Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Na 10 uur gewerkt te hebben kom ik eindelijk thuis.. dus ik lekker in bed
Zit die SCHIJT MEREL zoooooooo hard te fluiten!!! Echt al sinds februari! Geen enkele dag rust! Je zou hem uit die boom schieten![]()
het is voor de rest ook helemaal stil, hij is de enige die je hoort! En al vanaf 3 uur snachts he!!
lenaa_tje schreef:Stom Nayomie. Nu moet ik zeggen dat ons mormel er vandaag ook weer opeens weer mee begon. Beetje stoer doen voor der vriendinnetje terwijl ze normaal bij iedere hond op haar kont gaat zitten.zonder de poep trouwens haha en ze is een ukje.
Nayomie schreef:Soms wil ik gewoon zo'n gevulde poepzak naar zo'n poephoofd gooien.
MarcoBorsato schreef:Maar is het onaangekondigd laten zien van beelden waarbij mensen waarschijnlijk zwaargewond raken nodig? Voegt het wat toe aan de berichtgeving? Vroeger kreeg je tenminste nog een waarschuwing bij dat soort beelden, inmiddels zijn we op het punt beland waarop iedereen zo murw en afgestompt geacht wordt dat het gewoon casually voorbij komt in een nieuwsuitzending.Marije_1997 schreef:Blijkbaar is er weer in een school geschoten. Nieuws laat ook gwn filmpjes zien waar mensen vanaf de hoogste etage naar beneden springen. Wtf doe ff normaal ofzo. Even niet
Je kunt toch moeilijk doen alsof het niet gebeurd is?
Mkango schreef:Vroeger kreeg je tenminste nog een waarschuwing bij dat soort beelden, inmiddels zijn we op het punt beland waarop iedereen zo murw en afgestompt geacht wordt dat het gewoon casually voorbij komt in een nieuwsuitzending.
Niobe schreef:Ingewikkeld stom Candy Crush level