Hier wel veel bewolking, maar ook redelijk wat zon. Nog geen regen of sneeuw gezien.
Gisteren wel in een heuze storm met hoosbuien, hagel, natte sneeuw en onweer gezeten. Begon toen ik van de tram afstapte en stopte uiteraard op het moment dat ik de bus instapte (tussendoor een kwartier kunnen wachten in een bushokje waar de wind precies instond )
Muronia
Geplaatst: 29-01-15 14:03
Dank je, we zuklen het wel gaan zien.
gohya
Geplaatst: 29-01-15 14:06
Je hebt gelijk Shirley,idd. gewoon naar de lucht kijken,das de beste voorspelling die er is. Ik kan achter me huis niet meer uit,nou ja,ik moet klimmen wil ik bij de schuur komen. Nog effe en ik kan ook de voordeur niet meer uit zonder te klimmen.Mijn vriend kán er achter al niet meer uit,die heeft een handicap en kan niet klimmen.Er staat/komt een joekel van een steiger.
Net een flinke sneeuwbui,maar er blijft niets liggen. Dat gaat echt glad worden aankomende nacht met al die natte wegen.
Hagel, regen, zon, natte sneeuw, hagel, regen, harde wind, zon, natte sneeuw etc etc. Op buienradar staat dat het vanavond hier gaat sneeuwen. Ik heb alleen wel les, dus nog even overleggen of we wel gaan.
Doe die sneeuw is hier heen... Het was mij belooft ja.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-01-15 16:51
Wj hebben nu ongeveer alles wel gehad vandaag geloof ik. De droge sneeuw vanmorgen was zo over. Daarna natte sneeuw, regen, hagel, zon, regen, natte sneeuw, zon, hagel, zon, regen natte sneeuw en hagel in een keer. Daarna weer even zon. Nu onweert het hier behoorlijk met een neerslag die lijkt op hagelsneeuw of zo.
Volgens mij missen we alleen nog mist voor vandaag dan.
Luchtdruk is verder gekeldert naar 966 waarvan het laatste 10 minuten van 971 naar 966. Temperatuur bungelt rond de 1 graad hier.
Geef mij maar droge sneeuw. De paarden wilden echt niet meer naar buiten vandaag. Die mogen dus tot eind van de middag binnen blijven.
Het onweert aardig, was net binnen met de honden. En het sneeuwt.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-01-15 17:14
Bleh ik moet er zo weer uit ben net opgewarmd kan ik weer naar buiten, onweer waren beste klappen en 1 inslag zo te horen net. Hagel is net weer gestopt. Nu is onze grote hond over de zeik vanwege het onweer en de kleine vanwege de wind. Jottum