook alle contact geblokkeerd. Hij is dus niet vreemdgegaan en ja, dat geloof ik.
En de tijd zal het idd leren
Janine1990 schreef:Ik weet niet wat er precies is gebeurt. Maar uit je berichten las ik vooral veel verdriet verborgen in woede. Denk dat andere mensen daar op af gaan.
Stokende exen kunnen echt voor veel leed zorgen. Ik gun jou in ieder geval heel veel geluk met je vriend. En vind het onwijs dapper van je om deze stap toch te zetten ondanks wat mensen ervan zeggen. Daar mag je best een beetje trots op zijn, dat je ondanks gekwetst te zijn je wel weer open stelt!
capopjekop schreef:Precies dat nessie. Een aantal mensen hier hebben zelf een toxische relatie gehad en daardoor harde lessen geleerd. En jouw verhaal heeft gewoon een aantal rode vlaggen. Het komt uit een goed hart die waarschuwing.
Ik hoop oprecht dat hij de waarheid heeft vertelt en niet wat je graag wil horen. Want in dat laatste zijn toxische mensen wel goed. Om je weer terug te winnen heel schuldbewust zijn en beterschap beloven. Maar goed. Je merkt de komende maanden vanzelf of dat het geval is of dat je vriend echt wil veranderen. Want het is onmogelijk om een masker altijd op te houden.