Ik heb wat verstuurd en het is sinds 6 februari op het afhaalpunt maar wordt niet opgehaald.
Hoe lang mag iemand hier over doen?
Ik wil het dan wel terug en naar iemand sturen die het wel ophaalt zodat ik mijn geld krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simongek schreef:Even een vraagje want dit heb ik nog nooit gehad.
Ik heb wat verstuurd en het is sinds 6 februari op het afhaalpunt maar wordt niet opgehaald.
Hoe lang mag iemand hier over doen?
Ik wil het dan wel terug en naar iemand sturen die het wel ophaalt zodat ik mijn geld krijg
MyWishMax schreef:Ik zag pas berichtje in 1 van de 2 topics waarbij bleek dat dat opnieuw plaatsen niet helpt met dezelfde foto's? Dan komen ze niet bij nieuwste advertenties, maar gewoon de oude plek blijkbaar.
Ik heb bij mijn aanbevolen voor jou nu heel irritant ook andere maten die ze laten zien. Mijn maten staan gewoon nog goed, maar krijg nu ook kleiner en groter te zien. Dat wil ik helemaal niet?nog iemand daar last van?
pmarena schreef:Kan je hem niet gewoon een wasbeurt geven om te kijken of de vlekken dan weg zijn....?
In overleg met verkoper natuurlijk.
pmarena schreef:Als het na wassen er weer goed uitziet dan vind ik het geen probleem hoor. Maar ik zoek dan vaak ook best lang naar iets dat ik echt leuk vind. Om dan verzendkosten te moeten betalen en weer opnieuw te gaan zoeken vind ik ook zo'n gedoe, als het na wassen wellicht gewoon helemaal prima is. Zal nog wel vaker gewassen moeten worden
Ik heb dat dus ook wel een paar keer gehad dat ik zo iets ontving. Foto's sturen naar verkoper. Aangeven dat ik het niet gekocht zou hebben als ik dat had geweten. Voorstellen om het even te wassen op risico van de verkoper, die aangeeft het okee te vinden om het met mijn wasmiddel op zoveel graden te wassen. En als de vlekken er niet uitgaan, alsnog terugsturen.
Maar meestal gaat het er gelukkig uit en heb ik dan gelukkig alsnog wat ik wilde
Sowieso was ik alles dat binnenkomt, of het er nou super netjes uitziet of niet.
maessie schreef:Roxie hier een beetje soortgelijk, maar wij wachten op een reactie van vinted, ze horen binnen 2 dagen te reageren, maar nog niks gehoord. (Maar de 48uur zijn net om) Ben benieuwd hoelang t gaat duren.
Hier ook geen enquête.