Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kana schreef:Ik was met mijn driejarige naar Monkey Town(indoor klim en speel park) we waren helemaal boven in een rek aan het klimmen en toen ging ik door mijn enkel. Heb zeker 10 minuten liggen zeesterren terwijl er allemaal kindjes langs me heen klommen. Je gaat dan wel even je leven ver evalueren.
Doet bizar veel zeer nu.
Kana schreef:niet je enkelbanden gescheurd?hier nu bijna 2 weken geleden gebeurd en nog bizar veel pijnIk was met mijn driejarige naar Monkey Town(indoor klim en speel park) we waren helemaal boven in een rek aan het klimmen en toen ging ik door mijn enkel. Heb zeker 10 minuten liggen zeesterren terwijl er allemaal kindjes langs me heen klommen. Je gaat dan wel even je leven her evalueren.
Doet bizar veel zeer nu.
Cowboy55 schreef:JudithGigi schreef:Eindelijk de motivatie gevonden om alles van een harde schijf naar de cloud te gooien.. Kan ik de harde schijf niet meer vinden
Waar was ie de laatste keer dat je 'm zag?
DuoPenotti schreef:Bij amevedi en groepsfacebook pagina's staan geen vermiste katten in de buurt.
daarom zat ik te denken om te kijken of ik een vangkooi kan zetten, dan naar het asiel brengen.
Of nemen ze die daar niet aan?
JudithGigi schreef:Cowboy55 schreef:
Waar was ie de laatste keer dat je 'm zag?
Waarschijnlijk op zo'n plek waarvan je denkt "ik leg hem hier veilig neer, dan raak ik hem niet kwijt!"