Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Vorig jaar riep ook een grote groep dat versoepelen niet kon. Dat we dat meteen terug zouden zien in de cijfers. De daling was al begonnen nu voordat de versoepelingen waren ingezet (heel voorzichtige daling, dat wel) het daalt nu nog steeds, ondanks de versoepelingen. Ik geloof echt niet dat volledige opening van de scholen nu ineens een stijging gaat geven. Ik denk dat er inmiddels wel voldoende bewijs is dat het virus seizoensgebonden is. En we gaan de goede tijd in. Straks in het najaar zijn de meeste mensen gevaccineerd hebben we hopelijk weinig restricties nog nodig.

DuoPenotti schreef:https://www.ed.nl/eindhoven/voortgezet- ... ~ae915905/
Scholen zijn hier in de regio ook geen voorstander, leraren zijn ook nog niet gevaccineerd.
En ik geef ze geen ongelijk.
) al het hele jaar in de stress, en het werk is dit jaar zwaarder dan het ooit is geweest. Niet alleen door mijn angst, maar ook door het continu omgooien van dingen, extra werk dat verricht met worden, continu switchen tussen fysiek en online en hybride. Eindexamens die een heel extra tijdvak hebben. Daarnaast veel eenzaamheid. Ben gewoon echt op inmiddels. Dus het voelt nogal als een trap na als we in het zicht van de haven nog even opnieuw voor het blok worden gezet. Alsof we er niet toe doen. Ben er echt klaar mee...