(Nog net) Goedemorgen allemaal.... Ik ga deze topic ook maar eens gezellig volgen...
Maar uh, ik hoorde vanmorgen terwijl ik nog sliep (via me wekkerradio) dat robben door zijn enkel gegaan is???? Of heb ik dat gedroomd? (dat zou wel heel erg zijn dan hahaha)
Ik baal echt serieus van mijn wedstrijd.... Normaal zorg ik er echt voor dat ik helemaal klaar zit voor het EK en WK... 2 jaar geleden draaide ik ploegen, maar had zodra de pool en datums bekend waren gezorgt dat ik alles vrij had zodat ik ook alle wedstrijden tot aan de finale toe heb kunnen zien... En nu is er een stomme wedstrijd die in de weg zit... En ik kan wel om verplaatsing vragen, maar ik weet dat die vraag veel gesteld wordt en dus ook niet gedaan wordt, daarbij moet ik ook zorgen dat iemand anders ook verplaatst wordt (die dolbij is met deze tijd, aangezien ze voetbal niets vind).... dus vind het echt zwaar poedersuiker
Nel.. Ik vind het NL elftal leuk, maar m'n privéleven gaat ook gewoon verder hoor..
Dirndl
Geplaatst: 06-06-12 14:39
Nanne schreef:
Ik denk dat Duitsland kampioen gaat worden.
Zo hoor ik het graag
Maar ook er komen vrienden van me uit NL over dit weekend.. en ik denk dat de mannelijke helft van het koppel stikchagrijnig is als NL tegen Denemarken verliest. Dus omwille van de lieve vrede hoop ik dat NL die wedstrijd toch wel wint
Verder, ik hoop natuurlijk dat Duitsland wint, maar het gaat hem echt niet worden denk ik. Ze zijn niet 1 elftal, en na die dramatische CL finale heb je ook nog een Schweinsteiger die aan zichzelf twijfelt. Ik denk dat NL meer kans heeft dan unsere Mannschaft. Helaas.
Maar we zullen zien, heb er in ieder geval zin in!
Yonker
Geplaatst: 06-06-12 14:40
Nanne schreef:
Nel.. Ik vind het NL elftal leuk, maar m'n privéleven gaat ook gewoon verder hoor..
Ja maar hallo het zijn 3 wedstrijden en er zijn nog genoeg dagen dat je sushi kan eten