Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Dat ik schoenen met een stalen neus moet hebben maar deze allemaal zo oncomfortabel zijn. Moet er hele dagen oplopen dus is zoo belangrijk dat ze goed zitten.. iemand nog tips voor een winkel in Noord Brabant of online..? (Cranenbroek niet dus kwaliteit is te laag)
fohadie schreef:xPabloBokt schreef:Dat mijn brownie die niet gaar wilde worden nu waarschijnlijk té gaar isik hou het maar bij gewoon koken, lol
Maar brownies zijn op zijn lekkerst als ze niet gaar zijn! Anders vind ik ze al snel te droog. Heb je ze evengoed opgegeten?
MaTuMi schreef:MaTuMi schreef:Mensen die heel luid chips eten. En niet even wat pakken en dan rustig achterover gaan zitten maar continu dicht bij de tafel blijven zitten om meteen nieuwe te pakken.
Ha heb je mijn man ontmoet?
Nee m'n schoonfamilie. Maar dit gaat al 4 jaar zo en ik word zo nerveus van etende mensen. Ze praten ook allemaal met volle mond. En dan eten ze chips en dan met zo'n enorm harde kraak omdat ze die mond nog half op hebben. Brrrr
Anoniem schreef:Mars schreef:Mensenndie zeuren over een prikje/naald, aanstellerij is het
Ga een keer met mij mee als ik bloed moet laten prikken. Kun jij lachen.
Ik zou graag willen dat het aanstellerij is en achteraf voelt het zeker zo. Maar de angst en paniek zijn helaas echt.
nynke55 schreef:Was daar niet een demonstratie? Deze zag ik in Stadskanaal, dus als ze daar geweest zijn, hoezo lockdown?