Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 10:55

Gewoon even bellen anders?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 10:56

Kies voor jezelf. Nu opzeggen en ook een persoonlijke mail aan de manager sturen. “Spijtig dat het per mail moet, maar zo zijn de omstandigheden nu eenmaal”.
Hij is met vakantie, daar hoef jij de dupe niet van te worden.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:02

Idd, mailtje sturen met 'ik had het liever persoonlijk gezegd, maar zus en zo'

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:04

Ja, jullie hebben gelijk ook! Ik ga het straks op de mail zetten. Jammer, maar het is dan niet anders inderdaad.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:23

Een bod op een huis gedaan en nu aan het wachten op antwoord. Ik wil het zo graag. En doordat ik nu in wachtmodus zit kan ik alleen maar wachten op het antwoord en niet gewoon aan het werk... leuk zo'n neurodivergent hoofd

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:23

Ah, herkenbaar.

Hoop dat er snel duidelijkheid is!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 12:34

Mijn vriend had zich een keer zo'n "abonnement" op het Lilliane fonds laten aansmeren. We denken heel sterk in zulke dingen te zijn, maar het is mij ook al eens gebeurd met een andere partij, dus nou ja, oliebol happens :')

Wel vrij snel weer opgezegd. Dus klaar, zou je denken. Krijgen we nog steeds nieuwsbrieven. Dus ik heb vorige week gemaild dat ik die ook niet meer wil ontvangen. Daar hebben ze een bevestiging van gestuurd.

Nu zijn gisteren weer van die verkopers aan de deur geweest voor het Lilliane fonds. En nu net hebben ze ook nog het lef om te bellen. Wat de fiets is deze opdringerij.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 14:27

Zucht waarom gaat nou nooit een weekend volgens rooster. Al 3 aanvragen gehad deze week en ik ben nog maar net begonnen.

En dan ook nog een dag wegpakken met mijn lievelingscollega die ik al zelden zie. Daar kan ik altijd zo van balen. Dat zijn voor mij de meest leuke en ontspannen dagen. Helemaal nu ik met de rest van de collega's behoorlijk wat vertrouwen ben verloren.

Edit: ik heb mij er maar overheen gezet haha :+ met flinke tegenzin

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 14:50

Een klacht ingediend bij de Gemeente over een kruising.. Tis niet de eerste keer dat ik het mee maakte.
Maar ik ga niet voor iedere stoplicht die ik nooit op groen heb zien worden 10-15min ga staan wachten,
en de andere stoplicht hetzelfde grapje.

Alles gaat op groen wanneer het nodig is, maar dan heb ik het over stoplichten voor het OV, Fietsers & Auto's.

Maar voor de voetgangers sta je bijna 15min (als het niet langer is) zeker wel voor een rood stoplicht,
hij gaat pas op groen als er iemand anders van de andere kant op het knopje gedrukt heeft.

En op deze kruising staat er nooit iemand aan de andere kant,
dus oftewel je kan blijven wachten, of je loopt door het rood zoals vele andere mensen.

Alleen onder een verkeerde tag denk ik gezet, ik vond het een onveilige situatie dus de Handhaving mag er iets mee gaan doen. _O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 14:51

Ik was met mijn driejarige naar Monkey Town(indoor klim en speel park) we waren helemaal boven in een rek aan het klimmen en toen ging ik door mijn enkel. Heb zeker 10 minuten liggen zeesterren terwijl er allemaal kindjes langs me heen klommen. Je gaat dan wel even je leven her evalueren. :D

Doet bizar veel zeer nu. ;(
Laatst bijgewerkt door Kana op 19-09-24 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 14:54

Kana schreef:
Ik was met mijn driejarige naar Monkey Town(indoor klim en speel park) we waren helemaal boven in een rek aan het klimmen en toen ging ik door mijn enkel. Heb zeker 10 minuten liggen zeesterren terwijl er allemaal kindjes langs me heen klommen. Je gaat dan wel even je leven ver evalueren. :D

Ik denk dan altijd chips ik wordt te oud voor dit soort zaken. En dan ben ik nog maar 27....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:01

De kermis staat deze keer letterlijk om de hoek van mijn huis. En het is niet bepaald stil. Moet dat echt op donderdag al zo luid?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:04

Kana schreef:
Ik was met mijn driejarige naar Monkey Town(indoor klim en speel park) we waren helemaal boven in een rek aan het klimmen en toen ging ik door mijn enkel. Heb zeker 10 minuten liggen zeesterren terwijl er allemaal kindjes langs me heen klommen. Je gaat dan wel even je leven her evalueren. :D

niet je enkelbanden gescheurd?hier nu bijna 2 weken geleden gebeurd en nog bizar veel pijn

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:34

Eindelijk de motivatie gevonden om alles van een harde schijf naar de cloud te gooien.. Kan ik de harde schijf niet meer vinden -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:36

Dat ik niet zo zuinig had moeten zijn en gewoon een snuggle safe had moeten bestellen op Bol ipv op Marktplaats. Koop een week geleden gesloten, verkoper beweert dat ze het dezelfde dag nog heeft afgegeven en DHL heeft nog niets ontvangen of verwerkt. Na drie keer aandringen eindelijk een T&T gekregen dus het is niet zo dat ik helemaal ben opgelicht, maar echt handig is het allemaal niet :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 16:05

JudithGigi schreef:
Eindelijk de motivatie gevonden om alles van een harde schijf naar de cloud te gooien.. Kan ik de harde schijf niet meer vinden -O-

Waar was ie de laatste keer dat je 'm zag?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 16:06

Cowboy55 schreef:
JudithGigi schreef:

Waarschijnlijk op zo'n plek waarvan je denkt "ik leg hem hier veilig neer, dan raak ik hem niet kwijt!"

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 16:23

Mijn vakantie bijna voorbij... Ga vooral het samen dingen doen met m'n man missen, die is altijd veel aan het werk.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 16:45

Niet uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek terwijl ik twijfel of er kandidaten bestaan die beter in het profiel passen dan ik, en dat zeg ik echt niet snel. Bizar.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:02

DuoPenotti schreef:
Bij amevedi en groepsfacebook pagina's staan geen vermiste katten in de buurt.

daarom zat ik te denken om te kijken of ik een vangkooi kan zetten, dan naar het asiel brengen.
Of nemen ze die daar niet aan?

Gewoon even online zetten. Zo gedaan.

Hier genoeg boerderij katten. Die van mij ook. Die mis ik echt niet als ze een nachtje niet thuis komt.
Maar als ze dan bij een ander loopt te vreten zou ik het wel willen weten en kom ik haar halen.

Zo'n verwilderde kat in het asiel proppen is ook sneu. Die is daar doodsbang en zit daar maanden.
Vangkooi zetten ze niet meer zo maar helaas.. Bij ons niet "alleen om eigen katten te vangen" 8)7 dus de ongecastreerde kater mocht blijven lopen en de buurt poezen zwanger maken..ja..

-
Ik ben ongeduldig. Maandag afspraak gemaakt om zaterdag bij een potentieel verzorgpaard te kijken. Maar dit kan echt 2 kanten op, of het is niks, of het is heel tof :+
Zit me gewoon te vervelen en wil dat het al zaterdag is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:14

Een gezin op de fiets, vader en moeder fietsen voor, twee jonge kinderen er achter en zijn met elkaar aan het etteren. Schiet de linker zo ineens naar links voor mijn auto. Het leek me gelukkig al een goed idee om vaart te minderen, al is het geen hele smalle weg. Maar alsnog een halve hartverzakking :\

Moeders keek nog om met zo’n schaapachtig gezicht. Ja gek hè dat je dan niet weet wat er gebeurt.
Laatst bijgewerkt door Niobe op 19-09-24 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:15

Wat een zooi op de weg en wat een idioten. Denk toch dat het merendeel van de files niet zouden bestaan als mensen fatsoenlijk afstand zouden houden en op de motor zouden afremmen in plaats van gelijk maar de rem volle bak in te trappen. Tot overmaat van ramp een of andere %$*#+ die op de vluchtstrook van een afslag zomaar zijn deur open flikkert. Zit nog geen honderd meter verderop een parkeerplaats _-:(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:29

Bij de spoedpost, waarschijnlijk prutsmuts met m'n galblaas. Auw #) Het duurt hier ook altijd eeuwig, zo geen zin in....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:44

JudithGigi schreef:
Cowboy55 schreef:

Waarschijnlijk op zo'n plek waarvan je denkt "ik leg hem hier veilig neer, dan raak ik hem niet kwijt!"

Herkenbaar, wij hadden voor onze eerste bruiloft een bedrag gekregen van ruim 450 euro (we hadden duidelijk aangegeven dat dit deze dag van ons was en dat we niks hoefde. Voor de 2de bruiloft zouden we een wensenlijst maken, maar mensen wilde toch wat geven).
Die 450 euro lag in de servieskast.
Tot mijn man opmerkte dat dit niet veilig was, wij hebben dat bedrag vervolgens ergens in huis opgeborgen dat we zeker wisten: Dit is een super veilige plek.

Ja, met recht een super veilige plek, want dit was in mei 2021 en we zijn het nu nog steeds kwijt :') _O-
Ik denk dat als we ooit verhuizen we het pas weer terug vinden :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 18:32

Hij zat in mn pc, onaangesloten :')
Kan me nieteens herinneren dat ik hem ooit daar gestopt heb.