Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Waarom maak je een nestkast schoon???
oomens schreef:Jolien87 schreef:Dat is wel een ander verhaal ja.Zijn dat nesten in een boom of in nestkasten?
Zwaluwen, dus waarschijnlijk beide niet.
SavannahNx schreef:Oke dit is misschien een beetje gek, maar ik zat op onze rieten stoel in de tuin en ineens voelde ik gezoem bij mn hand dus ik vloog omhoog, en nu zit er dus een bij of wesp vast onder het riet zegmaar. Hij leeft nog en probeert zich eruit te krijgen maar het lukt niet en ondanks dat ik best bang ben voor ze, wil ik deze wel een soort van helpen al denk ik niet dat het kan.. ik had hem al een stokje aangerijkt om zich eraan vast te houden maar het lukt hem niet en hij zit er echt onder vast. Ik heb geprobeerd een foto te maken;
[ [url=m/8QN4g5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe kan ik hem helpen?
BarryPlopper schreef:SavannahNx schreef:Oke dit is misschien een beetje gek, maar ik zat op onze rieten stoel in de tuin en ineens voelde ik gezoem bij mn hand dus ik vloog omhoog, en nu zit er dus een bij of wesp vast onder het riet zegmaar. Hij leeft nog en probeert zich eruit te krijgen maar het lukt niet en ondanks dat ik best bang ben voor ze, wil ik deze wel een soort van helpen al denk ik niet dat het kan.. ik had hem al een stokje aangerijkt om zich eraan vast te houden maar het lukt hem niet en hij zit er echt onder vast. Ik heb geprobeerd een foto te maken;
[ [url=m/8QN4g5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe kan ik hem helpen?
Dat gevlochten stukje even wat wijder maken
culaccino schreef:Aw, lief dat je 'm gered hebt. Misschien was het een metselbij die een mooi holletje zocht, maar dit js niet zo'n handige plek
c_alsemgeest schreef:Ben je echt heel erg kortademig/benauwd? En was het vooral aan de voorkant of achterkant van je lijf?
Dan zou ik misschien voor de zekerheid even je huisarts een belletje geven... die kan je ten eerste goed adviseren waar je moet zijn en ten tweede even met jou wat zaken doornemen om een (deels) klaplong uit te sluiten.
Aangezien het al zo lang is denk ik niet dat het het is...
Danique schreef:Ik vind het heel naar voor je Janine maar hier is dit topic toch niet voor
Citaat:Dingen die je je afvraagt deel 2!
Janine1990 schreef:Maar er is geen sprake van stekende pijn en ik kan gewoon pijnloos ademen. Ook diep, maar daar moet ik echt bij nadenken. Misschien ook wel door het gejaagde gevoel.