Lestrange01 schreef:
De connectie die we hebben, hoe veilig ik me voel wanneer ik tijd met hem spendeer. Hoe aangetrokken we tot elkaar voelen. We hebben veel dingen gemeen en maken elkaar veel aan het lachen. Daarom wil ik hem ook ontmoeten, ik kan er niet zeker van zijn dat we echt goed bij elkaar passen tot we elkaar hebben ontmoet. Daarom wil ik ook niet nog een jaar, of twee jaar wachten. Ik wil dat we elkaar ontmoeten zodat voor ons beide 100% duidelijk is of dit iets is waar we een toekomst in zien. Want dat is niet makkelijk te beoordelen vanaf een scherm.
Vooral het stukje gevoel van veiligheid zou ik niet in trappen eerlijk gezegd.
Dit is niet te beoordelen zonder dat je in levende lijve tijd met elkaar hebt doorgebracht.
Heel eerlijk klink je een beetje zoals ik klonk jaren geleden.
Ik was super eenzaam en daardoor zocht ik overal aandacht en connectie. Ik zeg niet dat jij dat doet.
Maar hierin kon ik mijzelf heel goed overtuigen dat degene waar ik een crush op had echt super goed bij me paste en samen konden we de wereld aan!
Maar dat was vooral omdat ik mij onbewust volledig vormde naar hem en daarin mijzelf verloor. Ik was ineens sportief, outgoing en extravert als hij dat was. In eerlijkheid ben ik introvert, een huismus en best wel lui
Maar ik was heilig overtuigd dat hij de ware was, echt waar
Wat ik vooral zocht was een manier om niet meer eenzaam te zijn.
Pas alsjeblieft goed op jezelf, bewaak je eigen grenzen ten alle tijden al ALSJEBLIEFT stuur hem geen enkele cent. Echt geen cent. Iemand kan zich zo een weg naar je hart graven en je hele portomonnee leegtrekken zonder dat je er erg in hebt. Een paar tientjes omdat er een rekening duur uitviel en hij net niet rond komt. Honderd euro omdat hij ineens naar z'n moeder, tante, zus, opa, noem een willekeurig familielid omdat ze ziek zijn. vijftig euro omdat hij net niet genoeg geld heeft voor dat ene fantastische cadeau voor dat leuke familielid, en dan vertellen ze zeker erbij dat jij hebt geholpen met het betalen van dat cadeau, echt heus
Doe het alsjeblieft niet