Marcella schreef:Gok omdat die misschien nu meer krijgt.
Pakket die nog steeds op gisteren bezorgen staat.

En een lichtere functie met minder eisen.
4800 bruto was ook nog het eind station.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
maralyn schreef:Nyaleti schreef:Delulu werkgevers. Solliciteer je bij een bedrijf wat miljoenen maakt, waar een groot deel van je sector al niet eens wilt werken om morele redenen en dan mij nog minimum loon bieden ook. Daaaaaaag
Mn man kreeg laatst een aanbod.
Verwachtingen, hbo zorg met wo achtergrond, ervaring en denk vermogen.
Teamleider ervaring èn communicatie kwaliteiten.
Loon 4800 bruto per maand.
Ok.
Siggislief schreef:Ergernis is wel dat ik en mijn broer 1 een afspraak hebben
gemaakt voor Dinsdag middag/avond, dat ik even naar Utrecht rijd.
Terwijl ik toen al riep van nou de A1 is afgesloten en zal wel een ramp worden met file rijden...
Word ergens niet naar geluisterd.. ik moet maar om 18u melden..
En dan belt de broer 2 die terug mee rijd, nou zullen we een ander moment de spullen halen?
Heb begrepen dat er allemaal monsterfiles komen door de A1, zullen we een ander moment kiezen?
Waarom luistert persoon 1 niet gewoon...ik praat echt geen poep.
Nu afgesproken dat we de komende week gaan zien wat er gebeurt hier in het dorp,
en anders rijden we op Vrijdag middag wel even naar Utrecht zal dan wel een stuk rustiger zijn.
(Hopen wij)
xPabloBokt schreef:Siggislief schreef:Ergernis is wel dat ik en mijn broer 1 een afspraak hebben
gemaakt voor Dinsdag middag/avond, dat ik even naar Utrecht rijd.
Terwijl ik toen al riep van nou de A1 is afgesloten en zal wel een ramp worden met file rijden...
Word ergens niet naar geluisterd.. ik moet maar om 18u melden..
En dan belt de broer 2 die terug mee rijd, nou zullen we een ander moment de spullen halen?
Heb begrepen dat er allemaal monsterfiles komen door de A1, zullen we een ander moment kiezen?
Waarom luistert persoon 1 niet gewoon...ik praat echt geen poep.
Nu afgesproken dat we de komende week gaan zien wat er gebeurt hier in het dorp,
en anders rijden we op Vrijdag middag wel even naar Utrecht zal dan wel een stuk rustiger zijn.
(Hopen wij)
Vrijdagmiddag is niet rustig. Spits begint altijd vroeg.
denisesilver schreef:Godver alweer paard met koliek. Ze hebben vandaag een stuk weide bijgekregen. Vorige week ook al, geen probleem, hebben ze heel de week opgestaan. Hier word je toch helemaal gestoord van? Heb nu een paard dat dus schijnbaar ziek wordt van het gras, een paard dat het beste het hele jaar door rijk gras krijgt, en een pony die tussen alle draden doorstapt (stroom is besteld, maar ze kunnen zich nooit houden aan verzendtijd die op de site staat schijnbaar).
Zojuist maar aan de longe laten stappen en toen wilde ze daarna wel eten. Niks gegeven natuurlijk. Nu maar weer nauwlettend in de gaten houden en eventueel de dierenarts bellen. Ga over een uur weer stappen en om twaalf uur nog eens, en dan elke twee uur de wekker als ze daarna nog steeds goed is. Misschien slaap ik wel op de bank. Heb toch heel de week al ruk geslapen. Dit kan er ook nog wel bij.