Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merlen schreef:De tranen die in m'n ogen sprongen toen de reumatologe op al mijn peesaanhechtingen duwde.
Ik heb een overdosis aan x-ray straling gehad vandaag.
Overmorgen mag ik terug voor een volledige bodyscan maar moet ik ter plaatse 2 uur wachten opdat de contrastvloeistof m'n lijf rond is.
Pffff.
Merlen schreef:De tranen die in m'n ogen sprongen toen de reumatologe op al mijn peesaanhechtingen duwde.
Overmorgen mag ik terug voor een volledige bodyscan maar moet ik ter plaatse 2 uur wachten opdat de contrastvloeistof m'n lijf rond is.
Pffff.
Coco4life schreef:Merlen schreef:De tranen die in m'n ogen sprongen toen de reumatologe op al mijn peesaanhechtingen duwde.
Pffff.
Wat bedoel je met een overdosis?
Siggislief schreef:Beterschap, TessaxQuincy.
Gisteravond iets later naar bed gegaan dan normaal omdat ik de laatste tijd erg vroeg wakker word (4.00u - 5.00u)
Eerste instantie kwam ik niet eens in slaap omdat ik het gevoel had dat ik klaar wakker was, mezelf gedwongen om te slapen.
Gisteravond ook wel een ibu genomen tegen de hoofdpijn, heeft geholpen..
En was vanmorgen weer om 4u even wakker maar mezelf gedwongen om te slapen, toch nog 2 uurtjes extra geslapen.
En nu weer een ibu ivm hoofdpijn, hoop wel dat het straks afzakt.
xPabloBokt schreef:Siggislief schreef:Beterschap, TessaxQuincy.
Gisteravond iets later naar bed gegaan dan normaal omdat ik de laatste tijd erg vroeg wakker word (4.00u - 5.00u)
Eerste instantie kwam ik niet eens in slaap omdat ik het gevoel had dat ik klaar wakker was, mezelf gedwongen om te slapen.
Gisteravond ook wel een ibu genomen tegen de hoofdpijn, heeft geholpen..
En was vanmorgen weer om 4u even wakker maar mezelf gedwongen om te slapen, toch nog 2 uurtjes extra geslapen.
En nu weer een ibu ivm hoofdpijn, hoop wel dat het straks afzakt.
Is een verzwaringsdeken misschien iets voor je?
Polarize schreef:Mijn eigen uitstelgedrag. Echt. Ik weet dat ik het doe omdat het spannend is en ik daardoor ga ontwijken, maar 12 maart moet ik mijn thuisopdracht voor auditie voor de kunstacademie ingeleverd hebben en ik ben nog amper begonnen