Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:21

Blijkbaar is er weer in een school geschoten. Nieuws laat ook gwn filmpjes zien waar mensen vanaf de hoogste etage naar beneden springen. Wtf doe ff normaal ofzo. Even niet

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:29

Na 10 uur gewerkt te hebben kom ik eindelijk thuis.. dus ik lekker in bed

Zit die SCHIJT MEREL zoooooooo hard te fluiten!!! Echt al sinds februari! Geen enkele dag rust! Je zou hem uit die boom schieten -:(- -:(- het is voor de rest ook helemaal stil, hij is de enige die je hoort! En al vanaf 3 uur snachts he!! -:(-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:32

Afbeelding

-:(- -:(-

GA WEGGGGGGGGGGGG

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:36

Lestrange01 schreef:
[ [url=m/TpjUk8.jpg]Afbeelding[/url] ]

-:(- -:(-

GA WEGGGGGGGGGGGG

Kun je geen fanatieke kat lenen? :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:38

Lestrange01 schreef:
Na 10 uur gewerkt te hebben kom ik eindelijk thuis.. dus ik lekker in bed

Zit die SCHIJT MEREL zoooooooo hard te fluiten!!! Echt al sinds februari! Geen enkele dag rust! Je zou hem uit die boom schieten -:(- -:(- het is voor de rest ook helemaal stil, hij is de enige die je hoort! En al vanaf 3 uur snachts he!! -:(-

Vraag hem of haar maar om naar Kookaburra te vliegen. Ik mis de vogelgeluiden rondom mijn nieuwe huisje!

Dat ik minder uren heb gewerkt voor een project dan ik had verwacht. Als ik meer uren aan dat project had gewerkt was het nu een stuk makkelijker. Grrm. Leren plannen is prut.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:39

Het enige wat af en toe helpt is wanneer de eksters in de buurt hem wegjagen, die zullen hem ook wel zat zijn _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:45

Wil best inruilen voor een groep (broedende) ganzen. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:46

Ik heb buren in de aanbieding. Je mag kiezen: harstyle muziek of troep in je woonkamer via je raam. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:49

Iemand die mijn mug wil hebben?

O, en ik heb ook nog knallende koppijn in de aanbieding.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:56

Ik sla over Mkango :(:)

Net weer een asociale honden eigenaar. Kreng van hem kwam al blaffend en rennen op Zhiva af. Geen blik van de eigenaar, die vond zijn shag draaien veel belangrijker. En vervolgens de poep die die hond midden op straat legt, laten liggen. Soms wil ik gewoon zo'n gevulde poepzak naar zo'n poephoofd gooien.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:01

Stom Nayomie. Nu moet ik zeggen dat ons mormel er vandaag ook weer opeens weer mee begon. Beetje stoer doen voor der vriendinnetje terwijl ze normaal bij iedere hond op haar kont gaat zitten. :j zonder de poep trouwens haha en ze is een ukje.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:03

lenaa_tje schreef:
Stom Nayomie. Nu moet ik zeggen dat ons mormel er vandaag ook weer opeens weer mee begon. Beetje stoer doen voor der vriendinnetje terwijl ze normaal bij iedere hond op haar kont gaat zitten. :j zonder de poep trouwens haha en ze is een ukje.

Ligt wel een beetje aan de situatie natuurlijk, maar dit was midden in de wijk waar die niet los mocht lopenben dat dus wel was. En als die eigenaar nu nog corrigeerde, enfin. Maar die stond zonder enige blik naar zijn hond, zijn shag te draaien. Het maakt me echt niet uit wat voor hond het was, groot/middel/klein. Ze moeten gewoon aan de lijn vast zitten.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:15

Oh nee wij hebben geen plekken waar ze vast moet. Dan nog mag ze het niet doen maar goed soms ontglipt het je. We moeten het ook wel trainen met andere honden :) we kunnen dat alleen niet doen. Dan doet ze het niet :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:34

Ik heb een snurkende man in de aanbieding... Voor de rest is het doodstil hier

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:46

Nayomie schreef:
Soms wil ik gewoon zo'n gevulde poepzak naar zo'n poephoofd gooien.

Zo'n niet dichtgeknoopte en dan met zo'n slinger dat het flikflakkend met ontsnappende flatsen stront die richting op vliegt.
En dan even goed de tijd nemen het gezicht observeren. En als dan die klap komt, is het dan de dichte kant? Is het de open kant?
"Foei Bruno, je mag niet met je poep naar aso's gooien".
Of gewoon heel hard weg rennen zonder het gezicht te zien maar dat is minder leuk natuurlijk.
Wel je hond even wat Bonzo geven ofzo. Of nog erger, zo'n koude plak werpen.

Ik heb al veel fantasieën gehad hierover.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:47

Dat iedereen op stage mega verkouden is.. Gelukkig aantal al negatief getest ik voel mij prima en iedereen is gevaccineerd ( heel fijn in ieder geval). Mijn moeder stress er meer om dan ik dit keer dat is ook oprecht een wonder hoor :') Normaal is dat mijn taak om mij druk te maken of ik ziek wordt. En anders testen weten we het ook...

En dat terwijl mijn moeder zich niet wil laten testen want ze wil geen stok in haar neus :')

Komt ook omdat er wel 2 in quarantaine zitten... gelukkig 1 daarvan gevaccineerd en de ander is al een aantal dagen niet geweest voordat ze in quarantaine moest. Ben wel benieuwd of dat vaccin nu echt dus de uitkomst gaat bieden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 23:33

Marije_1997 schreef:
Blijkbaar is er weer in een school geschoten. Nieuws laat ook gwn filmpjes zien waar mensen vanaf de hoogste etage naar beneden springen. Wtf doe ff normaal ofzo. Even niet

Je kunt toch moeilijk doen alsof het niet gebeurd is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 23:50

Waarom zitten muggen altijd in je slaapkamer en niet gewoon buiten in een moeras? Ik ben al zo moe, ik heb echt geen zin om de halve nacht op muggenjacht te moeten of morgen onder de muggenbulten te zitten. :x

MarcoBorsato schreef:
Marije_1997 schreef:

Je kunt toch moeilijk doen alsof het niet gebeurd is?
Maar is het onaangekondigd laten zien van beelden waarbij mensen waarschijnlijk zwaargewond raken nodig? Voegt het wat toe aan de berichtgeving? Vroeger kreeg je tenminste nog een waarschuwing bij dat soort beelden, inmiddels zijn we op het punt beland waarop iedereen zo murw en afgestompt geacht wordt dat het gewoon casually voorbij komt in een nieuwsuitzending.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 23:51

Dat mijn moeder een ontzettende party pooper kan zijn

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 23:53

Nog even en ik drijf mijn slaapkamer uit. Daarstraks heb ik al expres mijn dekens omgewisseld van winter naar zomerdekbed maar dit is gewoon nog steeds te warm

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 23:58

Ingewikkeld stom Candy Crush level

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 00:03

Telpeva schreef:
Nog even en ik drijf mijn slaapkamer uit. Daarstraks heb ik al expres mijn dekens omgewisseld van winter naar zomerdekbed maar dit is gewoon nog steeds te warm

Dit probleem herken ik heel erg als ik met m'n vriend slaap, die zwemt soms al weg en dan zwem ik soms helemaal weg

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 00:45

Ik kan niet slapen van het gebrul van de kikkers. En 's morgens word ik vroeg wakker van de vogels die fluiten.
Maar die kikkers zijn bizar!
Ondanks dat vandaag 3 x een reiger in de vijver zat :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 00:49

Mkango schreef:
Vroeger kreeg je tenminste nog een waarschuwing bij dat soort beelden, inmiddels zijn we op het punt beland waarop iedereen zo murw en afgestompt geacht wordt dat het gewoon casually voorbij komt in een nieuwsuitzending.

Dat herinner ik me niet. Ik weet niet beter dan dat je heftige beelden op het nieuws kunt zien.

Niobe schreef:
Ingewikkeld stom Candy Crush level

Ik steek een kaarsje voor je aan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 01:38

Thanks voor de steun MB Y;(