Nog 2? En een pakketje voor geerte to go spannend ik hoop dat jullie ook snel jullie verdiende pakketjes gaan krijgen dames
Maar je weet wat ze zeggen over het laatste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Hihi desma vond het niet zo leuk maar ze stond het dichtst in de buurt
Lieve lieve lieve rofah: onwijs bedankt voor je pakketje!! Ik had totaal onverwachte, originele en hele welkome cadeautjes! Het boek is supet leuk!! Die gaat mijn vriend sowieso jatten, leuke weetjes en recepten.. hoe kom je erop?!!
[ [url=m/DNe201.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l7dup9.jpg]Afbeelding[/url] ]
De muffinvormpjes had ik ook nog niet en die kun je na het bakken vullen met wat lekkers, erg leuk! Het shampoopakketje is ook helemaal top; dove is heerlijk zacht. En de sokken zijn precies mijn lievelingskleur en aangezien ik naast het huis woon moet ik altijd even lopen om naar de wc te kunnen dus dan zijn die sokken heerlijk. Ik ben onwijs blij, had niks leukers kunnen bedenken om te krijgen!! Nu nog even uitvinden wat die drie rondjes zijn.. iemand een idee?
[ [url=m/noCZ2T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kom je een muffin eten als je eens in de buurt bent?:D
Donna89 schreef:Wauw ashley. Druk geweest! Gaaf
alleen ik zat onder mijn te kijken... oorbellen? Heb ik die gehad? Neee toch?
Verkeerde plaatje. Haha maar dat geeft niet
Ashleytjuhh schreef:Haha bij 1 is de naam er tussen uit gevallen donna volgens mij was dat inderdaad bij jou in de buurt![]()
Kom het zo snel niet vinden van wie die was. Sorry
leadhooves schreef:Nu het raden, wat ben ik hier slecht in... WiancaR ben jij mijn Secret Santa?