Imaginaerum schreef:Hypocriet vooral, zelf uit z'n dak gaan bij een tag door jou geplaatst en dan zelf zo'n vergelijkbare tag plaatsen?
Ik vind het ook bijzonder hypocriet. Ik heb dat ook zeker laten vallen. Maar dat wist hij opeens niet meer dat dat gebeurd was...
Gini schreef:Peelie, ook jij bent een individu die echt nog steeds eigen keuzes mag maken. Gaat hij altijd uit zijn dak als jij dingen bespreekbaar probeert te maken?
Verder heb ik weinig met tweede kansen. Je bent niet voor niets ooit uit elkaar gegaan. Je hebt maar één leven, waarom dat leven doorbrengen met iemand die dus blijkbaar moeite moet doen om aan de "net oké"-kant te blijven? Maar dat is een puur persoonlijke opvatting natuurlijk.
Het worden vaak wel behoorlijke discussies als ik wat aangeef ja. Ik ga ook steeds meer twijfelen of ik dan echt zo moeilijk doe. Ligt het aan mij, maak ik dan drama? En aan de andere kant denk ik, maar wacht even. Hij wilt dat ik jet aangeef als me wat dwars zit, dan doe ik dat en iedere keer draait het uit op gedoe. En het enige wat ik 9 van de 10x wil is me gehoort voelen. En soms denk ik zelfs, hij is me aan het gaslighten. Maar ik wil dan ook weer niet zo slecht denken over iemand, zeker niet iemand waar ik wel van hou... maar het maakt het allemaal niet makkelijker.