[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 16:10

Hele leuke outfits allemaal hierboven. En die laarsjes met matchende handtas, love it!!

Mijn outfit vandaag. Had het koud dus lekker fluffy vestje aanAfbeelding

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 16:57

Mag dit topic voor advies?

Ik heb namelijk besloten meer rokjes te willen dragen. Ben al erg leuk geslaagd voor beetje vintage stijl rokken maar nu nog schoenen. Want maat 42/43 en brede voeten |( . Dus leuke pumps moet ik zoeken met een vergrootglas. Nu ben ik bij een grote Duitse schoenenwinkel geweest en heb daar tussen de oubollige maat 43 schoenen (ja echt heel erg vreselijk, grote voeten vind je blijkbaar alleen bij 60+ers -O- ..) een paar toffe enkellaarsjes gevonden. Maar, ze zijn best breed bovenaan wat icm mijn nogal dunne enkels erg gaapt. Ik heb ze laten staan (ook omdat ze 200 piek waren en dat wil ik wel betalen maar niet voor 'mwa' schoenen). Mijn vraag is: overdrijf ik dat dat gapen niet kan icm een midi-rok of heb ik ze echt terecht laten staan.

Zwarte enkellaarsjes zijn zo praktisch om te hebben want bijna overal mee te combineren. Dus ik moet wel iets..

Alvast bedankt!

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 17:09

troi schreef:

Ik heb namelijk besloten meer rokjes te willen dragen. Ben al erg leuk geslaagd voor beetje vintage stijl rokken maar nu nog schoenen. Want maat 42/43 en brede voeten |( . Dus leuke pumps moet ik zoeken met een vergrootglas. Nu ben ik bij een grote Duitse schoenenwinkel geweest en heb daar tussen de oubollige maat 43 schoenen (ja echt heel erg vreselijk, grote voeten vind je blijkbaar alleen bij 60+ers -O- ..) een paar toffe enkellaarsjes gevonden. Maar, ze zijn best breed bovenaan wat icm mijn nogal dunne enkels erg gaapt. Ik heb ze laten staan (ook omdat ze 200 piek waren en dat wil ik wel betalen maar niet voor 'mwa' schoenen). Mijn vraag is: overdrijf ik dat dat gapen niet kan icm een midi-rok of heb ik ze echt terecht laten staan.

Zwarte enkellaarsjes zijn zo praktisch om te hebben want bijna overal mee te combineren. Dus ik moet wel iets..

Alvast bedankt!

Ik heb zelf ook maat 42/43 en ben zelf nog lang geen 60! (31 jaar). Ik heb als laarsjes dr martens. Deze staan bovenaan ook open. Ik vind het zelf wel leuk staan, maakt het net even wat stoerder vind ik zelf persoonlijk heel leuk staan.

Zo draag ik ze ook gerust onder rokjes/jurkjes.

Afbeelding

Foto even voor het idee. Weet niet of je zoiets bedoeld

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 18:15

En een wat hogere laars wat je ook tegen wording ziet?

Geen idee of dat in jou maat en brede voetmaat is.

Ik voel me beetje onzeker over mijn outfit, wat een rot gevoel.

Terwijl het echt wat ik hoor mooi staat.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-25 18:43

Ik draag echt overal mijn dr Martens onder!! Kijk maar hier in het topic onder mijn Posts.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 19:06

@muffinx bij mij gaapte het way more. Beetje stokje-in-een-emmer :P

Docmartens heb ik ook en draag ik heel graag, zitten als sloffen! De enige schoenen die ik af en toe poets :o

Dan ga ik die ook dragen onder mijn rok. Goede tip!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 19:07

Janinevv schreef:
En een wat hogere laars wat je ook tegen wording ziet?

Geen idee of dat in jou maat en brede voetmaat is.

Ik voel me beetje onzeker over mijn outfit, wat een rot gevoel.

Terwijl het echt wat ik hoor mooi staat.

Hoge laarzen heb ik! Draag ik eigenlijk vrij weinig, ga ik meer doen.

Dus eigenlijk zijn enkellaarsjes wat overbodig, das praktisch :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 19:17

Ik heb alleen maar Docs en die draag ik onder alles. :+

Ik heb de 1460 Virginia en de Sinclair's in Nappa leer.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 23:23

Is een zwarte broek op bruiloft not done als je het mooi stijlt?

Met gouden sieraden een mooie (lichte kleur blouse) en m’n hippe schoenen

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:19

Zwarte broek kan prima. Nadeel is dat het vaak niet erg feestelijk is. Wat je nu beschrijft (broek+blouse+panter laarsjes) zou bijv ook naar kantoor kunnen.

Wat maakt dat je je niet fijn voelt in die set?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:03

Afbeelding
Het is niet zo zichtbaar op de foto, maar de broek heeft een donkerbruin panterprintje <<)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

Wat een leuk setje!

Nou, ik vind het setje opvallende kleur. En vind het wat tekenen maar ben dan gewoon erg onzeker. De broekspijpen zijn echt wel beetje wijd afstaand en dan wat korter dan denk ik alweer, het is lelijk…

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:29

Hebben ze echt helemaal geen dresscode, niet eens een suggestie?

Wij hadden een dresscode en als suggestie blauw waar vrijwel iedereen zich aan hield (op 1 persoon na), en ik ben zo blij met die foto's! Er was veel variatie qua kleding maar toch was het een mooi geheel en niemand voelde zich under- of overdressed.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:07

Bielsje schreef:
Hebben ze echt helemaal geen dresscode, niet eens een suggestie?

Wij hadden een dresscode en als suggestie blauw waar vrijwel iedereen zich aan hield (op 1 persoon na), en ik ben zo blij met die foto's! Er was veel variatie qua kleding maar toch was het een mooi geheel en niemand voelde zich under- of overdressed.

Nee helemaal niks echt iedereen is anders.

De kleding maakt mij gewoon onzeker omdat ik vrij basic simpel ben maar wel mooi. Donkere broek blousje etc dat vind ik mooi en voel ik mij fijn in.

Ik ben nog blijer met mijn simpele aankopen van de scapino dan mijn kleding voor de bruiloft.
Terwijl iedereen zegt wat mooi.

Maar omdat ik mij er niet helemaal fijn in voel ga ik mij ook minder mooi erin voelen ondanks dat het gewoon leuke set is!

Het is gewoon een aanwezige kleur + mini kol top & wijde broek met wat kortere broekspijp wat me dan onzeker maakt.

Het is echt zo stom maar echt.
Ik ben nu naar mijn idee voor veilig gegaan : ik heb wat, anderen vinden het mooi maar mijzelf doe ik er eigenlijk niet veel plezier mee.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:27

De lengte van de pijpen zou ik ook niet heel fijn vinden, maar ik ben team "het moet ongeveer tot op de grond" :')

Persoonlijk zou ik geen lange zwarte broek doen, (donker) groen of blauw dan weer wel. Maar een jurkje was eventueel ook nog een optie toch? Kort is imo niet storend, zolang je nog kunt bukken zeg maar :Y)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Klopt zoals dat rokje met dat bijpassend jasje is kort maar kan gewoon bukken wel beetje strak maar dat vind ik heel mooi staan super vrouwelijk.

Dus een jurkje kan eventueel mits het echt heel mooi zit. En ik wil netjes kunnen bukken en dansen haha

Ik zat nog te denken aan een crème broek zand tinten? Met en of goud?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Denk dat al die opties goed kunnen! Zou alleen bij het rokje en bijpassend jasje een beetje een zakelijk gevoel krijgen, maar misschien heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:14

Ik heb zo verjaardag van een vriendin
Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:18

Dat is ook zakelijk haha :+

Oe sexy haha Lau.

Ik ga vandaag nog even nadenken over mooie opties qua kleding _O-

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:55

Ik denk dat je jezelf ergens fijn in moet voelen. De mening van een ander kan dat nooit vervangen.

Idd sexy lau! Staat je goed

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

@Janinevv, als je je er niet fijn in voelt dan moet je het ook niet aantrekken. Denk dat de bruid en bruidegom ook liever hebben dat je je fijn voelt ipv dat je jezelf niet mooi vind.

@Doubtless, hele gave broek!

@lau, super stoer! Houd ik wel van.

Mijn outfit van vandaag. Jammer genoeg is mijn telefoon niet super goed met foto's maken. Zo komt de jurk niet helemaal mooi er uit.

Afbeelding

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:47

Heel leuk Doubtless!

Lau jij hebt zo'n leuke stijl!

Wij hebben zo buurtfeest

Afbeelding

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:50

troi schreef:

Alvast bedankt!

Ik zou voor zwarte enkellaarsjes van Peter Kaiser gaan, en dan degene van stof. Die blijven mooi strak om je enkels

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:28

Zo lief meiden!! Ik ben mijn stijl nog wel een beetje aan het zoeken en perfectioneren maar zit op de goede weg *\o/*

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:38

Leuk MuffinX! Denk dat die met hoge laarzen ook mooi staat. En leuke fan heb je ;-)
Mooie combi Kletskoekje :D