Doe het wel eens als tijdverdrijf haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Er woont een gezin met kind achter mijn huis dat met het warme weer buiten in een badje zat blijkbaar. Ik was een stoel aan het verven. Ik hoorde al uuuuren een geluid van een decoupeerzaag.
Ik denk 'die houden stug vol'.
Even later hoorde ik het kind huilen omdat binnen moest komen eten en dit wildeen toen was het geluid van de dhecoupeerzaag was.
Das toevallig. Het kind ging rustig door met dr dingetje en ik hoorde het geluid weer.. Ik ben toch even opgestaan om onderzoek te doen, maar dat kind bleek dus al uuuuren hetzelfde piepende geluid te maken wat dus 1 op 1 het geluid van zo'n zaag is. Ik zou echt iets vermoorden als ik die moeder was.
Fireheart schreef:Vandaag in de supermarkt was er een kind die de scheidingsbalkjes van de band pakte (waarmee je de boodschappen scheidt).
Dus de jongen achter de kassa vroeg netjes aan het kind of hij de balkjes even terug kon leggen.
Nou dat pikte de moederbrigade niet hoormoeder snauwde meteen naar de jongen achter de kassa dat hij zich niet met de opvoeding moest bemoeien.
AnnetteFlame schreef:https://www.instagram.com/p/Bzk6Q03iW-M ... im8qe29rr6
Maar anti-conceptie zit niet in het basispakket