Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:47

Imaginaerum schreef:
Hypocriet vooral, zelf uit z'n dak gaan bij een tag door jou geplaatst en dan zelf zo'n vergelijkbare tag plaatsen?

Ik vind het ook bijzonder hypocriet. Ik heb dat ook zeker laten vallen. Maar dat wist hij opeens niet meer dat dat gebeurd was...

Gini schreef:
Peelie, ook jij bent een individu die echt nog steeds eigen keuzes mag maken. Gaat hij altijd uit zijn dak als jij dingen bespreekbaar probeert te maken?

Verder heb ik weinig met tweede kansen. Je bent niet voor niets ooit uit elkaar gegaan. Je hebt maar één leven, waarom dat leven doorbrengen met iemand die dus blijkbaar moeite moet doen om aan de "net oké"-kant te blijven? Maar dat is een puur persoonlijke opvatting natuurlijk.

Het worden vaak wel behoorlijke discussies als ik wat aangeef ja. Ik ga ook steeds meer twijfelen of ik dan echt zo moeilijk doe. Ligt het aan mij, maak ik dan drama? En aan de andere kant denk ik, maar wacht even. Hij wilt dat ik jet aangeef als me wat dwars zit, dan doe ik dat en iedere keer draait het uit op gedoe. En het enige wat ik 9 van de 10x wil is me gehoort voelen. En soms denk ik zelfs, hij is me aan het gaslighten. Maar ik wil dan ook weer niet zo slecht denken over iemand, zeker niet iemand waar ik wel van hou... maar het maakt het allemaal niet makkelijker.

Captain

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:48

Volgens mij verdien jij veel beter Peelie! Waarom blijf je in zo'n situatie als het eerder al stuk liep en nu in korte tijd alweer zo'n gezeik is? Gun jij jezelf niemand leuker? :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:49

Maar aan de andere kant deed jij het wel eerst met je zus, en ben je nu boos dat je vriend iets vergelijkbaars doet?
Ik persoonlijk vind het allemaal een beetje drama, wat misschien een diepere oorzaak heeft dan dit ogenschijnlijk pietluttige iets :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:55

Boos ben ik zeker niet. Ik vond het niet prettig. En daarbij maakte ik geen insinuerende opmerking erbij :'). Het is toen besproken en uitgepraat. Het lijkt me dan niet dat je het dan vervolgens zelf maanden later doet.

En ja, dit is iets van een groter geheel.

En Captain. Dat gevoel krijg ik ook steeds vaker. Ik ben in de basis echt geen moeilijk persoon. Maar als de verhoudingen scheef trekken, dan word het een ander verhaal. Wdb kan ik slecht tegen onrecht, maar als het mijzelf aan gaat, dan hoop ik altijd maar dat het bijtrekt en geef ik mensen best wel veel tijd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:56

Ik zou hier al lang en breed klaar mee geweest zijn.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:05

Ik hoop niet dat mijn toekomste vriend moeilijk moet doen over tags, dan word het hopeloos. Andersom ook trouwens, heb wel wat beters te doen dan geïrriteerd raken over tags van hem

Ik zou hem elke dag fotos sturen van mannen die 30x knapper zijn, gewoon omdat het kan

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:08

Het is eigenlijk best tekenend dat je op voorhand al twijfelde of je dit kon bespreken. Je moet inderdaad gewoon je zelf kunnen zijn. Ik kan dan ook wel mijn mening geven of dit ok of niet ok is, het gaat om wat jij er van vindt.

Soms halen de liefste, leukste, grappigste mensen toch niet het beste in een ander naar boven. Dat komt niet door 1 partij maar meestal door een mismatch of communicatie issues.
Laatst bijgewerkt door Rytir op 30-10-20 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:09

Jester_ schreef:
Ik hoop niet dat mijn toekomste vriend moeilijk moet doen over tags, dan word het hopeloos. Andersom ook trouwens, heb wel wat beters te doen dan geïrriteerd raken over tags van hem

Ik zou hem elke dag fotos sturen van mannen die 30x knapper zijn, gewoon omdat het kan

:')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:13

Jammer dat je het jezelf niet gunt Peelie, om iets echts en moois op te bouwen met iemand. In plaats daarvan blijf je hangen bij een gozer waarmee het waarschijnlijk niet gaat werken. Ik gun je meer dan dat.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:49

Je bent een maand ver met een man die al aan zijn tweede kans bezig is en hij is al uit zijn dak tegen jou gegaan toen je met hem wilde praten over iets dat jij niet leuk vindt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:53

Ik sluit me bij de rest aan, hoe vervelend ook. Dit klinkt niet als iets waar je heel blij in bent, of waarin je het beste in elkaar naar voren haalt..

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:58

Ik sluit me ook aan bij de rest.
Je bent zo'n leuke meid en zoals ik je ken ook totaal niet moeilijk.
Je verdient een leuke kerel zonder drama.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 18:38

Jullie hebben allemaal gelijk.

Ik heb het eerder ook al een keer bijna uit gemaakt omdat ik er niet happy van werd. Toen zou het allemaal beter worden (biggest lie in history of mankind. Lol :')), maar gaat dan voor een bepaalde tijd goed. En dan begint het weer opnieuw...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:04

Geen enkele relatie is natuurlijk helemaal drama-vrij of altijd maar 100% fantastisch. Maar als je nog maar zo kort weer bij elkaar bent en je dingen die je dwars zitten niet kunt zeggen zonder dat het drama wordt.. Mja. Weet niet of ik daar zelf heel erg lang energie in zou blijven steken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:31

Berdien schreef:
Geen enkele relatie is natuurlijk helemaal drama-vrij of altijd maar 100% fantastisch. Maar als je nog maar zo kort weer bij elkaar bent en je dingen die je dwars zitten niet kunt zeggen zonder dat het drama wordt.. Mja. Weet niet of ik daar zelf heel erg lang energie in zou blijven steken.

Ik heb 9 jaar lang een vaste relatie gehad. Ik ken de klappen van de zweep. Een relatie is niet altijd rozengeur of manenschijn. Maar dit is gewoon oprecht irritant aan het worden bij tijd en wijle. ;(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:53

Dat snap ik :j Ik reageerde meer op Sure_lee die zei dat je een kerel zonder drama verdient. Dat is ongetwijfeld zo :D Maar helemaal dramavrij is niks en niemand natuurlijk.. Helaas :')

Als je er zo mee zit zou ik dit toch ook wel met hem bespreken. Als hij dan weer als een botte *** reageert weet je voldoende... :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:58

Ja en degene die doen blijken alsof hun relatie 1 groot sprookje is die liegen. Vooral degenen die dat de hele tijd op sociale media verkondigen. Blijkt dan toch later dat het niet zo leuk was. :=

Hier nog wel een sprookje 99% van de tijd maarja we kennen elkaar nog maar 4 maanden. Moest wat zijn als je dan al gezeik hebt. Side-note: heb van die 4 maanden ongeveer 7 weken een hersenschudding gehad waardoor ik een echte onredelijke trut kon zijn.

Tijd om verder te swipen peelie, zulk gezeik wil je niet. :n

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:01

Dat er in iedere relatie wel eens drama is dat lijkt me vanzelfsprekend.

Ik zie Peelie ook weleens in het echt en heb wat verhalen gehoord over hoe de relatie eerste ging.
3 maal kan scheepsrecht zijn maar als dit soort dingen blijven bestaan en zij zit ermee...
Als dit soort dingen verbleken bij al het goede in een relatie.. geen probleem natuurlijk.
Maar als het gaat overheersen of de relatie kost je meer negatieve energie dan dat het je positief oplevert... dikke doei!

Of hij moet heeeel goed kunnen beffen... :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:10

Meh.... ik hoef geen hou je bek en bef me te zeggen. Andere dingen is ie wel heel goed in :P maar he. Een relatie bestaat ook niet alleen uit dat he lol.

En ook daar. In het begin overstegen de leuke dingen de minder leuke dingen. Maar dat word ook uhm... lastig, zal ik maar zeggen.

Zijn manier van gied praten en empathie tonen is bijv dit. Er heerst sinds een paar dagen Rhino bij mij op stal. Dat is echt wel een uitdaging zeg maar...

Dus daar ben ik mee bezig. Dan zegt hij op zijn beurt, hoe kan je bezig zijn met mijn reactie op facebook, als er zo iets ernstigs bij jou op stal gaande is. En ik vraag toch naar je paard en wat de updates zijn over stal.

Alsof, omdat er rhino is, mn hoofd opeens 24/7 op rhino staat en niks anders.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 16:55

En dan verrast hij me met een dagje weg. Diertjes knuffelen en gamehal. Een gezellig gezicht, een knuffel wanneer ik dat nodig heb.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 16:58

You served him well when serving was safe.
It's easy to be positive when things are going well.

Maw, het is niet moeilijk om lief, leuk, aardig, vriendelijk te zijn wanneer alles gaat zoals je wilt, er geen problemen zijn en je lief haar mond houdt. Hoe een persoon je behandelt wanneer het minder goed gaat, wanneer de weg hobbels vertoont, wanneer negativiteit even overheerst, dat is wat telt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:10

Eens. Ik was ook behoorlijk verbaast eigenlijk. Hij heeft gisteren geen boe of bah meer gezegt namelijk >;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:26

Misschien is ie zelf na gaan denken, de meeste mannen kunnen dat namelijk best wel ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:37

Nou ik vind het positief.

Mijn vriend die het "gevoel" niet zo had, blijft toch wel aanwezig. Moeilijk hoor, want sta je open voor een tweede kans. Ik lees jouw verhaal ook Peelie en het blijft wel lastig maar goed we zijn allemaal mensen en fouten mag je maken, het is alleen te hopen dat je ervan leert toch?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:58

Hallooo mag ik mij melden hier? Sinds gisteren weer actief op tinder en kijken of er iets tussen zit.