Hoe komen jullie steeds aan die dates, ik ben al blij als iemand überhaupt een gesprek aanknoopt of reageert
Hahaha nathalie, later kunnen jullie er ook om lachen
Leuk berdien!
Anoniem
Geplaatst: 04-11-16 13:56
Nathalie, ik moest hier ook om lachen, niet zo handig van m ook
Berdien, was dit een nieuwe date? Klinkt goed!
Yvanka, valt mij ook op hoor Maar ik haak zelf momenteel vaak af, ben er nog niet aan toe denk ik. Kan om de domste dingen afhaken/afknappen.. Alleen de getrouwde man zie ik soms, maar dat mag ik hier niet zeggen Maar met hem is het gewoon wel fijn en vertrouwd
whahha ik heb de kerels van tinder en heb soms drie dates met drie verschillende in 1 week
moet wel zeggen nu het kouder wordt ik veel minder zin heb, wil dan gewoon lekker op de bank in mijn huispakkie savonds en geen zin om me op te tutten en de kou in te gaan
Deze date kwam via Happn. In gesprek geraakt, klikte leuk, afgesproken en dat klikte nog leuker. Daar tegenover staan ook een heel aantal mislukte dates en kansloze gesprekken.
Ik heb nu 1 via tinder. Eigenlijk een perongeluk match haha app liep vast en toen swipete ik naar rechts en had ik een match. Qua uiterlijk niet echt het type waar ik normaal op zou vallen, maar kan wel heel leuk met hem praten. Blijken heel veel overeen te komen. Wonen wel een stukje uit elkaar.. hij wil nu eerst een keer Skypen haha. Ben benieuwd:D
Mijn date is in het echt ook wel heel anders dan op de app/chat, maar dan in het positieve. In WA is hij niet zo spraakzaam, veel korte zinnen etc. In het echt kletst hij echt heel veel, over van alles en nog wat. Wel grappig
Ik heb mij bij jou maar even aangemeld als dat mag dan haha.
Ik heb vorige week en deze week gedated heel gezellig op zijn werk haha
Evel_Knievel
Geplaatst: 04-11-16 15:02
Alja schreef:
hahahaha jaaaaaaaaaaaaaa
maar niet iedereen vind hem even leuk en gezellig
Klopt inderdaad. Ben 1 van die mensen die het minder geslaagd vond. Lees dan liever gewoon op het forum mee. Veel mis ik er toch niet aan aangezien het veel zinloos gemekker was
Je moet dan wel het juiste landnummer hebben Furrow misschien dat het daar fout gaat? hier is dat +31 ik weet niet wat dat voor belgië is Veel praat ik hier niet meer mee af en toe zit ik nog op tinder maar er zit tot nu toe niet veel tussen eerlijk gezegd. misschien moeten we maar eens wat actiever op zoek