Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 15:20

Foaly schreef:
Ik zou ook superblij zijn met bijen <3

Maar als je er echt last van hebt, een imker bellen?

Moet ik eerst wat hebben waar ze in kunnen trekken. Het is nu een losse zwerm.

Ben bang dat ik allergisch ben. En ja weet het van een epi pen, maar geen geld voor.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 15:20

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:

Klopt, de afstand zelf is niet het probleem. Het is ook niet alsof ik specifiek op zoek was naar een partner toen ik hem ontmoette :'), dat is gewoon zo gelopen. En ik heb eerlijk gezegd ook helemaal niet de behoefte om een relatie te hebben met iemand die hier woont en die ik elke week zie of zo. Het is voor mij momenteel juist fijn dat ik iemand heb die ik één of twee keer per jaar kan zien en waar het lang zal duren voordat we echt grote stappen gaan maken.

Dankjewel, ik probeer dat mezelf te gunnen en ook echt eerlijk te zijn naar mezelf. Vandaar dat ik het ook een maand de tijd geef, zodat ik echt met mezelf tot een beslissing kan komen zonder dat de emoties te hoog zitten.

Hoe en waar heb je hem ontmoet?
In levende lijve? Of online?
Hoe groot is het leeftijdsverschil?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt niks tegen relaties met leeftijdsverschil, de mijne scheelt 18 jaar tussen elkaar :P

We hebben elkaar online ontmoet, om samen verhalen te schrijven. Totaal niet met de gedachte om een relatie te hebben. Hij had namelijk destijds net gesprekken met een vrouw waar mogelijk wat meer uit zou kunnen bloeien. Maar we werden verliefd. Hij is 13 jaar ouder dan ik.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 15:27

Lestrange01 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hoe en waar heb je hem ontmoet?
In levende lijve? Of online?
Hoe groot is het leeftijdsverschil?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt niks tegen relaties met leeftijdsverschil, de mijne scheelt 18 jaar tussen elkaar :P

We hebben elkaar online ontmoet, om samen verhalen te schrijven. Totaal niet met de gedachte om een relatie te hebben. Hij had namelijk destijds net gesprekken met een vrouw waar mogelijk wat meer uit zou kunnen bloeien. Maar we werden verliefd. Hij is 13 jaar ouder dan ik.

En wat maakt dat je denkt dat jullie goed bij elkaar passen?
Wat maakt jullie zo nieuwsgierig naar elkaar dat je de halve wereld over wilt vliegen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 15:33

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:

Wat maakt jullie zo nieuwsgierig naar elkaar dat je de halve wereld over wilt vliegen?

De connectie die we hebben, hoe veilig ik me voel wanneer ik tijd met hem spendeer. Hoe aangetrokken we tot elkaar voelen. We hebben veel dingen gemeen en maken elkaar veel aan het lachen. Daarom wil ik hem ook ontmoeten, ik kan er niet zeker van zijn dat we echt goed bij elkaar passen tot we elkaar hebben ontmoet. Daarom wil ik ook niet nog een jaar, of twee jaar wachten. Ik wil dat we elkaar ontmoeten zodat voor ons beide 100% duidelijk is of dit iets is waar we een toekomst in zien. Want dat is niet makkelijk te beoordelen vanaf een scherm.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 15:45

Lestrange01 schreef:
fleurtjeuh schreef:

De connectie die we hebben, hoe veilig ik me voel wanneer ik tijd met hem spendeer. Hoe aangetrokken we tot elkaar voelen. We hebben veel dingen gemeen en maken elkaar veel aan het lachen. Daarom wil ik hem ook ontmoeten, ik kan er niet zeker van zijn dat we echt goed bij elkaar passen tot we elkaar hebben ontmoet. Daarom wil ik ook niet nog een jaar, of twee jaar wachten. Ik wil dat we elkaar ontmoeten zodat voor ons beide 100% duidelijk is of dit iets is waar we een toekomst in zien. Want dat is niet makkelijk te beoordelen vanaf een scherm.

Vooral het stukje gevoel van veiligheid zou ik niet in trappen eerlijk gezegd.
Dit is niet te beoordelen zonder dat je in levende lijve tijd met elkaar hebt doorgebracht.
Heel eerlijk klink je een beetje zoals ik klonk jaren geleden.
Ik was super eenzaam en daardoor zocht ik overal aandacht en connectie. Ik zeg niet dat jij dat doet.
Maar hierin kon ik mijzelf heel goed overtuigen dat degene waar ik een crush op had echt super goed bij me paste en samen konden we de wereld aan!
Maar dat was vooral omdat ik mij onbewust volledig vormde naar hem en daarin mijzelf verloor. Ik was ineens sportief, outgoing en extravert als hij dat was. In eerlijkheid ben ik introvert, een huismus en best wel lui :')
Maar ik was heilig overtuigd dat hij de ware was, echt waar :j
Wat ik vooral zocht was een manier om niet meer eenzaam te zijn.

Pas alsjeblieft goed op jezelf, bewaak je eigen grenzen ten alle tijden al ALSJEBLIEFT stuur hem geen enkele cent. Echt geen cent. Iemand kan zich zo een weg naar je hart graven en je hele portomonnee leegtrekken zonder dat je er erg in hebt. Een paar tientjes omdat er een rekening duur uitviel en hij net niet rond komt. Honderd euro omdat hij ineens naar z'n moeder, tante, zus, opa, noem een willekeurig familielid omdat ze ziek zijn. vijftig euro omdat hij net niet genoeg geld heeft voor dat ene fantastische cadeau voor dat leuke familielid, en dan vertellen ze zeker erbij dat jij hebt geholpen met het betalen van dat cadeau, echt heus :j
Doe het alsjeblieft niet

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 15:47

Ik was een paar uur geleden bijna op de plaats waar ik mijn trailer altijd parkeer om op buitenrit te gaan toen ineens een man de (50km/u) weg overstak. Ik vol op de rem met een paard achterin de trailer, die nog net wist te blijven staan.
Volgens mij had die man down syndroom, maar dat maakt mijn ergernis niet minder..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 15:56

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:

Vooral het stukje gevoel van veiligheid zou ik niet in trappen eerlijk gezegd.
Dit is niet te beoordelen zonder dat je in levende lijve tijd met elkaar hebt doorgebracht.
Heel eerlijk klink je een beetje zoals ik klonk jaren geleden.
Ik was super eenzaam en daardoor zocht ik overal aandacht en connectie. Ik zeg niet dat jij dat doet.
Maar hierin kon ik mijzelf heel goed overtuigen dat degene waar ik een crush op had echt super goed bij me paste en samen konden we de wereld aan!
Maar dat was vooral omdat ik mij onbewust volledig vormde naar hem en daarin mijzelf verloor. Ik was ineens sportief, outgoing en extravert als hij dat was. In eerlijkheid ben ik introvert, een huismus en best wel lui :')
Maar ik was heilig overtuigd dat hij de ware was, echt waar :j
Wat ik vooral zocht was een manier om niet meer eenzaam te zijn.

Pas alsjeblieft goed op jezelf, bewaak je eigen grenzen ten alle tijden al ALSJEBLIEFT stuur hem geen enkele cent. Echt geen cent. Iemand kan zich zo een weg naar je hart graven en je hele portomonnee leegtrekken zonder dat je er erg in hebt. Een paar tientjes omdat er een rekening duur uitviel en hij net niet rond komt. Honderd euro omdat hij ineens naar z'n moeder, tante, zus, opa, noem een willekeurig familielid omdat ze ziek zijn. vijftig euro omdat hij net niet genoeg geld heeft voor dat ene fantastische cadeau voor dat leuke familielid, en dan vertellen ze zeker erbij dat jij hebt geholpen met het betalen van dat cadeau, echt heus :j
Doe het alsjeblieft niet

Ja ik snap je heel goed, en het "eenzaam en wil graag een connectie" speelt deels ook wel, maar ik heb er oprecht niet de energie voor om me anders voor te doen dan ik ben of me aan te passen. Gelukkig hoeft dat ook niet. We zijn allebei erg lui :') en de manieren waarop we verschillen vind ik juist leuk. Hij is echt een nerd en ik totaal niet, maar dat vind ik stiekem erg aandoenlijk en ik vind het fijn dat we interesses hebben die we niet delen maar waar we wel samen over kunnen praten, of blij voor elkaar kunnen zijn.

Qua geld is dat bij ons niet aan de orde. Ik ben degene die een part time baan heeft en een student ben, en hij heeft een hele goede baan en verdient goed geld. Als hij ooit aan zou kloppen bij mij voor geld dan zou ik nogal verbaasd staan te kijken. Andersom ook hoor, ik vraag hem nooit om iets en de enkele keer dat hij aandrong me een cadeau of wat dan ook te kopen vond ik dat erg lastig te accepteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 15:59

Een bepaald persoon is weer hier geweest en er is weer iets stuk. Kapstok verbogen.
Kan in hetzelfde rijtje als de krassen op mijn bureau, eettafel (zagen doe je uiteraard op een gloednieuw eettafel), bed wat hierna niet meer in elkaar kan, afgebroken stuk hout van mijn bureau en verbogen sleutel van een kastje.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 16:06

Onzuivere mensen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:32

Jarig, ziek zijn en nog steeds veel verdriet en pijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 17:33

Dan van een onbekende maar niet minder gemeende gefeliciteerd met je verjaardag @wemkelover! *\o/* Y;(

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:33

wemkelover schreef:

Gefeliciteerd! *\o/* Y)(^)

Maar bah, wat naar... Veel sterkte toegewenst :knuffel:

Mijn ergernis:

De KNHS is zo'n langzame organisatie.
Maar ik moet mij nog wel op tijd inschrijven voor wedstrijd, wat met de snelheid van de KNHS natuurlijk niet gaat lukken |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:52

Gefeliciteerd wemkelover!!! *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:27

Gefeliciteerd Wemkelover :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:38

Honger, maar ziek en niks smaakt of valt goed. En wat wel goed viel js op:+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:43

Dank jullie wel. Helaas voor mij echt geen fijne dag

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:45

Ik voel me sinds vanmiddag niet fit. Spierpijn in mijn rug/nek/schouderpartij, koude rillingen, hoofdpijn en hoesten. Ellendig gevoel, ik duik er vroeg in.

Gefeliciteerd Wemkelover!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:50

Gefeliciteerd wemkelover!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:11

wemkelover schreef:

Gefeliciteerd, beterschap en sterkte, allemaal tegelijk :knuffel: klinkt als een echte rotdag!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:21

Gefeliciteerd wemkelover. Hou de moed er in :knuffel: :knuffel:

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:22

wemkelover schreef:
Dank jullie wel. Helaas voor mij echt geen fijne dag

:(:) :(:) :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:27

Dag zoveel beroerd zijn en gek worden van de pijn in mijn rug.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:37

Ouders die zonder mij avond gaan eten -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:44

Wemkelover, gefeliciteerd en sterkte.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 20:13

De reclame van abn amro _-:(