Leuke aankoop! Die beker heb ik in het roze. Als je hem vervoert in je tas, doe er een zakje omheen. Hij lekt.
laughterline
Geplaatst: 14-01-15 19:39
Saaams schreef:
Leuke aankoop! Die beker heb ik in het roze. Als je hem vervoert in je tas, doe er een zakje omheen. Hij lekt.
Thanks! Aaah nee, het leek zo'n mooi systeem Al doet ie t nog wel goed bij een vriendin van me, misschien heb je gewoon pech? hoop ik dan voor mij haha
2 paar touch screen handschoenen 1 bloesje 1 shirtje De welbekende broek met zak! De allerlaatste, eigenlijk wel een maatje te groot voor mij, dus we zullen zien
En nog een andere broek. Daarnaast nog gel eyeliner en mascara dus, maar die staan niet op de foto.
Dankjewel! Is het een soort stift eyeliner? En hoe duur waren ze?
Ghostattack
Geplaatst: 14-01-15 20:09
Mascara was 1.50 ja, heb nog staan twijfelen welke ik mee nam.. Heb de goedkoopste gepakt De eye liner is een potje met een dun kwastje, gel eyeliner Die was 2.50
Misschien haal ik m ook wel, en wordt mijn streven in de zomer te durven sporten in zo'n shirt
laughterline
Geplaatst: 14-01-15 20:50
Smee__ schreef:
Misschien haal ik m ook wel, en wordt mijn streven in de zomer te durven sporten in zo'n shirt
+1
Had m net nog even aangetrokken samen met die broek, en dacht: naaaah..nu nog niet
Jorinda
Geplaatst: 14-01-15 21:18
xManon_ schreef:
Ja maar het schijnt beter voor het milieu te zijn dus dan kan ik het op zich beter slikken. Maar ik was ook niet blij toen mn hele tas uitscheurde laatst.
Het is vast beter dan plastic, als je naar het milieu kijkt, maar weet je hoeveel bomen er gekapt worden voor papier? Ik hoop maar dat het allemaal gerecycled papier is, want anders is het natuurlijk nog onzin om papieren tassen te maken.