Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:35

Jildau schreef:
Nickyyyy schreef:
Hahaha hilarisch Flessuh! :')

Ik snap mannen geloof ik niet.. 2 leuke dates gehad, daarna werd het contact vaag, dus ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het vanuit zijn kant sowieso niks was. Maar nu appt hij zo nu en dan weer, maar ineens houdt het dan weer op? En niet omdat het gesprek gewoon stil valt, ik vraag nog iets na aanleiding van iets wat hij notabene zelf zegt, en dan gewoon geen reactie meer. i'm a litte bit confused 8)7 (Nou ben ik ook niet de meest ervaren persoon hierin, altijd vaste relaties gehad wat vanzelf ging, dus nooit gedate :Y) )

Ik ben daar heel direct in en zeg zulke dingen dus gewoon. Ben misschien een botte hark maar ik zou gewoon zeggen: 'gaan we nog reageren of kan ik je verwijderen?' Hoppa duidelijkheid.

Ik ben iets minder direct maar vraag wel gewoon 'joh, ik heb het idee dat het contact niet meer zo leuk is als eerst, is daar een rede voor?'. Ik ga niet aan een dood paard trekken en als het na twee dates niet leuk blijkt te zijn is het good riddance maar dan ga ik er ook geen energie meer in steken.

Charlottemv

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 14:47

Farjen.. zijn echte naam niet kennen? Hoe dan!??

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:48

Noemt hij zichzelf soms mike :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 18:28

Hoe hij het allemaal heeft gedaan snap ik niet (ik ken hem niet van Tinder, dus geen Facebook).
Maar ik weet geen echte geboortedag, naam, ... alles is gelogen.
Ik heb zelfs met een vriendin en collega's van hem gegeten :roll:
Maar dan spraken ze hem aan met bijnaam enz..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 18:43

Wow, er is leven in het topic *\o/*

ik ben de betreffende dames toen overigens niet tegengekomen.

Vrijdag en zaterdag naar Rotterdam, dus daar Tinder ook maar eens aan slingeren.. als ik er tijd voor heb tussen het evenement door :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 01:24

Relaxed schreef:
Jawel hoor, als de ander hem op 80 heeft staan val je immers wel binnen zijn bereik.

Als ik mijn bereik een kilometer groter maak, en iemand dan like dan heb ik meteen een match. Diegene is mij dus inderdaad al tegen gekomen dan. Vind dat wel apart. Leek me logischer als je alleen mensen zag binnen elkaars bereik ipv jouw bereik. Wat heb je daaraan, mensen tegenkomen die jou niet gaan tegekomen :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 08:35

Alja schreef:

Er woont wel een 'Mike' hier in Groningen. Gebruikt ook geen eigen foto's, wil alleen maar expliciete seks. Soms kom je profielen tegen... := :=

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 08:38

Farjen schreef:
Hoe hij het allemaal heeft gedaan snap ik niet (ik ken hem niet van Tinder, dus geen Facebook).
Maar ik weet geen echte geboortedag, naam, ... alles is gelogen.
Ik heb zelfs met een vriendin en collega's van hem gegeten :roll:
Maar dan spraken ze hem aan met bijnaam enz..

Ohh echt niet best }:0

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:51

Berdien schreef:
Alja schreef:

Er woont wel een 'Mike' hier in Groningen. Gebruikt ook geen eigen foto's, wil alleen maar expliciete seks. Soms kom je profielen tegen... := :=

Als iemand mike heet vraag ik me af wat hij te verbergen heeft :+

Maar heb Tinder verwijderd en dat bevalt me prima :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:55

Geryon schreef:
Relaxed schreef:
Jawel hoor, als de ander hem op 80 heeft staan val je immers wel binnen zijn bereik.

Als ik mijn bereik een kilometer groter maak, en iemand dan like dan heb ik meteen een match. Diegene is mij dus inderdaad al tegen gekomen dan. Vind dat wel apart. Leek me logischer als je alleen mensen zag binnen elkaars bereik ipv jouw bereik. Wat heb je daaraan, mensen tegenkomen die jou niet gaan tegekomen :=

Maar diegene kan jou tegengekomen zijn toen je wel binnen het bereik was, een kilometer dichterbij. Je krijgt iedereen in de straal van waar je op dat moment bent, niet standaard vanaf waar je woont.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:01

Flessuh schreef:

Vrijdag en zaterdag naar Rotterdam, dus daar Tinder ook maar eens aan slingeren.. als ik er tijd voor heb tussen het evenement door :P

Ben benieuwd of je mij dan tegenkomt! :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:36

Jildau schreef:
Geryon schreef:

Maar diegene kan jou tegengekomen zijn toen je wel binnen het bereik was, een kilometer dichterbij. Je krijgt iedereen in de straal van waar je op dat moment bent, niet standaard vanaf waar je woont.

Ja maar dan kom ik die sowieso wel tegen (staat er ineens 80km :+ ), niet pas bij een groter bereik.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:52

Jibbel schreef:
Flessuh schreef:

Ben benieuwd of je mij dan tegenkomt! :P

Geen idee.. ligt er aan of je dicht bij de stadscamping of Rijnhaven woont, daar ben ik dan. En ligt er aan of ik natuurlijk tijd heb om te Tinderen daar :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:34

Weet niet hoe groot jouw max. afstand staat (en welke leeftijd, niet onbelangrijk :=), maar aangezien ik in Rotterdam woon, is de kans reëel dat je me op tinder tegenkomt. ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:35

Max afstand staat op 50km ofzo :') :')

Als ik wat Jibbel-achtigs zie zeg ik het wel :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:10

Hahahaha, dan ben ik benieuwd wat jouw beeld is van iets 'jibbelachtigs' _O-
Ik heb nl. geen paard in mn profiel staan. Al kan ik dat wel doen natuurlijk..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 07:47

Ik voel een match aan komen :P

Mijn vriend is vandaag 30 geworden, dus dat vanavond maar even vieren met wat familie/vrienden ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:26

Of ze worden nu samen wakker, het is wel stil namelijk :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:09

Hahah zou toch wat zijn!

Ik lees nog steeds stilletjes mee.
Inmiddels 3 maanden aan het daten met mijn tinder date, die blijkt bindingsangst te hebben. Hij wil niets liever als huisje boompje beestje en met mij door, maar durft er nog steeds geen naampje aan te hangen door een paar redenen en het verleden. We gaan nog steeds met elkaar om alsof we een relatie hebben dus in mijn ogen zou er helemaal niks veranderen maar voor hem wel. Hij liep al bij een psycholoog vanwege zijn vorige relatie waarin alles mis is gegaan, dat is nu zo goed als afgerond, maar hij gaat nu nog een paar sessies heen voor zijn bindingsangst probleem.

Ondertussen wordt ik er enorm onzeker van, waar ik stress van krijg en waardoor het er soms niet gezelliger op wordt tussen ons... -O-

Gaan wel komende dinsdag 2 dagen naar Maastricht samen. En bijkomend voordeeltje, hij woont in een stad waar ik nog nooit geweest ben, en hij gaat dit weekend weg met de motorclub dus ik mag met een vriendin in zijn appartement verblijven en gezellig de stad verkennen met haar, das dan wel weer heel lief van hem :) Oh en afgelopen weekend heeft ie me als verrassing meegenomen naar The Lion King, tja hij is totaal niet attent moet ik zeggen maar dat is toch ook wel erg lief en leuk!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:48

Dat had mijn vriend ook. Ik heb hem toen voor het blok gezet en toen sloeg hij 180 graden om, omdat hij bang was mij te verliezen. Nu praten we inmiddels al over trouwen :)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:12

anne_bento Dat klinkt als mij maar dan in de mannelijke vorm haha. Mijn vorige relatie heeft lang geduurd voor het een naam kreeg, en ook daarna me nooit 100% durven geven. Maarja dat ging ook stuk dus blij dat ik het niet heb gedaan hihi. :')

Mijn date is de dag na onze date vertrokken naar het buitenland, hij zou na een week weer terug zijn maar nu lijkt het toch iets langer te duren. Nog niet eens zicht op wanneer hij terug is. Mijn verstand probeert me steeds te vertellen ga toch verder kijken want het word toch niks met die jongen. Maar ik vind het allemaal toch té interessant. En we appen en bellen heel regelmatig met elkaar. In ieder geval op dit moment geen Tinderbehoefte meer, ik heb wel nog wat pogingen gedaan tot swipen maar ineens is niks leuk meer := En als er iets leuks is dan heb ik geen zin in een koetjekalfje eerste gesprek hihi.

Ach ik ben niet wanhopig, hoef (nog) geen relatie of huisje boompje beestje. Dus ik geniet maar gewoon van dit proces, wacht geduldig af en kijk hoe het is als hij weer terug is en we nog een date hebben. Ik ben onderhand al haast vergeten hoe hij eruit zag whihi.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:46

Babeth schreef:
Dat had mijn vriend ook. Ik heb hem toen voor het blok gezet en toen sloeg hij 180 graden om, omdat hij bang was mij te verliezen. Nu praten we inmiddels al over trouwen :)

Ik heb hem min of meer voor het blok gezet, en toen hij zei dat hij het nog niet aandurfde ben ik weggegaan en kwam hij hard achter me aan hollen omdat hij niet wil dat dit stopt en wel een relatie met me wil maar niet nu -O- ik heb al meerdere keren aangeven dat ik er niet zo blij van wordt eigenlijk.. maar hij gaat er nu wel echt met zijn psycholoog mee aan de slag en wil ondertussen doorgaan zoals wij nu bezig zijn. Uiteindelijk moet ik hem wel voor het blok zetten denk ik, maar ik zou liever willen dat je het beiden wilt in plaats van dat hij straks in een relatie zit alleen maar omdat ik zo nodig moest ofzo... ik vind het lastig, totaal geen ervaring met mensen met bindingsangst.. :(

Linda_Fleur ah gewoon afwachten, wat je zelf ook zegt, je hebt geen haast, en blijkbaar geen behoefte momenteel aan andere mannen, komt vanzelf wel weer als het met deze date niks wordt toch?
Ik denk ook soms, laat deze man met bindingsangst maar lopen en kijk verder, want hij is nog een behoorlijke moeilijke man ook kwa omgang.. maar heb ook totaal geen behoefte aan andere mannen, wat wel een goed teken is geloof ik :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:26

Ik vind dat echt een afknapper eigenlijk als een man gewoon continu loopt te miepen over bindingsangst.. Wat is het probleem? Als hij jou helemaal geweldig fantastisch wauw vindt moet 'ie je als zijn vriendin willen toch? Ik ben wel van heul graag of niet eigenlijk.

Meenemen naar Lion King is dan wel weer dikke plus. :D Gaaf he?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 00:18

Kom even binnenvallen maar; ik heb ook last gehad van bindingsangst. Hierdoor is de relatie met mijn vorige vriend na een paar maanden kapot gegaan. Ik had paniekaanvallen, bleef maar overgeven, en zat heel erg met mezelf in de knoop.

Ik ben van mening dat, als je echt de juiste persoon hebt gevonden, de bindingsangst vanzelf verdwijnt. Ik zit nu sinds 1,5 jaar in een relatie met mijn huidige vriend en ik heb nooit meer last van bindingsangst gehad.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:56

F_Orumster schreef:
Of ze worden nu samen wakker, het is wel stil namelijk :D

_O- ik ben wel wakker geworden naast een knappe man. Maar hij was wat hariger en miauwde wat harder dan Fles :P